Ἐκεῖ ποὺ μᾶς χρωστοῦσε μᾶς ζήτησε καὶ τὰ …ῥέστα!!!

 
To τέρας της Πάρου,δασκαλεμένος καθώς είναι (από ποιούς άραγε;;) τόλμησε να καταγγείλει αστυνομική κακοποίηση, από αυτόν που του έφερε φαγητό στο κρατητήριο και τον αστυνομικό φρουρό!
Φυσικά ο ιατροδικαστής αφού τον έξετασε αποφάνθηκε πως οι μελανιές που είχε είναι παλιότερες (προφανώς από την μικρή Μυρτώ καθώς προσπαθούσε να σωθεί από τα χέρια του ).Ποιοί τον συμβούλεψαν και γιατί να καταγγείλει αστυνομική βία; Συνέχεια

Περὶ Ξενίου Ζηνός κι ἄλλων ἀνοησιῶν.

Ὁ Ξένιος Ζεὺς ἦταν μία συνήθεια, ποὺ ἀφοροῦσε μόνον σὲ αὐτοὺς ποὺ τὴν κατανοοῦσαν κι ὄχι σὲ αὐτοὺς ποὺ δὲν τὴν κατανοοῦσαν. Κι ὁπωσδήποτε οὐδέποτε σὲ βαρβάρους. 

Ἄς θυμηθοῦμε  τὸν Δαρεῖο καὶ τοὺς πρέσβεις ποὺ ἔστειλε στὴν Σπάρτη. Γῆ καὶ Ὕδωρ ἐζήτησαν κι αὐτὸ ἔλαβαν. 
Σαφῶς καὶ κάτι τέτοιο ἦταν προσβολὴ στὰ θεῖα. Ἀλλὰ μιλᾶμε πάντα γιὰ πρέσβεις, ποὺ ζητοῦσαν τὴν παράδοσιν τῆς Συνέχεια

Λίγο αἰθέρα ῥὲ παιδιά!!!

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΟΛΟΦΑΡΑ ΣΑΣ Ή ΜΟΝΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ;;;

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ!!!!! ΟΥΤΕ ΜΙΑ!!!!

  • Περιμένω εδώ και μέρες υπομονετικά,να δω αν οι λαθρολάγνοι ανθέλληνες του Συριζα,θα βγουν να πουν έστω ΜΙΑ φράση συμπαράστασης στην άτυχη οικογένεια της 15χρονης Μυρτούς ,που χαροπαλεύει δύο εβδομάδες τώρα στο νοσοκομείο διασωληνωμένη στο Αττικό,ύστερα από την ειδεχθή επίθεση που δέχτηκε από τον αλλοδαπό!!
Συνέχεια

Πολυπολιτισμική Βρεταννία

 

Σέ λίγο καί στήν χώρα μας. 

Πολυπολιτισμική Βρεταννία: Ρατσιστικά γκράφιτι: «Λευκοί φύγετε από την πόλη!»

  
Ρατσιστικά γκράφιτι κατά των λευκών που τους λένε να φύγουν από την πόλη, βρέθηκαν πάνω σε τοίχους ένα ήσυχο δρομάκι του Dewsbury στο Δυτικό Γιορκσάιρ.
 
Οι λέξεις ‘white slags’ (λευκά σκουπίδια), ‘old white basterds’ (sic) και «λευκοί άνθρωποι φύγετε από τo Ravy!» βρέθηκαν γραμμένα στην οδό Crawshaw στην περιοχή Ravensthorpe.
 
Ένα άλλο σύνθημα έγραφε Συνέχεια

Ἰδοῦ τὶ πλήρωσε ἡ Βούλα!!

Τα κουνούπια του Δ.Νείλου και οι Αφρικανοί της χώρας μας,στοίχισαν ως γνωστόν την συμμετοχή της Παπαχρήστου στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου,γιατί τα ”ανθρωπιστικά” αντανακλαστικά στους πολιτικούς φορείς κι όχι μόνο στην χώρα μας,βρίσκονται σε υψηλό βαθμό ετοιμότητας,όπως όλοι θα διαπιστώσαμε!
Μη θιχτεί Αφρικανός μετανάστης και τον Αρμαγεδδών τον έχουν στο τσεπάκι,μιάς και ο… αντιρατσισμός είναι στάση ζωής γι’αυτούς! 
Ή μήπως όχι; Συνέχεια

Οὐαί εἰς ἐσᾶς ἀριστεροί καί φαρισαῖοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!!!!!!

 

ΒΟΥΛΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ.
ΘΥΜΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΠΡΟΟΔΟΥ.

Συνέχεια