Γνωρίζουν μήπως καί τό πόσο ἠλίθιοι εἶναι αὐτοί στούς ὁποίους ἀπευθύνονται;

Παρηκολούθησα τὰ προεκλογικὰ σπὸτ ὅλων τῶν πολιτικῶν κομμάτων καὶ αὐτὸ ποὺ ἀντιλήφθηκα εἶναι ὅτι μᾶλλον ἀπευθύνονται σὲ ἠλιθίους… 

Καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ λιγότερο…  Συνέχεια

Τὰ ἀληθινὰ διακυβεύματα τῶν ἐκλογῶν.

Άραγε τι άλλαξε από τις προηγούμενες εκλογές, που θα κάνει τους Έλληνες να αλλάξουν την επιλογή κόμματος στις εκλογές της 17ης Ιουνίου;

Άλλαξε το καταστροφικό μνημόνιο; ΟΧΙ! Απεναντίας συνεχίζεται ακατάπαυστα η απομύζηση του ρευστού της αγοράς, με τις ευλογίες της ΝΔ, του ΠΑΣοΚ και των λοιπών μνημονιακών δορυφόρων. Τα 25 δις ρευστό σε ευρώ που κυκλοφορούσε στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2012 εκτιμάται ότι θα έχει μειωθεί κατά 7 δις έως το τέλος Σεπτεμβρίου και έπεται συνέχεια. Συνέχεια

Ὅλοι μαζὺ κι ὁ ψωριάρης χώρια!

Αὐτὸ τὸ ταινιάκι δὲν τὸ εἶχα δεῖ.
Μόλις τὸ ἀντελήφθῃν!
Εἶδα λοιπὸν ἕναν Καψῆ ἰδιαιτέρως ταραγμένον, ν ναγκάζεται κ το νόμου νὰ συνομιλήσῃ μὲ τὸν φασίστα Κασιδιάρη καὶ νὰ  ὑποχρεοῦται σὲ ἀπολογίαν (ὄχι, δὲν ἔλαβε θέσιν) γιὰ τὶς προδοσίες ποὺ ἔχει διαπράξει εἰς βᾶρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους καὶ αὐτὸς καὶ τὸ τσοντοκάναλό του!

Νὰ ἁγιάσῃ τὸ στόμα σου Κασιδιάρη!
Νὰ σὲ χαίρεται ἡ μαννούλα σου! Συνέχεια

Ὅταν αὐτοὶ ἔπαιρναν τὶς μπατανόβουρτσες….

Σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω Καμπουράκη!
Ναί, αὐτὸν τὸν προοδευτικούλη δημοσιοκᾶφρο, αὐτὸν ποὺ δὲν χάνει εὐκαιρία νὰ μᾶς ζαλίζει μὲ τὶς διαφόρων τύπων κινδυνολογίες… Αὐτὸν τέλος πάντων ποὺ ἔως σήμερα ὑπηρετεῖ θαυμάσια τὰ ἀφεντικά του, ἀθωώνοντας Τ(σ)ατσόπουλους, Βερέμηδες, Ῥεπούσηδες… Ποὺ ποτὲ δὲν ἔχει πιάσει στὰ (δημοσιοκαφρικά) χέρια του  Δραγῶνες, Λιάκους καὶ Φραγκουδάκηδες, πρὸ κειμένου νὰ τοὺς ἀπογυμνώσῃ…
Αὐτὸν τέλος πάντων ποὺ ἔχει συνταχθεῖ μὲ τὴν πλέμπα τῆς χώρας μας καὶ πασκίζει μὲ νύχια καὶ μὲ δόντια νὰ μᾶς ἀποδείξῃ πὼς πετᾶ μαζὺ μὲ τὸν γάιδαρο κι ὁ ἐλέφας! Συνέχεια

Ἑνὸς λεπτοῦ σιγὴ γιὰ τὸν …παλαιο-δικομματισμό!

 

Ὁ Αὐγερινός σήμερα γράφει γιὰ τὸ ἀποτέλεσμα τῶν ἐκλογῶν. Κι ὄχι μόνον φυσικ΄!
Ξέρειτὶ γράφει, διότι εἶμαι μέσα στὴν κοινωνία μας, βλέπει, καταγράφει καὶ μελετᾶ.
Τὰ περὶ δικομματισμοῦ μᾶς τελείωσαν.
Τὰ περὶ πολώσεως ὅμως ὄχι…
Δυστυχῶς, ἤ κι εὐτυχῶς, ἔχουμε μακρὺν δρόμο

Συνέχεια

Οἱ Ἕλληνες ἀπέκτησαν ὅπλον μαζικῆς καταστροφῆς!

 Καὶ δὲν τὸ ἔχουμε ἀκόμη ἀντιληφθεῖ! Δυστυχῶς μας!

Νετάκιας σήμερα. 
Εἶχα καιρὸ νὰ ἐπισκεφθῶ τὸ διαδικτυακόν μου φίλο καὶ ἰδοῦ: