Αὐτό τό μνημόνιο τό διάβασες, μεγάλε; Πότε θά πάρῃς «μεταγραφή» γιά τήν Νού Δούλα ἤ ὅπου ἀλλοῦ σέ βολεύει μήν τύχει καί μείνεις ἐκτός βουλῆς καί χάσεις τήν μάσα;
Ἡ μόνη καταστροφή πού θά δημιουργηθῇ θά εἶναι ἡ δική σου, ἀδιάβαστε.
Διάβαζα τὴν τελευταῖα δημοσκόπησι ποὺ παρουσίασε τὸ ΠΟΝΤΙΚΙ καὶ θύμωσα.
Ὅλα τὰ κόμματα, τὰ δῆθεν ἀντιμνημονιακά, ὅπως ὁ τΣΥΡΙΖΑ, ἀνεβαίνουν.
Τὰ κατ΄ ἐξοχνὴ ἀντιμνημονιακά, δικαιολογημένως βάσει τῆς οἰκονομικῆς καταστάσεως, ἐπίσης ἀνεβαίνουν.
Ἡ ΝΔούλα ἀλλοῦ πατᾶ κι ἀλλοῦ βρίσκεται, ἀλλὰ ἀκόμη καλὰ κρατεῖ… Ἔχουμε ὥς φαίνεται δρόμο γιὰ νὰ τὴν χάσουμε ἀπὸ Συνέχεια

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, συμμετείχε σήμερα (30.10.2012) με την ιδιότητα του μέλους της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, σε κοινή σύσκεψη με αντιπροσωπεία Βουλευτών από το Κοινοβούλιο της Νορβηγίας, που επισκέπτεται την Αθήνα και την Άγκυρα.
Μετά το τέλος της σύσκεψης υπό την προεδρία του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στην οποία μετείχαν από ένας βουλευτής της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ (απουσίαζαν από τα λοιπά κόμματα), ο Τέρενς Κουίκ έκανε την εξής δήλωση: Συνέχεια
Ὅταν δίδατε λόγο καὶ βῆμα στὸ σούργελο δὲν εἴχατε πρόβλημα.
Ὅταν ἐξαπέλυε ὕβρεις καὶ προσβολὲς στὴν μνήμη μας γιὰ τὴν γενοκτονία, δὲν εἶδα κάποιον ἀπὸ τοὺς πρωτεργάτες σας νὰ τὸν στέλνῃ στὸν ἀγύριστο.
Τώρα ὅμως, τώρα ποὺ ὁ πατριωτισμὸς πουλᾶ πολύ, τώρα ποὺ βλέπετε τὴν ἐξουσία νὰ σᾶς χαμογελᾶ περιπαικτικά, τώρα Συνέχεια

Ἔλα. Δέν τό πιστεύω. Καταργοῦν τό κοινοβούλιο, ποιοί; Οἱ καινούργιοι ἀφεντάδες; Λογικό. Δική τους εἶναι ἡ Ἑλλάς ὅτι θέλουν τήν κάνουν. Ἐμεῖς τούς τήν παραδώσαμε, διά τῶν αἰρετῶν ἀντιπροσώπων μας. Ἐμεῖς ὁ Ἑλληνικός λαός. ΑΜΑΧΗΤΙ. Διότι εἴμαστε παντελῶς ἠλίθιοι, ἀνόητοι, ἀγράμματοι, ἀδαεῖς καί ὀσφυοκάμπτες.
Οἱ δανειστές καί τά τσιράκια τους δέν κάνουν τίποτα ἄλλο ἀπό τό νά ἐφαρμόζουν αὐτά πού τούς δώσαμε ἐντολή – ἐμεῖς οἱ ἴδιοι – νά κάνουν.
Ὕστερα, ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα φωνάζοντας «κλέφτες, προδότες, ἀπατεῶνες», καί περιμένουμε νά μᾶς λυπηθοῦν ἤ νά σκεφτοῦν ὅτι εἶναι ὑποχρεωμένοι ἔναντι ἡμῶν ἐπειδή εἴμαστε «Ἑλληναράδες».
«Τό μνημόνιο εἶναι εὐλογία γιά τόν τόπο».Τάδε ἔφη Πάγκαλος. Μήπως εἶχε δίκιο; Τό ζητούμενο εἶναι νά μήν ἀποβῇ μοιραῖο γιά τόν τόπο.
Σέ λίγο καιρό θά ἀρχίσῃ καί τό μεγάλο φαγοπότι εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων. Ἡμῶν, δηλαδή.
netakias.com
Στο Ολυμπία τα γράφουμε από το 2011…
Λίγη μήτηρ μαθήσεως γι αυτούς που θα ψηφίσουν Αύριο…
Οι τροπολογίες του Γιάννη Στουρνάρα στο νομοσχέδιο για την απόσυρση του Δημοσίου από ΔΕΚΟ και λιμάνια, δεν έπεισαν τους εισηγητές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ να άρουν τις ενστάσεις τους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις αποκρατικοποιήσεις των ΔΕΚΟ .
Η ΔΗΜΑΡ θα καταψηφίσει το επίμαχο άρθρο κατά τις ονομαστικές ψηφοφορίες που έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ