Κι ἐπεὶ δὴ κάποιοι εἴθισται νὰ μᾶς δουλεύουν κανονικότατα καὶ νὰ ἰσχυρίζονται πὼς οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μὲ τὶς ἴδιες τους τὶς ὑπογραφές, αὐτὴ ἡ πολὺ ὡραία ἀτμόσφαιρα θὰ ἐξακολουθήσῃ γιὰ πολὺ ἀκόμη…
Τόσο πολύ, ποὺ κάποιοι θὰ …σκάσουν ἐλπίζοντας!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἀσυδοσίες
Γιατί Σαμαρᾶς κι ὄχι Προβόπουλος;
O «πατριώτες» πολιτικοί της Ελλάδας αφού συνεργάστηκαν με τους ντόπιους και τους διεθνείς τραπεζίτες, αποκομίζοντας οι ίδιοι οφέλη και ευνοϊκή
μεταχείριση, αφού καταλήστευσαν και καταληστεύουν το πενιχρό -πλέον- εισόδημα των πολιτών, δρομολογώντας πακτωλό δισεκατομμυρίων προς τις τράπεζες, έχουν το θράσος να προγραμματίζουν παρουσία στις παρελάσεις.
Ἀλβανικό καί Βουλγαρικό «τσίπουρο», ἐπικίνδυνο γιά τήν δημόσια ὑγεία, εἰσάγεται λαθραῖα καί πωλεῖται σαν «Ἑλληνικό»!
Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών αντιμετωπίζει στην χώρα μας πολύ σοβαρά προβλήματα που επιδεινώνονται ραγδαία με την ένταση της οικονομικής κρίσης, την αύξηση της φορολογίας στα οινοπνευματώδη ποτά και κυρίως από το λαθρεμπόριο οινοπνεύματος που κυριολεκτικά οργιάζει απειλώντας κάθε οργανωμένη επιχείρηση η οποία λειτουργεί με πλήρη συμμόρφωση στους νόμους του Ελληνικού κράτους!
Στο παρελθόν είχαμε αναφερθεί στο θέμα του λαθρεμπορίου οινοπνεύματος στο Συνέχεια
Δημήτρης Ἀβραμόπουλος, τὸ παιδὶ θαῦμα!
Σήμερα λοιπὸν εἶπα νὰ καταπιαστοῦμε μὲ ἕνα πρόσωπο ποὺ μᾶς ἔχει ἀπασχολήσει στὸ παρελθὸν ἀρκετὲς φορές.
Ἕνα πρόσωπο ποὺ χοροπηδοῦσε ὥς κούνελος, ἄλλαζε ὑποστηρικτές, συμμάχους καθῶς καὶ παρατάξεις, ἔτσι, μόνον καὶ μόνον γιὰ τὴν προσωπική του ἀνέλιξιν!
Θὰ μοῦ πεῖτε ἴσως πὼς αὐτὸς εἶναι ἕνας ἀπὸ ὅλους…
Συνέχεια
Τὸ Μετοχικὸν Ταμεῖον Στρατοῦ ποὺ εἴθισται νὰ μοιράζῃ «δωράκια»….
Ἐμοίραζε, μοιράζει, θὰ μοιράζῃ… Γενικῶς ἔχει χρῆμα ἡ ὑπόθεσις καὶ εἶπαν κάποιοι νὰ μὴν ἀφήσουν αὐτὸ τὸ χρῆμα γιὰ τοὺς στρατιωτικούς.
Διότι τί εἶναι οἱ στρατιωτικοί;
Συνέχεια
Ἀγγελοπούλου: τὶ ἀπάτη ἔστησε γιὰ νὰ γλυτώσῃ τὸ χαράτσι τῆς ΔΕΗ.
Έχεις μεγάλο σπίτι , δεν θες να καταβάλεις κανονικά το χαράτσι της ΔΕΗ και δεν ξέρεις πως να το κάνεις αυτό ;;
Απλούστατον ..δήλωσέ το ως «εμπορικό κἐντρο» και τέλος η ταλαιπωρία και τα περιττά έξοδα που είναι για κοινούς θνητούς!
Την λύση, μας την δίνει το ζεύγος Αγγελοπούλου…ναι αυτό της Χαλυβουργικής που έφτιαξαν άλλη μια Χαλυβουργική από τους Ολυμπιακούς αγώνες και δεν δίνουν πίσω στο Ελληνικό δημόσιο ούτε φόρο για το μόλις 4.695 τ.μ σπιτάκι τους…



