Ἔτοιμη ἡ νέα Τουρκία!

Κι ἐμεῖς ἐδῶ συζητᾶμε μὲ τραπεζῖτες, μὲ ἠλιθίους, μὲ παλαιονεοταξῖτες, μὲ Σαμαρᾶδες, μὲ Στουρνάρηδες καὶ λοιπὰ γαϊδούρια. 
Ἡ Κύπρος καίγεται, τὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν τελειώνει, ὄχι ἡ Ἑλλάς, τὸ Ἑλλαδοκαφριστάν, καὶ τὰ μεμέτια ἀπεφάσισαν νὰ ἀντεπιτεθοῦν. 
Καμαρῶστε!!!!

Τὶ Θρᾶκες, τὶ Κύπρο, τὶ Δωδεκάνησα, τὶ Κυκλάδες, τὶ Συρίες, τὶ Ἰράκ… Ὅλα δικά τους!!! Ἔως τὰ Τέμπη στοχεύουν. Νὰ μοῦ τὸ θυμηθεῖτε. Ἁπλῶς τὸ παίζουν σεμνοὶ καὶ συντηρητικοί!
Συνέχεια

Χρυσοπράσινο φύλλο…

γραφει ο αρισταρχος

Kαι τώρα τι γίνεται; Θα βγει η Κύπρος από το ευρώ; Θα πτωχεύσει; Θα χάσει τα πετρέλαια και το αέριο μαζί; Τα πάντα παίζονται. Όλα είναι ρευστά και κανένας δεν μπορεί να πει με σιγουριά κάτι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι Μέρκελ και Σόϊμπλε έσπασαν τα μούτρα τους. Έσπασε ο τσαμπουκάς τους! Αυτό που περίμεναν να συμβεί και να κλείσει ομαλά ήταν η εντός τριημέρου υποταγή στην μπότα τους η μικρή δεύτερη Ελληνική πολιτεία “για να ξεμπερδεύουμε με αυτή την κακιά φάρα”.

Συνέχεια

Ἀγωγοὶ καὶ Ἐνέργεια. Ῥωγμὴ στό Ῥωσσικό Παράδοξο ἤ … ἄλλο ἕνα «Ῥωσσοδυτικό Παιχνίδι» στόν Ἑλληνικό Ἀχυρώνα;

γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Στο προηγούμενο κείμενο «Ἑλλάδα – Ρωσσία» καὶ περὶ….«Ρωσικοῦ Παραδόξου» περιγράφηκε το γιατί εντέλει το διαχρονικό ρωσικό ενδιαφέρον περί Ελλάδας ήταν «υποτονικό και υποκριτικό» και όχι «έντονο» όπως οι περισσότεροι νομίζουν. Ένα από τα «λεκτικά σχήματα» που χρησιμοποιήθηκαν (μεταξύ πολλών άλλων) για να στηρίξουν τον παραπάνω ισχυρισμό ήταν :
«…Θα μπορούσε (η Ρωσία) να ιδρύσει (στην Ελλάδα) μια πανίσχυρη εταιρεία παραγωγής και διανομής ενέργειας στη χώρα και με επιθετική πολιτική τιμών να εγκλωβίσει την πλειοψηφία των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στο ενεργειακό της άρμα. Θα μπορούσε να στήσει εργοστάσια παραγωγής ενέργειας από φυσικό αέριο και να έχει το δικαίωμα να φέρνει το δικό της αέριο παραγωγής ενέργειας. Δηλαδή, θα μπορούσε να πάρει αυτά που ήθελε (σημ. “ως προς το Φυσικό Αέριο”και την ενεργειακή/γεωστρατηγική της εδραίωση στην περιοχή) «από την πίσω πόρτα». Γιατί δεν το έκανε; Γιατί δεν το κάνει;…»
Αυτό που εννοούσε βεβαίως το παραπάνω «σκωπτικό ερώτημα» (μαζί με πλήθος άλλων αντίστοιχων) ήταν πως «κάτι καταδεικνύει αυτό» :
δηλαδή, εάν πραγματικά ήθελε η Ρωσία να «βάλει πόδι γερά στην Ελλάδα» υπήρχαν πλείστα όσα μέσα να το κάνει. Απλά, επέλεξε να μην το κάνει και προτίμησε ν’ ασκεί «περιστασιακές υποκριτικές πιέσεις από το μπαλκόνι» μόνον και μόνον για ν’ αντλεί κάθε φορά ανταλλάγματα από τους Δυτικούς προκειμένου να υποχωρεί στα θέματα Ελλάδας και να παύει να τους «παρενοχλεί».
Τι άλλο να υποθέσει άλλωστε κανείς από τα παραπάνω;
Και ιδού το θαύμα. Μόλις λίγες ημέρες μετά, η Ρωσική εξωτερική πολιτική αποφάσισε ν’ «αυξήσει τη δυναμική της».
Συνέχεια

Ὁ ζεόλιθος στὸ «ψυγεῖο» ἀλλὰ τὰ καταστροφικὰ ὀρυχεῖα ἀναβαπτίζονται σὲ «ἐπενδύσεις».

Ὁ ζεόλιθος τῆς Θράκης εἶναι ἐκεῖ, περιμένει νὰ ἐξαχθῇ εὔκολα, δίχως νὰ καταστραφῇ τὸ περιβᾶλλον. Κι ὅμως… Ποιός τόν χρειάζεται;
Ἐδῶ συζητᾶμε γιὰ χρυσό. Μερικὰ γραμμάρια  (μισὸ γιὰ τὴν ἀκρίβεια!!!) σὲ ἕναν τόνο χώματος. Δῆλα δὴ γιὰ νὰ ἐξαγάγουν μερικὰ κιλὰ θὰ πρέπῃ νὰ ἁλέσουν βουνὰ ὁλόκληρα.
Ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖον θέλουν νὰ ἐξαγάγουν τὸν χρυσὸ εἶναι βίαιος.
Ὁ τρόπος τοῦ ζεολίθου περισσότερο ἥπιος.
Τὸν ζεόλιθο τὸν χρειαζόμαστε ὅλοι μας. Τὸν χρυσὸ ἐλάχιστοι.
Ἐὰν λοιπὸν ὁ πλανήτης μας δὲν ἀλλάξῃ ἀπὸ ἀντιλήψεις, καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἀφήσουμε τὰ ὀρυκτὰ καὶ τὰ μέταλλα καὶ τοὺς ὑδρογονάνθρακες στὴν ἡσυχία Συνέχεια

Νὰ καὶ οἱ ἔνστολοι…

 

Διάβασα το παρακάτω θέμα, αναρτημένο στο διαδίκτυο σήμερα και οι σχολιασμοί που ακολουθούσαν ήταν του στύλ «Μπράβο ένστολοι που δώσατε ένα μήνυμα στους τυράννους..σε εσάς ελπίζουμε» κτλ.

Δεν κατάλαβα…Τι μήνυμα ακριβώς έστειλαν τα ένστολα παιδιά της Ελλάδος για να έχουμε καλό ερώτημα;;
Συνέχεια

Ἡ Κύπρος μετὰ τὶς ἐκλογές.

Ἡ Κύπρος μετὰ τὶς ἐκλογές.Ζώντας και παρακολουθώντας στενά το Κυπριακό από τα μαθητικά μας χρόνια δεν κρύψαμε ποτέ και την αγωνία μας και τις θέσεις μας σε αυτό το τεράστιο Εθνικό θέμα επιβίωσης του Ελληνισμού.
Θεωρούμε το Κυπριακό ως το πρώτο εθνικό θέμα και απάνω σε αυτό έχει περιστραφεί ολόκληρη η εξωτερική πολιτική της Πατρίδας μας ιδία από το 1955 μέχρι σήμερα.
Έχουμε ξεκαθαρίσει και έχουμε αποδείξει πλέον ότι η χούντα του 1967 έγινε κυρίως για να κλείσει το κυπριακό όπως ο παγκόσμιος ιμπεριαλισμός επεδίωκε .
Εκτοτε και επειδή παρά την προδοσία και καταστροφή του 1974 υπάρχουν δυνάμεις αντίστασης ενάντια στις Συνέχεια