Ἀρχεῖα ἐτικέττας: καταστροφὴ περιβάλλοντος
Στὶς Σκουριὲς καταστρέφουν μὲ τὸν «νόμο».
Κάποτε θὰ ψάχνουμε γιὰ δένδρο… Νὰ τὸ θυμᾶσθε!
Σήμερα δὲν θέλω νὰ σχολιάσω. Ἔχω πάλι ἐξοργισθεῖ!
Ὄχι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ γράφει ὁ Εὑρύνοος. Τὰ ξέρουμε!
Ἀπλῶς ξαναεῖδα τὶς εἰκόνες, τὸ θρᾶσος κάποιων καὶ τὴν ἀπέεεεεεεεραντη βλακεία τῶν κατοικούντων ἐν Ἑλλάδι κάποτε, Ἑλλαδοκαφριστὰν πλέον!
Ὅταν ἐξαφανισθοῦν οἱ μέλισσες….
Ὅταν ξεκίνησαν οἱ ψεκασμοί, ἰδίως γιὰ τὴν καταπολέμησιν τῶν ζιζανίων, εἶπαν, τότε ξεκίνησε καὶ ἠ μεγάλη παρέμβασις στὸ φυσικό μας περιβάλλον.Τότε ξεκίνησε καὶ ἠ συνειδητὴ προσπάθεια ἀποκοπῆς τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὴν αὐτάρκεια καὶ τὴν πρωτογενὴ παραγωγή.
Συνέχεια
Αὐτὸ τὸ νερὸ θὰ τὸ πιῇς κι ἐσὺ ἠλίθιε!
Ἐσύ, ποὺ ἐπέταξες ὅλα τὰ χημικά σου, τὰ φυτοφάρμακά σου, τὶς βρωμιές σου στὸν ποταμό, στὴν λίμνη, στὴν θάλασσα…
Ναί… Θὰ τὸ πιῇς κι ἐσύ!
Θὲς δὲν θέις… Μὴ σοῦ φαίνεται περίεργο…
Καί ξέρεις ποιός ἄλλος θά τό πιῇ αὐτό τό νερό ἠλίθιε;
Συνέχεια
Οἱ νέοι ἐπιλέγουν τήν ἐπιστροφή στήν φύσι
Τί καθόμαστε; Ἄς τούς ἀφήσουμε μόνους τους στήν κρίσι τήν ὁποίαν οἱ ἴδιοι κατασκεύασαν μέσα στίς μεγαλοπόλεις, πού, ἐπίσης, οἱ ἴδιοι ἔφτιαξαν γιά νά μᾶς «μαντρώνουν» καλλίτερα.
Ἐπιστροφή, λοιπόν, στήν φύσι. Ἐπιστροφή στίς ῥίζες μας, ἐπιστροφή στήν ἐλευθερία.
Νέοι επιστρέφουν στα αγροκτήματα!
Το ενδιαφέρον νέων ανθρώπων, οι οποίοι βλέπουν σε αυτό μία Συνέχεια



