Η Μυκονιάτισσα συνήγορος του Αχμέτ Βακάς που «σακάτεψε» την άτυχη Μυρτώ..«Έτσι κάνουν στα βουνά του Πακιστάν..Δείξτε λίγο επιείκεια το «παιδί» ήταν σε ραμαζάνι και είχε στέρηση»
Την αήθη συμπεριφορά της Μυκονιάτισσας συνηγόρου του Πακιστανού δολοφόνου Αχμέτ Βακάς κατά την διάρκεια της προχθεσινής δίκης στην Σύρο κατήγγειλε η μαμά της Μυρτούς, κυρία Μαίρη Κοτρώτσου, την νύκτα της περασμένης Τρίτης στο Δελτίο του «Extra».
Αν και διορισμένη από το Ελληνικό Κράτος, η 60χρονη δικηγόρος Αλεξάνδρα Δήμου διέπραξε τα εξής, σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η μαμά της Μυρτούς: Συνέχεια

«Οἱ Ἀλβανοὶ εἶναι καθάρματα. Εἶναι ἡ χειρίστη ῥάτσα!!! Εἶναι κτήνη… Ἐὰν μποροῦσα θὰ πατοῦσα ἕνα κουμπὶ γιὰ νὰ τοὺς ἐξαφανίσῳ, θὰ τὸ ἔκανα… Ὁ ἄνδρας μου δὲ ὅταν τοὺς βλέπῃ τοὺς κυνηγᾶ… Ἄλλοτε μὲ σκοῦπα κι ἄλλοτε μὲ …καραμπίνα!!! 


