Ἡ Ἀνθρωπότης ἐπιστρέφει;

Ὃλο αὐτό τό παράλογον οἰκοδόμημα πού ἒχει στηθεῖ  καί σκεπάζει ὡς ὀμίχλη, ἢ ἀκόμη χειρότερα, ἐξαφανίζει ἀπό τό ὀπτικό μου πεδίο, κάθε τι ὑγιές καί ἂριστον, μέ «πνίγει».

Προσπαθεῖ νὰ μὲ «πείσῃ» γιά τό «λογικόν» τοῦ παραλόγου. Ὃμως ἐξακολουθοῦν ἐντός μου νὰ ὑφίστανται «κεραῖες» ἐντόπισμοῦ τῶν ἀτοπημάτων του.

Παραλλήλως,  ἡ διαστρέβλωσις παραδοσιακῶν ἀρχῶν καί ὀπτικῶν, ὡς καταιγίδα σαρώνει καί ἀποσαθρώνει, ὃσες  ἀξίες ἐδομήθησαν ἀπό ἀρχαιοτάτων χρόνων καί καθῲρισαν τούς ὃρους καί τίς βάσεις τοῦ ἠθικῶς ζεῖν καί σκέπτεσθαι.

Ἡ παραποίησις ἐννοιῶν, πού ὁδηγοῦσαν τήν ἀνθρώπινον σκέψι καί στάσι ζωῆς στήν ἀνάδειξιν τῶν βελτίστων ἐκφράσεών της, ἒχει λάβει διαστάσεις ἐπικίνδυνες. Ὃταν γιά παράδειγμα κάποτε ὁ ἂνθρωπος θεωροῦσε ὑπέρτατον χρέος του νά πορεύεται ὡς καλός κι ἀγαθός,  ἐν ὦ σήμερα ἡ λέξις ἀγαθός ἒχει ταυτιστεῖ μέ τό «χαζός», αὐτομάτως,  μή συνειδητά, ὑποβιβάζεται ὁ ῥόλος τῆς ὑπάρξεως τοῦ ἀνθρώπου ἐπί τῆς γῆς στά ἀναγκαῖα κι ἀπαραίτητα τῆς ἐπιβιώσεως.

Ἡ ὃλο καί μεγαλυτέρα ἀπομάκρυνσις τοῦ ἀνθρώπου ἀπό παραδοσιακῶς κεκτημένες ὑποχρεώσεις  καί δικαιώματα,  ὃπως γιά παράδειγμα τό δικαίωμα-ὑποχρέωσις τοῦ ἂρχειν καί   ἂρχεσθαι,  ἒχει καταντήσει μάστιγα πού καταφέρεται ἐναντίον τῆς ἐπιβιώσεως κάθε μικρῆς ἢ μεγάλης κοινωνίας. Συνέχεια

ἓνας πολύ καλός «διάλογος»!

Τὰ παρακάτω κείμενα τὰ ἒλαβα ὡς μήνυμα ἀπό φίλο. Ὃμως θεώρησα πώς εἶναι σκέψεις ποὺ πρέπει νά μοιραστῶ καὶ μὲ ἂλλους. Μακάρι ὃλοι μας νά εἲχαμε τὴν στάσι τοῦ κου Ψωμᾶ! Ἲσως νὰ μὴν εἲχαμε  «καταλήξει» δὲ ἀδιέξοδα ἠθικά, κοινωνικά καὶ οἰκονομικά.

Φιλονόη

(Η απάντηση ενός Ελληνα σε προκλητική επιστολή Γερμανού στο Stern)

Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες, με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern. Ο υπέρτιτλος του άρθρου αναφέρει: «Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν». Συνέχεια

Κάρτα πολίτου: τό ὑπερόπλον καταστολῆς τῆς ἀνθρωπίνου συνειδήσεως;

Μᾶλλον οἱ φίλοι μου εἶναι καί οἱ ἲδιοι ἀνησυχοῦντες γιὰ  τὰ  τεκταινόμενα, γιατί μοῦ στέλνουν διαρκῶς μηνύματα ἐνημερωτικά καί διαφωτιστικά…  Σήμερα τό μήνυμα τό στέλνει ὁ Ἀντώνης. Τὸ βρῆκα ἐνδιαφέρον καὶ σκέφθηκα νά τό μοιραστῶ μαζί σας.  Εἶναι ἡ προσωπική ἐμπειρία (καί ταυτοχρόνως προειδοποίησις) κάποιου συμπολίτου μας γιά ὃλα τὰ  «μαγειρέματα» πού ἑτοιμάζουν μὲ βάσι τήν κάρτα πολίτου…. Φτιάχνουν ἓνα τόσο  καλά δομημένο  «κατασκεύασμα» ἐλέγχου, πού εἶναι ἀπορίας ἂξιον τό γιατί καί οἱ ἲδιοι δὲν δυσανασχετοῦν. Ἢ μήπως οἱ  «ἐγκέφαλοι» θά ἒχουν διαφορετικήν μεταχείρισι ἀπό τὸ σύστημα; Συνέχεια

νὰ τὴν βάλουμε τήν ἡμισέληνο στήν βο(υ)λή τους….

Ἡ ἡμισέληνος τῆς Θεσσαλονίκης ἒχει ἀρχίσει νά ἐνοχλῇ πολύν κόσμο. Ὀπτικῶς, ἠθικῶς, συναισθηματικῶς…. Μᾶς παραπέμπει σέ ἂλλες ἐποχές, ὂχι καί τόσο ….Ἑλληνικές! (Ἐδῶ πού τά λέμε, τοὐλάχιστον τότε γνωρίζαμε ποιός ἦταν ὁ ἐχθρός! Τώρα ψαχνόμαστε καί μονίμως τόν ἀγνοοῦμε!!!)

Ἐὰν λοιπόν πρόκειται γιά εἰκαστική παρέμβασι, θά ἒπρεπε νά δοθοῦν κάποιες ἐξηγήσεις, τοὐλάχιστον σέ ὃλους ἐκείνους τούς ἀπογόνους τῶν Ὁλοκαυτωμάτων πού ζοῦν σήμερα στήν Θεσσαλονίκη.

Ἐὰν πάλι ὂχι, ἐπίσης κάποιοι θὰ πρέπει νά δικαιολογήσουν τά ἀδικαιολόγητα. Συνέχεια

Τέλος τά γιοῦχα… ὣρα γιὰ σφαλιᾶρες…

 

Βγῆκε ὁ πρίγκιψ Κάρολος μέ τήν Καμήλα του μίαν βολτίτσα καὶ κάτι ἀναιδείς πιτσιρικᾶδες τὸν ἒπιασαν ἀρχικῶς στὰ γιοῦχαααα! Μετά ἂναψαν περισσότερο τὰ αἳματα καὶ πέταξαν καί τό κάτι τις τους. Τέλος ῥάγισαν κι ἓνα τζάμι ἀπό τὴν πριγκιπική του λιμουζίνα… Κι ὃλα αὐτά γιατί; Γιατί εἶχαν ἀντίρρησι γιά ἓναν νόμο σχετικῶς μέ τήν ἐκπαίδευσι….

(Τὶ νά πῶ; Χούλιγκανς!!!)

Θὰ ξαναπάῃ ὁ Κάρολος τήν Καμήλα βόλτα;

Ἂ πά πά πά…. Μόνον ἒως τὸν κῆπο τοῦ σπιτιοῦ…. Συνέχεια

τό ἔλυσαν τό πρόβλημα τώρα….

Γενετιστές, μετά ἀπό μαγειρέματα, προσθαφαιρέσεις καί καταργήσεις γονιδίων, κατάφεραν νὰ δημιουργήσουν (ὢωωω ναί!!) ἀναπαραγωγή θηλαστικῶν ἀπό ἀρσενικά ἂτομα μόνον!!!

Νὰ ἐκφράσω ἀντιρρήσεις;

Νὰ ξαναπῶ πώς διαπράττουν νέαν ὓβρι; Συνέχεια