Ποῦ εὑρέθησαν τόσα ὃπλα ἀπό τούς τρομοκρᾶτες; Τόσες χειροβομβίδες; Πόλεμο θὰ ἂνοιγαν; Καὶ μὲ ποιόν; Κανονικό ὁπλοστάσιο λένε οἱ δημοσιογρᾶφοι ὃτι ἒστησαν… Ἰσχύει;
Καὶ πῶς ἒβαλαν τὰ ὃπλα «μέσα » βρέ παιδιά; Ἀπό ποῦ τὰ ἒφεραν; Ἢ ἒφθασαν μόνα τους, μαζύ μέ κάθε πικραμένον ποὺ μᾶς κουβαλιέται; Καλά, ἐν τάξει…. Τοὺς ἀνθρώπους τούς ἀφήνετε νά περάσουν.. Εἶστε καί λίγο ψυχοπονιάρηδες… Τὰ ὃπλα ὃμως; Γιατί; Ἐπιτρέπονται;
Μᾶλλον…
Καλά βρὲ σείς, καὶ τὰ σαΐνια τοῦ ΣΔΟΕ ποῦ ἦταν;
Μόνον κάτι φουκαρᾶδες αὐτοαπασχολουμένους ἐπιχειρηματίες ξέρετε νὰταλαιπωρεῖτε;
Φτοῦ σας ψιλικατζῆδες!!! Ἀπό ὃλες τὶς μεριὲς μπάζετε….
Καὶ …...τὸν νοῦ σας ῥεμάλια… Ἡ ὣρα φθάνει…
Φιλονόη
Υ.Γ. Πάντως τώρα ποὺ εἶδα τὸν Σόμπολο, ἡσύχασα…