Ἒλαβα διαφημιστικό μήνυμα ἀπό τήν ΟΤΕΝΕΤ καί ἀνατρίχιασα!
Ἡ ΟΤΕΝΕΤ διαφημίζει μαυραγορῖτες καί ἐκποιητές χρυσοῦ!
Ναί, καλά διαβάσατε!
Δέν μᾶς ἒφθαναν οἱ μαυραγορῖτες Ἂγγλοι πού ἀλωνίζουν στό κέντρο!
Δέν μᾶς ἒφθαναν οἱ μαυραγορῖτες κρατικοί λειτουργοί, πού ἀλωνίζουν τήν ἐπικράτεια καί ἐκποιοῦν κάθε κομμάτι Ἑλληνικῆς περιουσίας….
Τώρα ἀποκτοῦμε καί ἑταιρεῖες ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΩΝ πού πληρώνουν σέ εἶδος κι ὂχι σέ χρῆμα!!!





