
Τό ῥουσφέτι καλά κρατεῖ. Νά μή βολέψουμε τούς ἡμετέρους; Πῶς θά μᾶς ξαναψηφίσουν νά τρῶμε μέ δέκα ἑπτά μασέλες. Ἔχουμε καί ἕνα ἔργο νά ἀποτελειώσουμε. Τό ξεχαρβάλωμα καί τήν ὁλική παράδοσι τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους στά ἐργοδότες μας. Συνέχεια

Τό ῥουσφέτι καλά κρατεῖ. Νά μή βολέψουμε τούς ἡμετέρους; Πῶς θά μᾶς ξαναψηφίσουν νά τρῶμε μέ δέκα ἑπτά μασέλες. Ἔχουμε καί ἕνα ἔργο νά ἀποτελειώσουμε. Τό ξεχαρβάλωμα καί τήν ὁλική παράδοσι τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους στά ἐργοδότες μας. Συνέχεια

Ἡ ἀπαξίωσις τῶν παιδιῶν στούς πολιτικούς καί γενικῶς στούς «ἐπισήμους» συνεχίζεται. Φανταστεῖτε τί ἔχει νά γίνῃ πάλι τήν 25η Μαρτίου στίς παρελάσεις. Ἄν γίνουν. Πολύ φοβᾶμαι ὅτι θά τίς καταργήσουν οἱ δουλοποιημένοι ἐθνοπατέρες μας.
Μπορεί ο Κάρολος Παπούλιας να μην πήγε στην παρέλαση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων για να αποφθεχθούν οι εντάσεις αλλά τελικά οι μαθητές είχαν άλλα πλάνα… Περνώντας μπροστά από την εξέδρα των επισήμων ομάδα μαθητών από το σχολείο της πόλης γύρισε και μούτζωσε τους επισήμους. Πριν από αυτό ο σημαιοφόρος της παρέλασης φώναξε δυνατά «Είστε μαλάκες» εξοργίζοντας τον δήμαρχο της πόλης. Ο Φίλιππας Φίλιος, δήμαρχος Ιωαννίνων δεν αποχώρησε μόνο από την εξέδρα των επισήμων, αλλά και από το χώρο που γινόταν η παρέλαση. Συνέχεια

Καλά τά λέει ὁ κύριος Γιανναρᾶς μέχρι ἑνός σημείου. Οἱ Εὐρωπαῖοι, κύριε καθηγητά, ξέρουν ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός ἀπορρίπτει μετά βδελυγμίας αὐτούς πού οἱ ἡγέτες τῆς Ε.Ε. συναντοῦν ὡς «ἐκπροσώπους» μας.
Ὁ ἑλληνικός λαός, ἐπίσης, ἀπορρίπτει, πλέον, μετά βδελυγμίας καί τούς ἡγέτας τῆς Ε.Ε. καί τίς πολιτικές των οἱ ὁποῖες μᾶς ἔδεσαν χειροπόδαρα. Δέν εἶναι καλλίτεροι ἀπό τούς «δικούς» μας. Ἄλλων τσιράκια εἶναι κι αὐτοί.
Ὑπηρετοῦν τήν ἐξουσία τῶν ἀγορῶν καί ὄχι μόνον.
Καιρός νά φύγουν οἱ 300, οἱ πραιτωριανοί των, οἱ τοκογλύφοι καί οἱ «εὐρωπέη» μαζί! ΟΛΟΙ. Ἔχετε καμμία καλή ἰδέα γιά τοῦτο, κύριε καθηγητά;
τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ
Ας υποθέσουμε ότι Συνέχεια
Ὅλοι οἱ διαγραφέντες, οἱ δυσαρεστημένοι (πού λέει ὁ λόγος) καί οἱ τζάμπα μάγκες – πού λέει καί ὁ καινούργιος ἐθνοπροδότης μας, Ἀντωνάκης – εὑρίσκουν καταφύγιο στήν ΔΗ-ΜΑΡ.
Τό πασοκικό ὑποκατάστημα, ἔτσι γιά νά μή καταρρεύσῃ τό σύστημα καί μείνουν ἄνεργοι οἱ πολιτικάντηδες τῆς συμφορᾶς.
Καί οἱ ἀνεγκέφαλοι Ἕλληνες «τσιμποῦν», ἀφοῦ στίς κατευθυνόμενες ἀπό τήν τετάρτη ἐξουσία δημοσκοπήσεις φέρνουν πρῶτο σέ προτιμήσεις τόν ἀρχηγό της, ὡς καταλληλότερο.
Ἡ Μιλένα καί ὁ Ἀλέκος στήν ΔΗΜΑΡ;
Σύμφωνα με την Ισοτιμία, η Μιλένα Αποστολάκη και ο Αλέκος Παπαδόπουλος είναι Συνέχεια

Οἱ ἀγορές ἀνεβάθμισαν τήν πιστοληπτική ἰκανότητα τῆς Ἰσλανδίας. Ἄποτελέσμα τῆς πολιτικῆς πού ἀκολούθησε γιά τήν ἔξοδο ἀπό τήν κρίσι καί ὅλα δείχνουν πώς θά τά καταφέρῃ.
Οἱ Ἰσλανδοί λειτούργησαν μέ γνώμονα τό συμφέρον τῶν πολιτῶν καί ἀκολούθησαν τήν σωστή οἰκονομική πολιτική γιά νά ἀποφύγουν τήν κατάρρευσι.
Τελευταίως, μάλιστα, κατέφυγαν στήν διαγραφή τῶν χρεῶν τῶν νοικοκυριῶν.
Μοῦ θυμίζει τήν διαγραφή τῶν χρεῶν τῶν ἀγροτῶν ἀπό τήν «χουντική» κυβέρνησι Παπαδοπούλου. Ἄρα, δέν εἶναι παγκόσμιος πρωτιά τῶν Ἰσλανδῶν ὅπως γράφουν «τά νέα», παρακάτω.
Μοῦ κάνει ἐντύπωσι, βεβαίως, πού δημοσιεύουν τέτοιο θέμα οἱ τοῦ ΔΟΛ. Εἶχαν γράψει καί πρό μηνῶν ἀλλά εἶχαν προσεγγίσει τό θέμα μέ ἀρνητικά σχόλια.
Χωρίς τόν βραχνᾶ τοῦ χρέους μία μία ἰσλανδική οἰκογένεια θά ξαναρχίσῃ ἀπό τήν ἀρχή νά παράγῃ καί νά καταναλώνῃ. Ὅπως ἀκριβῶς καί στήν Ἑλλάδα (λέμε, τώρα). Συνέχεια

Εἴχαμε γράψει σέ παλαιότερο ἄρθρο ὅτι ἐκτός ἀπό τίς αὐτοκτονίες πού ἔχουν αὐξηθεῖ ἀνησυχητικά στήν χώρα μας, θά συμβοῦν καί πολλοί θάνατοι, αφοῦ οἱ ὑπεύθυνοι εὑρίσκονται ἐκτός τῶν «τειχῶν» καί δέν τούς ἐνδιαφέρει ἄν πεθαίνουν οἱ Ἕλληνες.
Τώρα, βέβαια, οἱ ξένοι θά ἐνδιαφερθοῦν; Οἱ ἠθικοί αὐτουργοί τῶν θανάτων πού συμβαίνουν ἤδη κάθε μέρα εἶναι οἱ φιλιππινέζες τῆς Εὐρώπης. Συνέχεια