Τὰ πραγματικά ὁλοκαυτώματα ποὺ «καταφρονεῖ» ἡ ἐπίσημος ἱστορία!

Σήμερα  ἡ   διεθνής ἡμέρα μνήμης θυμάτων ὁλοκαυτώματος!

Διεθνής ἡμέρα μνήμης γιὰ τὰ θύματα τοῦ ναζιστικοῦ καθεστῶτος!

Εὐχαριστοῦμε πού, ὅπως πάντα, ξεχάσατε περισσότερα ἀπό τὰ μισά!

Εὐχαριστοῦμε!

Ασθανόμεθα διαιτέρως περήφανοι ποὺ ἠγνοήσατε ΟΛΑ τ θύματα κα παραμείνατε σμφισβητούμενα πό τν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ στορία γεγονότα!

Εὐχαριστοῦμε εἰλικρινῶς!

Μᾶς τιμᾶ ἰδιαιτέρως ἡ ἐπιλεκτική σας μνήμη!

Μᾶς τιμᾶ καὶ μᾶς κάνει γιὰ ἀκόμη μίαν φορά νὰ αἰσθανόμεθαε δικαιωμένοι στὰ ὅσα ἰσχυριζόμεθα!

Συνέχεια

Οἱ χρηματικὲς ἀποζημιώσεις καὶ τὸ ἀδίκημα τῆς ἀπιστίας!

Έπρεπε όμως να περάσουν 51 ολόκληρα χρόνια για να διεκδικήσουμε από το Γερμανικό κράτος χρηματικές αποζημιώσεις για τις σφαγές που διέπραξαν τα γερμανικά ναζιστικά στρατεύματα κατοχής κατά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο.

Έτσι το 1995, εξ ονόματος της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Βοιωτίας, ο αείμνηστος πρώην Ευρωβουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και νομικός, Ιωάννης Σταμούλης, κατέθεσε αγωγή, διεκδικώντας αποζημιώσεις αξίας 60 εκ. ευρώ.

Συνέχεια

Κτηνώδης ἐκβιασμός τῆς Γερμανίας στὴν Ἑλλάδα!

του Κώστα Χαρδαβέλλα

Το τελευταίο 24ωρο εξελίσεται υπογείως ένας κτηνώδης εκβιασμός της Γερμανίας κατά της Ελλάδας με στόχο να μην υποστηριχθεί η αίτηση των θυμάτων του Διστόμου, με την οποία ζητούν να εφαρμοστεί η απόφαση του Ανώτατου Ιταλικού Δικαστηρίου!

Σύμφωνα με αυτήν επιτρέπεται η απαλλοτροίωση γερμανικών περιουσιων στην Ιταλία, προκειμένου να αποζημιωθούν τα θύματα του πολέμου! Ο εκβιασμός που γίνεται στη χώρα μας και στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου έχει σαν βασικό μοχλό την στήριξη των οικονομικών αναγκών της Ελλάδας στην παρούσα φάση (ευρωπαϊκό ομόλογο, επιμήκυνση χρέους κλπ). Συνέχεια

Το γερμανικό κατοχικό δάνειο.

Του Τάσου Μηνά Ηλιαδάκη*

Α. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ

Το Βερολίνο προκειμένου να αντιμετωπίσει τους στρατιωτικούς και στρατηγικούς του στόχους στην ευρύτερη ελληνική περιοχή, Λιβύη-Μ. Ανατολή-Βαλκάνια, είχε υποχρεώσει την Ελλάδα να κεφαλαιοδοτεί και να συντηρεί τα στρατεύματα που στάθμευαν σʼαυτήν και είχαν πεδίο δράσης την ευρύτερη περιοχή της. Αυτά ήταν υπερπολλαπλάσια από εκείνα των στρατευμάτων κατοχής. Επιπλέον η Ελλάδα ανεφοδίαζε με τρόφιμα το μέτωπο της Λιβύης.

Στόχος των στρατευμάτων αυτών ήταν τα πετρέλαια της Λιβύης-Μ. Ανατολής και η ενίσχυση της άμυνας των Βαλκανίων. Από τα τελευταία εξασφάλιζε στην πολεμική του βιομηχανία το 20% του αντιμονίου, το 50% των ορυκτελαίων, το 60% του βωξίτη και το 100% του νικελίου. Την ίδια στιγμή για τους συμμάχους η μοναδική πύλη των Βαλκανίων ήταν και παρέμενε η Ελλάδα.

Συνέχεια