Είμαι λάτρης των γυναικών και εκτός του ότι τις σέβομαι τα μάλα, τις θεωρώ την πεμπτουσία της οικογένειας και της κοινωνίας… Όπως ακριβώς ήσαν και στην Αρχαία Ελλάδα! Κυρίως επειδή αυτές δίνουν ζωή και αυτές γαλουχούν τους πραγματικούς άνδρες!
Άλλωστε, τι θα ήταν ο άνδρας χωρίς μια γυναίκα δίπλα του;
Είμαι φιλόζωος και όχι με την έννοια που έχουμε συνηθίσει.
Δηλαδή, Συνέχεια





