
Γράφω, επειδή διάβασα και άκουσα ετούτες τις ημέρες ξανά και ξανά τις δηλώσεις του Κ. Μητσοτάκη περί υπερδανεισμού της χώρας που θα μας οδηγούσε στο ΔΝΤ, ότι αν τον άφηναν να κάνει τις μεταρρυθμίσεις που ήθελε την περίοδο 1990-1993, δεν θα είχαμε το σημερινό χάλι κ.λπ. Το πρώτο ερώτημα που κατέβηκε στην γκλάβα μου είναι: «Ποιός δεν τον άφησε; Και ήταν πιο δυνατός από την λαϊκή βούληση αυτός που δεν τον άφησε; Κι’ αν κάποιος δεν σ’ αφήνει να κάνεις το σωστό, συνεχίζεις να κάνεις το λάθος ενσυνειδήτως; Γιατί;» Συνέχεια
Οι δικαστικοί λειτουργοί ωρύονται ενόψει νέας περικοπής των αποδοχών τους. Διατείνονται, μάλιστα, ότι το μισθολόγιό τους δεν είναι «ειδικό», αλλά «συνταγματικό», αφού το ίδιο το Σύνταγμα κατοχυρώνει αποδοχές αντίστοιχες προς το «λειτούργημά» τους. Ας ξεχάσουμε για λίγο την κόντρα Τσατάνη-Θάνου-Παπαγγελοπούλου για την υπόθεση Βγενοπούλου [αλήθεια ρε Βγενόπουλε, τί έγινε με εκείνη την αγωγή που είχες ασκήσει κατά του Τσίπρα, την είδηση για την οποίαν ο τελευταίος αντιμετώπισε με το άσμα «Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ»; Αναβολή στην αναβολή, πότε θα συζητηθεί;]

