Ἡ πραγματικότης τῶν ἐκλογῶν!

Διαβάζουμε στὴν κεντρικὴν σελίδα τοῦὑπουργείου ἐσωτερικῶν τὰ κάτωθι:

Καὶ βλέπουμε ΜΟΝΟΝ αὐτὸ ποὺ θέλουν νὰ μᾶς παρουσιάσουν!
Κοινῶς; Ἔχουν ὅλοι μεταφράσει τὰἀποτελέσματα τῶν ἐκλογῶν σὲ προσωπική τους ἐπιτυχία! (Πλὴν κάποιων ποὺ τὸ φυσοῦν καὶ δὲν κρυώνει μὲ τίποτα!!!) Συνέχεια

Κυβέρνησις ΣΥΡΙΖΑ. Ἤ τώρα ἤ ποτέ!

Ὁ διαδικτυακός μου φίλος Στράβων κεντᾶ!
Δὲν θὰ τολμοῦσα νὰ συμπληρώσω οὔτε κεραία στὰ γραφόμενά του!
Ἀλλὰ θὰ τὸ κάνω γιὰ ἕναν καὶ μόνον λόγο!
Ἐγὼ θὰ δεκτῶ ἀκόμη καὶ πλειοψηφία τοῦ τΣΥΡΙΖΑ στὶς ἐπερχόμενες ἐκλογές, γιὰ τὸν ἀπλούστατον λόγον πὼς τὸ ζήτημα εἶναι κάπως …βαθύτερον! Συνέχεια

Ἐγερθήκαμε εἴπαμε!

Εὐχαριστῶ ἀπὸ καρδιᾶς τὸν Νίκο Μιχαλολιᾶκο ποὺ μᾶς ἔκανε νὰ γελάσουμε ἀπὸ βάθους καρδίας!
Εὐχαριστῶ ἐπίσης ὅλους τοὺς ἐντεταγμένους στὸ κόμμα του ποὺ ἔκαναν τὰ ἀδύνατα δυνατὰ  νὰ μᾶς φτιάξουν τὴν διάθεσιν γιὰ τοὺς ἐπομένους μῆνες!
Τέλος εὐχαριστῶ τὴν δημοσιογρᾶφο ποὺ ἀπεχώρησε διότι δὲν ἤθελε νὰ σηκωθῇ ἐμπρὸς στὸν μέγιστον τῶν μεγίστων Μιχαλολιᾶκο!
Διότι πῶς νά τό κάνουμε; Ἐάν κι ἐμεῖς δέν ἔχουμε κάτι νά γελᾶμε, στό τέλος θά σκάσουμε!
Καί δέν κάνει! Συνέχεια

Οἱ Ἕλληνες ἔθεσαν τὸ πραγματικὸν διακύβευμα: Ἐλευθερία.

Πάλι ὁ φίλος μου ὁ Αὐγερινὸς γράφει.
Γράφει ὅμως …κατόπιν ἐκλογῶν καὶ γράφει ὀρθῶς!
Μία μικρὴ ἀναδρομὴ γιὰ τὴν πορεία πρὸς τὰ ἀδιέξοδα ποὺ μᾶς ὁδήγησαν ὅλοι αὐτοὶ οἰ ἄσχετοι.
Μία σύνοψις, γιὰ νὰ ξέρουμε ποῦ μᾶς ἔχουν φθάσει κι ἀπὸ ποῦ πρέπει νὰ ξεφύγουμε!
Ὄχι, δεὲν εἶναι τὰ προβλήματά μας οἰκονομικά! Πῶς θά μποροῦσαν ἄλλως τε; Συνέχεια

Πᾶμε γιὰ ἐκλογές!

Καὶ πολὺ σύντομα μάλιστα! 
Συντομότερα ἀπὸ ὅσο περιμέναμε!
Ἀλήθεια, μέ τόσην ἀκυβερνησία δέν περνᾶμε θαυμάσια; 
Ἔως καὶ οἱ Τοῦρκοι λούφαξαν!
Βλέπετε, ὅταν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὶς γνωστὲς καὶ μὴ ἐξαιρετέες κυβερνήσεις, ξέρουν τὶ πρέπει νὰ κάνουν. 
Τώρα, στὴν ἀναμπουμπούλα, τὰ ἔχουν χάσει.
Σκέπτονται τὰ μεμέτια, «βρέ μπᾶς καί ξεπηδήξῃ κάποιος παλαβός καί δέν προλάβουμε νά ἀντιδράσουμε; Μὲ τοὺς κουδουνισμένους τὰ ἔχουμε κάνει πλακάκια! Μέ τούς τρελλούς ὅμως;»  Συνέχεια

Ἀνέβηκε ἡ ἀκροδεξιά στήν Ἑλλάδα; Ἀλήθεια;

Καλέ τί μᾶς λέτε; 
Μόνη της ἀνέβηκε ἡ ἀκροδεξιά;
Ἔξαφνα ἕνα πρωΐ τῆς ἐπάτησαν τό κουμπί καί ἐκτινάχθηκε; Τί στό καλό; Ἐλατήριον στόν κ@λο εἶχε;

Ἀγαπητοί μου, λέτε βλακεῖες κι ἀσυναρτησίες! ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!! 
Καὶ οἱ ἐντὸς καὶ οἱ ἐκτὸς βολῆς! Μὰ ΟΛΟΙ σας!!! Συνέχεια