Τί εἶμαι…;

Είμαι λάτρης των γυναικών και εκτός του ότι τις σέβομαι τα μάλα, τις θεωρώ την πεμπτουσία της οικογένειας και της κοινωνίας… Όπως ακριβώς ήσαν και στην Αρχαία Ελλάδα! Κυρίως επειδή αυτές δίνουν ζωή και αυτές γαλουχούν τους πραγματικούς άνδρες!

Άλλωστε, τι θα ήταν ο άνδρας χωρίς μια γυναίκα δίπλα του;

Είμαι φιλόζωος και όχι με την έννοια που έχουμε συνηθίσει.
Δηλαδή, Συνέχεια

Πρόσῳ ὁλοταχῶς γιὰ ἐξέγερση!

Το καλοκαίρι μπορεί να καλύπτει προσωρινά με το πέπλο του τα προβλήματα τους ελληνικού λαού. Η βαρυχειμωνιά όμως έρχεται. Η ανεργία συνεχίζεται, τα κάθε λίγους μήνες νέα μέτρα είναι πάλι προ των πυλών. 11 δις, 14 δις, 7 δις, λες και είναι αέρας, λες και δεν αφορούν τη βίαιη υποβάθμιση της ζωής των συνανθρώπων μας. Συνέχεια

Ἡ δύναμις τῆς ἀγάπης

Nαι ξέρω,δεν είναι θέμα από αυτά που ταιριάζουν στο προφίλ του ιστολογίου και στον χαρακτήρα του.
Αλλά καμμιά φορά,θεωρώ ότι υπάρχουν θέματα που το μήνυμά τους  αξίζει να το περνάς  στις καρδιές των ανθρώπων,ειδικά στην εποχή μας,που παλεύοντας με τόσα τέρατα καθημερινά,κινδυνεύουμε να γίνουμε κι εμείς τέρατα…

Συνέχεια

Τό πρόσωπο τῆς ἀγάπης…

Σήμερα φέρνοντας -αναπάντεχα στο νου μου έναν αρχαίο μύθο-κατάλαβα τι μπορεί να είναι η αγάπη. Το κατάλαβα από μια εικόνα πάνω σ’ ένα αγγείο: δείχνει τον Πηλέα, να έχει δέσει τα χέρια του γύρω από τη Θέτιδα και να την κραταει σφιχτά. Συνέχεια

Αὔγουστος…περιμένοντας τὴν… «δόση» μου!

netakias

Αυγουστος…περιμένοντας την…”δόση” μου

Υπεγράφει ή δεν Υπεγράφει δανειακή…;

Θα βάλω Mega ψηφιακό….

….ήταν ο Μήτσος καλό παιδί; Συνέχεια

Τὸ φθηνὸ ἀντίγραφο τοῦ «εὐρωπαϊκοῦ πολιτισμοῦ».

«Ἀποδεδειγμένα σὲ κάθε περίοδο τῆς ἐξελίξεώς του, ὁ δυτικοευρωπαϊκὸς πολιτισμὸς προσεπάθησε νὰ ἀπελευθερώσῃ τὸν ἑαυτό του ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες.

Ἡ προσπάθεια αὐτή, εἶναι διεποτισμένη μὲ βαθυτάτη δυσαρέσκεια, διότι ὅ,τι δήποτε κι ἂν δημιουργοῦσαν,  φαινομενικὰ πρωτότυπο καὶ ἄξιο θαυμασμοῦ, ἔχανε χρῶμα καὶ ζωὴ στὴν σύγκρισί του μὲ τὸ Ἑλληνικὸ μοντέλο, συῤῥικνοῦτο, κατέληγε νὰ ὁμοιάζῃ μὲ φθηνὸ ἀντίγραφο, μὲ καρικατούρα… Συνέχεια