Σήμερα ἡ διεθνής ἡμέρα μνήμης θυμάτων ὁλοκαυτώματος!
Διεθνής ἡμέρα μνήμης γιὰ τὰ θύματα τοῦ ναζιστικοῦ καθεστῶτος!
Εὐχαριστοῦμε πού, ὅπως πάντα, ξεχάσατε περισσότερα ἀπό τὰ μισά!
Εὐχαριστοῦμε!
Αἰσθανόμεθα ἰδιαιτέρως ὑπερήφανοι ποὺ ἠγνοήσατε ΟΛΑ τὰ θύματα καὶ παραμείνατε σὲ ἀμφισβητούμενα ἀπό τὴν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ἱστορία γεγονότα!
Εὐχαριστοῦμε εἰλικρινῶς!
Μᾶς τιμᾶ ἰδιαιτέρως ἡ ἐπιλεκτική σας μνήμη!
Μᾶς τιμᾶ καὶ μᾶς κάνει γιὰ ἀκόμη μίαν φορά νὰ αἰσθανόμεθαε δικαιωμένοι στὰ ὅσα ἰσχυριζόμεθα!


