Πανδοχεῖον «ἡ Ἑλλάς»!

Ὅλη ἡ ἀστυνομία ἔχει μετατραπεῖ σὲ δύναμι  καταστολῆς. Καὶ τελικῶς ὅλη ἡ χώρα μαστίζεται ἀπὸ πάσῃς μορφῆς ἐγκληματικότητα. 

Οἱ κουδουνῖστρες, μὲ πρωτεργάτη τὸν Παπουτσῆ, ἔχουν καρφωθεῖ στὶς καρέκλες τους καὶ τσίπα δὲν ἔχουν. Μῆτε καὶ θὰ ἀποκτήσουν. 

Τὸ ἔγκλημα στὰ ἐπάνω του. Βασικῶς εἶναι τὸ μόνον πρᾶγμα ποὺ ἀνθεῖ πλέον στὸν τόπο! 

“Πανδοχείο η Ελλάς”: Επιδρομή ενόπλων ληστών στο κέντρο της Θήβας

Και ενώ η χώρα ζει τις δικές της κρίσιμες για την ιστορία της στιγμές, οι αλλοδαποί ληστές ζουν τις δικές Συνέχεια

Αἶσχος

 

Σέ ποιούς ἀλβανούς συλληφθέντες ἀναφέρεται ἡ ἀφίσσα; Οἱ μόνοι γνωστοί στό πανελλήνιο εἶναι τά κτήνη μέ τά καλάσνικωφ!

Ὄχι στήν κακοποίησιν μεταναστῶν ἀπό τήν ἀστυνομία. Δηλαδή, νά κακοποιῇ μόνον Ἕλληνες; Αὐτό θέλουν οἱ ἀνεγκέφαλοι τῆς αντ.αρ.συ.α.; Τέτοια κατάντια δέν τήν περίμενα. Ὅμως, τούς ἀποκαλοῦν καί ἀδελφούς. Ἄρα καί τά μέλη τῆς αντ.αρ.συ.α. εἶναι ἀλβανοί, ληστές, βιαστές καί δολοφόνοι. 

Μετανάστες; Ἔτσι ἀποκαλοῦν τούς λαθροεισβολεῖς, γενικῶς. Οἱ συγκεκριμένοι, ὅμως, εἶχαν γεννηθεῖ, ἐδῶ. Ἀπό γονεῖς λαθρομετανάστες, προφανῶς. Δέν ὑπάρχουν μετανάστες στήν Ἑλλάδα, «κύριοι» τῆς αντ.αρ.συ.α. Μόνον λαθρομετανάστες. Οἱ περισσότεροι ἀλβανοί, παρανόμως εἰσέβαλλαν στήν πατρίδα μας.

Συνέχεια

Φασιστικές ἀπειλές ἀπό τόν Μπένυ

Πολλές φορές, μοῦ εἶναι ἀδύνατον νά ἠρεμήσω καί νά γράψω, ἀκούγοντας αὐτά πού μᾶς λένε οἱ, ὑπό προθεσμίαν, πολιτικοί μας. Κυρίως, βέβαια, τά κνώδαλα τῆς κυβερνήσεως. Ἐξοργίζομαι. Πρό ὀλίγου ἄκουσα τόν φασίζοντα ὑπουργό οἰκονομικῶν……. Συνέχεια

Ἔχει ἀνοίξει τοῦ Μπένυ ἡ ὄρεξις…

Καὶ πῶς νὰ τὴν κορέσῃ;

Διπλάσια έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης θα πληρώσουν το 2012 οι Έλληνες

Το 2012 θα ζητηθεί η καταβολή της έκτακτης εισφοράς για τα εισοδήματα του 2011
Διπλάσια έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης θα πληρώσουν σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ το 2012 οι έλληνες φορολογούμενοι. Όπως δήλωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής θα αρχίσει από τις αρχές του 2012 να παρακρατείται από τους μισθούς ή τις συντάξεις η έκτακτη εισφορά που θα κυμαίνεται από 1% έως και 4% ανάλογα με το συνολικό εισόδημα . 
Συνέχεια

Γιατί θά πληρώσω;

Μία ἐπιστολὴ ποὺ σὲ πολλὰ της σημεῖα μὲ εὑρίσκει σύμφωνη, ἀλλὰ ὄχι στὸ «θὰ πληρώσω».

Οὐδέποτε ἤμουν φυγόπονη. Οὐδέποτε ἀπέφυγα τὶς δεσμεύσεις καὶ τὶς ὑποχρεώσεις μου. Οὔτε ἀπεφάσισα νὰ φύγω ἐκτὸς γιὰ νὰ ξεφύγω ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἄθλιο σύστημα. Ἔμεινα ἐδῶ, ὅπως κι ἐσεῖς, πρὸ κειμένου νὰ ἀντιμετωπίσω μέσα ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα τὰ προβλήματά μας. 

Ἐπὶ τῆς οὐσίας. 

Ὁ Νίκος Διᾶκος ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον σὲ ὅσα γράφει. Μόνον στὴν ἀπόφασι διαφέρουμε. Ἐγὼ δὲν θὰ πληρώσω καὶ γιατί δὲν μπορῶ ἀλλὰ καὶ γιατὶ δὲν ἀναγνωρίζω πλέον συνενοχὴ στὰ ὅσα τὰ κουδουνισμένα διέπραξαν καὶ διαπράττουν εἰς βάρος μας.
Μά, κυρίως, δὲν θὰ πληρώσω, διότι εἶμαι, ἐδῶ καὶ αἰῶνες, θῦμα ἐξαπατήσεως
καὶ ψευδολογιῶν καὶ βίας καὶ διαπλοκῆς καὶ ὑπεξαιρέσεων καὶ ἀνισονομίας καὶ ἀτιμωρησίας μά, κυρίως, θῦμα στοχευμένης ἀπαιδείας καί, καταληκτικῶς, συνειδητῆς καὶ στοχευμένης παραπληροφορήσεως. Ὄχι ἀπὸ δική μου εὐθύνη, ἀλλὰ ἀπὸ εὐθύνη τῶν (φερομένων) ὡς κυβερνώντων, ποὺ συστηματικῶς μὲ κρατοῦν στὸ σκοτάδι, μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ μὲ σέρνουν ὅπου τὰ ἀφεντικά τους ὁρίζουν.

Συνέχεια

Τὴν ἔκτακτο εἰσφορὰ θὰ τὴν πάρουν μὲ τὸ «ἔτσι θέλω».

Από μισθούς και συντάξεις θα κρατείται η έκτακτη εισφορά

Με παρακράτηση από μισθούς και συντάξεις θα εισπράττεται η έκτακτη εισφορά, σύμφωνα με τροπολογία που καταθέτει στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος, “ψαλιδίζοντας” το μηνιαίο εισόδημα των μικρομεσαίων που θα πληγεί και με τη μείωση του αφορολόγητου. 

Μιλώντας στην κοινή συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών και της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, διευκρίνισε ότι η εισφορά αλληλεγγύης θα εισπράττεται σταδιακά μέσω παρακράτησης από 1ης Ιανουαρίου του 2012.

Έτσι μισθωτοί και συνταξιούχοι θα την καταβάλλουν από το μισθό τους σε 12 ή 14 μηνιαίες δόσεις.
Συνέχεια