Ἡ Θράκη λέει ὄχι στὴν Eldorado gold.

Ξεκίνησαν καὶ στὴν Θράκη οἱ ἀντιδράσεις γιὰ τὶς ἐγκαταστάσεις τῆς Eldorado gold. 
Καὶ πολὺ καλὰ ἔκαναν δῆλα δὴ οἱ ἄνθρωποι!
Ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε ἔχουν κυριολεκτικῶς οἱ κρατοῦντες παραδόσει τὴν Γῆ μας, τὴν ζωή μας καὶ τὴν ὑγεῖα μας στὰ χέρια τῶν χρυσοθήρων, οἱ ὁποῖοι σαφῶς καὶ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὶς ἐπιπτώσεις ποὺ θὰ ἔχῃ στὸ περιβάλλον καὶ στὴν ἀσφαλή μας διαβίωσιν ἡ δράσις τους!

Συνέχεια

Ἀρχαιοπτέρυξ : Οἱ 8 ἀνεμογεννήτριες στὰ Ἀκούμια.

 

του Αρχαιοπτέρυγα

 

Τα Ακούμια ίσως δεν τα ξέρει πολύς κόσμος, ένα ήσυχο χωριό στο Ρέθυμνο στον δρόμο για μία καταπληκτική παραλία στην Νότια Κρήτη (αν δεν την έχουν καταστρέψει και αυτήν).  ΤαΑκούμια έγιναν είδηση γιατί η ΔΕΗ “Ανανεώσιμες” έβαλε εκεί 8 ανεμογεννήτριες των 900 kW. Συνέχεια

Τὸ θαῦμα τῆς φυσικῆς καλλιεργείας.

 

Τὸ παρακάτω ταινιάκι εἶναι μία ἀπλῇ ἐπαφὴ μὲ τὴν λογικὴ τῆς φυσικῆς καλλιεργείας. 
Εἶναι ἕνα θαῦμα τῆς φύσεως, ποὺ ἐμεῖς ἀπλῶς καλούμεθα νὰ τὴν …σπουδάσουμε.
Ὅπως ἄλλως τὲ καὶ τόσα ἄλλα.

Συνέχεια

Κι ἄλλο ἐπεισόδιον στὶς Σκουριές.


Τὴν στιγμὴ ποὺ καταγγέλλεται νέα παρανομία τῆς  «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ», ἀπὸ τὸ παρατήριον μεταλλευτικῶν δραστηριοτήτων, τὴν ἴδιαν στιγμὴ εἴχαμε νέες συγκρούσεις τῶν κατοίκων μὲ τὰ ΜΑΤ.

Τὸ ἐρώτημα ποὺ ἀνακύπτει φυσικὰ εἶναι τὸ τὶ θέλουν τὰ ΜΑΤ ἐκεῖ.
Δέν ἔχουν καταλάβει πόσο γελοῖοι γίνονται οἱ κρατοῦντες;
Τά ΜΑΤ τί δουλειά ἔχουν σέ μίαν ἰδιωτική δραστηριότητα; Καί γιά πόσο ἀκόμη θά μποροῦν νά ἐπικρατοῦν; Τόσο γρήγορα ξεχνοῦν τήν Κερατέα;

Συνέχεια

Ἡ ἀντιστροφή μας!

Ὅταν ἄρχισα πρὸ ἐτῶν νὰ διαβάζω τὰ περὶ ἀντιστροφῆς τῶν μαγνητικῶν πόλων τῆς Γῆς, ἀνησύχησα.
Μετά, κι ἐφ΄ ὅσον οἱ πληροφορίες αὐξάνονταν, συνειδητοποίησα πὼς μέσα στὸ μικρὸ χρονικὸ περιθώριον τοῦ ἀνθρωπίνουν βίου, κάτι τέτοιο ἴσως νὰ εἶναι κι ἀσήμαντο. 

Εἶναι γεγονὸς πὼς ἔχει ἤδη καταγραφεῖ μία ἰσχυρὰ μετατόπισις κατὰ μερικὲς χιλιάδες χιλιομέτρων, πρὸς τὴν Σιβηρία, τοῦ Βορείου μαγνητικοῦ μας πόλου.
Θὰ μποροῦσε λοιπὸν κάτι τέτοιο, ἐφ’ ὅσον δὲν γίνεται ἀντιληπτὸν μὲ τὶς αἰσθήσεις μας, νὰ συμβαίνῃ δίχως νὰ μᾶς ἐνοχλήσῃ διόλου. Ἀλλά εἶναι ἔτσι;

Συνέχεια

Ἡ τρύπα τοῦ ὄζοντος μᾶς …ἀποχαιρετᾶ!

Τὸ ἄρθρον ποὺ θὰ σᾶς παρουσιάσω εἶναι παλαιό. Σχεδὸν ἐνὸς ἔτους. 
Ἀλλὰ πλέον τίποτα δὲν πρέπει νὰ μένῃ μὴ ὑπολογίσιμον, διότι τίποτα δὲν εἶναι τυχαῖον.
(Αὐτὸ τὸ ἄρθρον τὸ εἶχα παραβλέψει τότε, διότι ὥς συνήθως δὲν …προέλαβα!!!) 

Ἡ τρύπα τοῦ ὄζοντος, βάσει τῶν λεγομένων τῶν «ἐπιστημόνων» ὀφείλετο στὴν ἀλόγιστον χρήσιν τετραχλωρανθράκων.
Ἕνα ὑλικὸ που συναντᾶμε μέσα στὰ φιαλίδια πεπιεσμένου ἀέρος (ὅπως γιὰ παράδειγμα χρώματα, ἐντομοκτόνα, ἀποσμητικά.)  καὶ στὰ ψυγεῖα μὲ ΦΡΕΟΝ.

Συνέχεια