Ὁ Πούτιν κηρύσσει πόλεμο στόν George Soros καί Co.

Στήν σελίδα τοῦ Πάνου Καμμένου βρῆκα τήν παρακάτω εἴδησι καί τόν σύνδεσμο ἀπό Ἰταλική ἰστοσελίδα:

«Άν επιβεβαιωθεί το ένταλμα σύλληψης του Σόρρος από τήν εισαγγελία τής Ρωσίας για οικονομική τρομοκρατία πρόκειται για αρχή του τέλους τών κερδοσκόπων ,καλή αρχή…….»
Πᾶνος Καμμένος

Συνέχεια

Ἰσλαμική Ἀστυνομία ἀπό ἐξτρεμιστές μουσουλμάνους στήν Ἀθήνα

Ὁ κατήφορος τῆς Ἑλληνικῆς ἀνικανότητος τῶν ἀνδρικέλων τῆς «ἐξουσίας» – ἤ κατί ἄλλο; – δέν ἔχει τελειωμό.

Το ζήτημα της δημιουργίας Ισλαμικής Αστυνομίας από εξτρεμιστές μουσουλμάνους αλλοδαπούς στην Αθήνα έφερε στο προσκήνιο ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κυριάκος Βελόπουλος, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σε ραδιοφωνικό σταθμό για την «ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ» που φέρεται να έφτιαξαν ισλαμιστές, στο κέντρο της Αθήνας, για την επιβολή της ΣΑΡΙΑΣ.

Όπως δήλώσε ο βουλευτής « Δυστυχώς η κατάσταση στην Αθήνα έχει φτάσει στο απροχώρητο! Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, στη συγκρότηση παράνομης ισλαμικής αστυνομίας προχωρούν ακραίοι μουσουλμανικοί θύλακες στο κέντρο της Αθήνας, για την επιβολή της Σαρίας, του θρησκευτικού νόμου του Ισλάμ.

Αναρωτιέμαι μέχρι που Συνέχεια

Ποσειδωνιᾶται

Οἱ σημερινοί Ἕλληνες – οἱ περισσότεροι – εἶναι ἕνας λαός πού ἔχει μάθει νά καλοπερνᾶ, γυρίζοντας στίς ταβέρνες, στίς καφετέριες, στά γήπεδα, πηγαίνοντας ἐκδρομές καί ταξιδάκια.

Βλέπει μέ τίς ὧρες τηλεόρασι, μπαίνει στό διαδίκτυο καί παίζει παιχνίδια ἤ χτυπᾶ καμμία γκόμενα στό γραφεῖο ἤ μέσω facebook.

Πηγαίνει τό πρωί στήν δουλειά καί φροντίζει νά βρῇ κανέναν Ἀλβανό ἤ Πακιστανό νά κάνῃ αὐτά πού θά ἔπρεπε νά κάνῃ ἐκεῖνος.

Ἐπίσης, γαλουχεῖ τά παιδιά του νά σπουδάσουν γιά νά ἔχουν ἕνα πτυχίο, βρέ ἀδερφέ, γιά νά μπορέσῃ νά τό κορνιζάρει καί νά τό κυττᾶ.

Δέν βρίσκει δουλειά γιατί δέν κάνει ὁποιαδήποτε δουλειά. Μόνο ἀπό διευθυντής καί πάνω. Τίς ἄλλες τίς κάνουν οἱ λαθρομετανάστες. Μή μᾶς Συνέχεια

Καταστροφή καί μουσουλμανοποίησις τῆς χώρας

Τό παρακάτω ἄρθρο τό γράφει ὁ γνωστός Θεόδωρος Κατσανέβας. Ἄν θέλετε τό διαβάζετε ἄλλά δέν εἶναι ἀπαραίτητο. Τώρα ξύπνησε κι αὐτός. 

Τά ἴδια γράφει πού γράφουμε κι ἐμεῖς σέ αὐτήν ἐδῶ τήν ἰστοσελίδα, χρόνια τώρα. Ἔχει «μαλλιάσει» ἡ γλώσσα μας. Ἔχουμε λιώσει τό πληκτρολόγιο νά τά γράφουμε. 

Συμφωβῶ, λοιπόν. Ἐκεῖνο πού δέν μοῦ ἀρέσει εἶναι ὁ τρόπος πού ὑποδεικνύει στό τελευταῖο μέρος τοῦ ἀρθρου του γιά τό τί πρέπει νά κάνουμε. Ε, νά κρατάει μιά «πισινή» ὁ ἄνθρωπος……

Αὐτές οἱ μεσοβέζικες λύσεις ἔφεραν τήν κατάστασι στό ἀπροχώρητο. 

Πολύ φοβᾶμαι ὅτι ἔχουμε ἕναν ἀκήρυχτο πόλεμο μέ τούς σφετεριστές τῆς χώρας, αὐτούς πού τούς μεταφέρουν ἐδῶ καί, κυρίως, αὐτούς πού ἔχουν Συνέχεια

Ἄλλη μία «τιμωρία» γιά τούς ἰδιοκτῆτες

Καλά. Αὐτοί ἔχουν «ξεσαλώσει». Δέν πάει ἄλλο. Κάτι πρέπει νά γίνῃ. Ἀπορῶ μέ τήν ἀπάθεια τοῦ κόσμου. Συνήθισε τό «ξύλο»;

Μοῦ φαίνεται ὅτι ὁ κάθε ἔνας μόνος του πρέπει νά ἀντισταθῇ.  Συνέχεια

Τό σημαντικότερο βίντεο πού ἔχετε δεῖ!


Ὡρισμένοι, κάποτε, μέ δικαιώματα πού ἀπέκτησαν, αὐθαιρέτως, αὐτοαπεκλήθησαν ἰδιοκτῆτες τοῦ πλανήτου καί τῆς ἀνθρωπότητος.

Ἡ γνῶσις, ὅταν χρησιμοποιεῖται, εἶναι δύναμις. Ἐκτός αὐτῆς, ἔχουμε καί ἕνα ἄλλο ὅπλο. Εἴμαστε περισσότεροι. Συνέχεια