Τὶ γίνεται μὲ τούς Ἓλληνες;

Διάβαζα προσφάτως πώς στήν Νέα Ὑόρκη διῳργανώθη «βραδιά» Ὁμήρου.

Διάβασα κάπου ἀλλοῦ πώς στὴν Αὐστραλία κατάφεραν σύλλογοι, σωματεῖα καὶ ὀργανώσεις νά ἐνσωματώσουν τὰ νέα Ἑλληνικά στό ἐθνικό πρόγραμμα διδασκαλίας. Καθώς ἐπίσης πώς τὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικά παραμένουν στὶς σημαντικές προτιμήσεις μαθητῶν καί φοιτητῶν. Συνέχεια

Νὰ τὴν κρατήσουμε τὴν ἡμισέληνον ἢ ὂχι;

Τὴν παραλία τῆς Θεσσαλονίκης ἐδῶ καὶ μερικές …νῦκτες, κοσμεῖ μία …..ἡμισέληνος!!!

Ἡ ἡμισέληνος ὃμως,  εἶναι πανάρχαιον σύμβολον τῆς Ἀρτέμιδος… Πόσοι ἂρα γε τό ἢξεραν αὐτό;  Θέλω νά πιστεύω πώς εἶναι γνώστης τοῦ θέματος  ὁ νεοδήμαρχος Μπουτάρης. Κάτι τέτοιο ἂλλως τε ἒχουμε ἀντιληφθεῖ ἀπό τὸ «φιλοσοφημένον» του ὗφος…..  Βέβαια, γιὰ νὰ μὴν τὸν ποῦν ἀρχαιολάτρη, κρύβει λόγια, κρύβει σκέψεις καὶ στήνει ἡμισελήνους…. ποὺ ἒχουν καθιερωθεῖ ὡς σύμβολα κάποιων ἂλλων! Συνέχεια

Κάρτα πολίτου…. ναὶ ἢ ὂχι;

Πολλοί προβληματισμοί, ἀνησυχίες καί ἐρωτηματικά δὲν τυγχάνουν ἀπαντήσεως ἀπό τὴν προσπάθεια ἐπιβολῆς αὐτοῦ τοῦ νέου μέτρου.

Τὰ σημαντικότερα ὃμως ἀφοροῦν τὴν πραγματική μας σφάλεια…..
Συνέχεια

Πρότασις δράσεως κατά τοῦ βιβλίου τῆς Γ’ Λυκείου.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ τοῦ Κοκκίνου Κυριάκου:

Και για να μη μένουμε μόνο σε μία ανέξοδη κριτική προτείνω όπως άμεσα στείλουμε όλοι μας επιστολές μας προς τον Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, εκφράζοντας την αντίθεσή μας και τη διαμαρτυρία μας , στο συγκεκριμένο ζήτημα, ζητώντας να ενημερωθούμε και για τις ενέργειες του υπουργείου, από τη στιγμή , που επίσημα ενημερώνεται από πολίτες για την εσφαλμένη ιστορικά και επιζήμια εθνικά αναφορά του βιβλίου ιστορίας. Συνέχεια

Τόσα ὃπλα κι ὁ ΣΔΟΕ σὲ …ἂλλην γειτονιά!!

Ποῦ εὑρέθησαν τόσα ὃπλα ἀπό τούς τρομοκρᾶτες;  Τόσες χειροβομβίδες; Πόλεμο θὰ ἂνοιγαν; Καὶ μὲ ποιόν; Κανονικό ὁπλοστάσιο λένε οἱ δημοσιογρᾶφοι ὃτι ἒστησαν… Ἰσχύει;

Καὶ πῶς ἒβαλαν τὰ ὃπλα  «μέσα » βρέ παιδιά; Ἀπό ποῦ τὰ ἒφεραν; Ἢ ἒφθασαν μόνα τους, μαζύ μέ κάθε πικραμένον ποὺ μᾶς κουβαλιέται; Καλά, ἐν τάξει…. Τοὺς ἀνθρώπους τούς ἀφήνετε νά περάσουν.. Εἶστε καί λίγο ψυχοπονιάρηδες… Τὰ ὃπλα ὃμως; Γιατί; Ἐπιτρέπονται;

Μᾶλλον…

Καλά βρὲ σείς, καὶ τὰ σαΐνια τοῦ ΣΔΟΕ ποῦ ἦταν;

Μόνον κάτι φουκαρᾶδες αὐτοαπασχολουμένους ἐπιχειρηματίες ξέρετε νὰταλαιπωρεῖτε;

Φτοῦ σας ψιλικατζῆδες!!! Ἀπό ὃλες τὶς μεριὲς μπάζετε….

Καὶ …...τὸν νοῦ σας ῥεμάλια… Ἡ ὣρα φθάνει…

Φιλονόη

Υ.Γ. Πάντως  τώρα ποὺ εἶδα τὸν Σόμπολο, ἡσύχασα…

Τελικῶς νὰ ἀνησυχοῦμε ἢ ὂχι;

Σὲ συνοριακό φυλάκιο, σὲ σταθμό φιλοξενίας λαθροεισαγωμένων (ἂκου φιλοξενίας!!!!), παρουσιάστηκε ἐξέγερσις… Μὲ θέμα; Τὰ ἂθλια μέτρα φιλοξενίας τους; Σοβαρά; Εἶχαν καὶ στὴν πατρίδα τους σταθμούς φιλοξενίας; Γιατί ἐγώ διαφορετικά τὰ γνώριζα… Μᾶλλον οὖτε κουνούπι δὲν περνᾶ λαθραίως στὴν πατρίδα τους.. Ὂχι κοτζάμ γομάρια σὰν καὶ τούτους. Κι ἐὰν περάσῃ, ἒχουν γνώσιν οἱ φύλακες… Τὸ χώνουν τὸ γομάρι σὲ κάτι μπουντρούμια ποὺ οὖτε ἡ μανούλα του θὰ τὰ ἀνακαλύψῃ ποτέ! Τόσο καλά!! Συνέχεια