Συνδιαλέγομαι μόνον μὲ τοὺς καλλίτερους.

 

Ἕνα σημεῖον κλειδί ποὺ προσωπικῶς ἔχω βιώσει, εἶναι ἡ προσπάθειά μου νὰ συναναστρέφομαι ὅσο τὸ δυνατόν, μὲ καλλιτέρους μου. Πάντα ἔχω νὰ πάρω. Αὐτὸ δὲν σημαίνει πὼς ἀπορρίπτω ὅλους τοὺς ἄλλους. Ἀλλὰ οἱ προσωπικές μου ἐπιλογές, οἱ φίλοι μου, οἱ συναναστροφές μου εἶναι πάντα καλλίτεροί μου. Συνέχεια

Ἀνοικτή ἐπιστολή πρός τόν κ. Ὑπουργό Ἐθνικῆς Ἀμύνης

Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι,

Σας κοινοποιώ συνημμένως την ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ μου προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας.

Η επιστολή αυτή απεστάλη ταχυδρομικώς στις 5 Ιανουαρίου, εκτός από τον ΥΕΘΑ, στον Αναπλ. ΥΕΘΑ και στους Αρχηγούς ΓΕ.

Από σήμερα τη δίνω στη δημοσιότητα, ηλεκτρονικώς και εντύπως.

Αύριο Σάββατο θα δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Δημοκρατία» και την Κυριακή στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ».

Συνέχεια

Ὑπάρχουν ἀκόμη…. Δέν τούς ξερριζώσατε ὃλους! Δέν ξερριζώνονται τά βουνά!

Ὁ «Τοῦρκος» Ömer Asan!

Ὁ «Τοῦρκος» Ömer Asan, συγγραφεύςς κι ἐκδότης, ἒφθασε πρό μερικῶν ἑβδομάδων στήν Ἀθήνα, γιά νά παραστῇ σέ ἐκδήλωσι-συζήτησι ἀναφορικῶς μέ τά γυρίσματα τοῦ νέου του ντοκιμαντέρ μέ τίτλο «Ποῦ πᾶς ἀδελφέ; Μία Ἱστορία Ἀποχωρισμοῦ» (Kardeş Nereye: Bir Ayrilik Oykusu). Ἒδωσε μίαν συνέντευξι στήν Λένα Σαββίδου καί θά ἒλεγα πώς ἒχει μεγάλο ἐνδιαφέρον!

Ἀναφέρεται στήν ῥωμαίικη γλώσσα, στούς «Τούρκους» πού τήν ὁμιλοῦν ἀκόμη καί στίς διάφορες διώξεις πού ἒχουν ὑποστεῖ ὁ ἲδιος καί οἱ συντοπῖτες του. Μάλιστα, γιά τό βιβλίο του ἀναφέρει πώς ὑπῆρξε ἀπαγόρευσις κυκλοφορίας γιά κάποιο χρονικό διάστημα.

Συνέχεια

Εὐκαιρίες γιά ….ἀλλαγές καί συμμαζέματα!

Μέ τήν Amelie Law δέν γνωριζόμαστε προσωπικῶς. Εἲμαστε ἠλεκτρονικοί “φίλοι”.

Τό κείμενό της μοῦ ἂρεσε γιατί κάνει μίαν καταγραφή τῆς πραγματικότητος πού ὃλοι ἀναγνωρίζουμε ἀλλά πού λίγοι τόλμησαν νά παραδεκτοῦν.

Ὑπάρχει κάποιος ἐκεί ἒξω πού νά διατηρῇ ἀκόμη τήν ψευδαίσθησι πώς τά πράγματα θά ἀλλάξουν ἀπό μόνα τους; Πού νά πιστεύῃ πώς σέ λίγο καιρό θά ἒχουν τελειώσῃ οἱ  “δύσκολες” ἡμέρες καί θά ξαναγυρίσουμε στό “ἐγώ τό ἒχω πιό μεγάλο”; Συνέχεια

Βλαμμένε Ρωμιέ!

Κάποιοι ἲσως νά  διαφωνήσουν…

Ἀλλά ὁ φίλος ΘΟΡΥΒΩΞ τά λέει θαυμάσια!

Σκεφτεῖτε κι ἀποφασίστε τί θά εἲστε….

Ῥωμιοί ἢ Ἓλληνες;

Φιλονόη.

Είσαι μίζερος Ρωμιέ. Έχεις ελπίδες. Δε ζεις με αυτές. Ζείς ΑΠΟ αυτές. Σε τρέφουν. Οι ελπίδες σου δεν είναι επακόλουθο δράσης, αλλά πίστης. Είναι το Κώνειό σου και το πίνεις με βουλιμία.

Συνέχεια

Κύριε πρωθυπουργέ, πρίν ξεκινήσῃς τίς κουβέντες, ξανά διάβασέ το!

Κύριε πρωθυπουργέ, τώρα πού πᾶς στούς γείτονές μας γιά ὑψηλές κουβέντες καί (πολύ φοβοῦμαι ἐπικίνδυνες)  συμφωνίες, κᾶνε ἓναν κόπο καί ξανά ῥίξε μίαν ματιά στό παρακάτω κείμενο.

Δέν εἶναι τίποτα σπουδαῖο. Κάποιες σκέψεις τῆς ΚΟΥΚΙΔΑΣ… Καλό νά τίς ἒχῃς στά ὑπ’ ὂψιν!

Συνέχεια