Μία ψόφια ἀγελάδα….;;; Ναί,ἀλλά γιατί «ψόφησε»;;;

Η τελευταία μου πράξη έχει το νόημα της διαμαρτύρησης για το κακό που ετοιμάζουμε εμείς οι ενήλικοι στις αθώες νέες γενεές που έρχονται. Ζούμε τη ζωή μας τρώγοντας τις σάρκες τους. Ένα κακό αβυσσαλέο στη φρίκη του. Η λύπη μου γι’ αυτό το έγκλημα με σκοτώνει.. ”
Δημήτρης Λιαντίνης” (τελευταία επιστολή 1998). Συνέχεια

Κι ὅμως…κυκλοφοροῦν ἀνάμεσά μας…

Για την ανθελληνική αποβολή, ονόματι Κιτσιοπούλου,είχε αναφερθεί η Φιλονόη προ ημερών στο άρθρο της με τίτλο :

Ἐὰν τώρα τὰ βάζουν καὶ μὲ τὸν Ἀθανάσιο Διᾶκο…

Συνέχεια

Ἕνα παιδί μετροῦσε τ΄ ἄστρα

Πολύ ὡραῖο! Διαβᾶστε το ….. Δέν θά ΄χασετε.
Θά ἤθελα τό τέλος τοῦ παιδιοῦ νά ἦταν διαφορετικό. Θά ἤθελα, ἀλλά……….συμφωνῶ!
……………… Συνέχεια

«Ἐὰν ὁ Ἔλγιν εἶχε περάσει ὰπὸ ἐδῶ…»

Ο Πύργος του Αϊφελ κατακερματισμένος, το Αγαλμα της Ελευθερίας ακέφαλο, ο επιβλητικός Χριστός Λυτρωτής του Ρίο ντε Ζανέιρο κατεστραμμένος, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό χωρίς τρούλο…

Συνέχεια

Τό φθινόπωρο ἐξοντώνουν τούς κηφῆνες

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

Η αυλαία των 30ών Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, έπεσε. Εν τούτοις, όμως, θα μείνουν βαθειά χαραγμένοι στη μνήμη μας καθώς οι διοργανωτές και η χώρα που τους φιλοξένησε, απέδειξε πως ή δεν γνωρίζει Ιστορία ή ηθελημένα προσέβαλε ένα Έθνος και ένα λαό που τους έδωσε τα πολιτιστικά φώτα για να περπατήσουν στο διάβα της Ιστορίας και να το «παίζουν» τάχατες πολιτισμένοι. Έδειξε ασέβεια προς μια χώρα που εκτός των άλλων, τους έδωσε τη Συνέχεια

Κᾶψτε τήν Ἀθήνα, ἐξαφανίστε τόν Ἑλληνισμό

Ὁ Νέρωνας, βεβαίως, δέν ἔκαψε τήν Ῥώμη. Τήν ἔκαψαν οἱ χριστιανοί. Πῶς θά μποροῦσε ἄλλωστε; Οἱ Ῥωμαῖοι ἐμάθαιναν νά  θαυμάζουν τόν Ῥωμαϊκό καί πολύ περισσότερο τόν Ἑλληνικό πολιτισμό. Τήν μήτρα καί τοῦ δικοῦ τους πολιτισμοῦ.

Ἴσως ὅμως νά καῇ ἡ Ἀθήνα καί ὁλόκληρη ἡ Ἑλλάδα ἀπό ἕναν σύγχρονο χριστιανό πού ἀκούει στό ὄνομα Θεόδωρος. Ἀνθέλλην, φιλοευρωπαϊστής, θιασώτης τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί γλείφτης τῶν ξένων ἀφεντάδων.

Μινώταυρος

………. Συνέχεια