Χύνουν τα χημικά της Συρίας στην θάλασσά μας, λες και είναι σκουπιδοτενεκές τους…
Οι πολιτικοί μας σιωπούν…
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος απαντά άλλα αντ’ άλλων στον κοινοβουλευτικό έλεγχο… Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: μόλυνσις περιβάλλοντος
Ὀργανωμένα κυκλώματα κατά τῆς Ἑλληνικῆς ὑπαίθρου;
Καὶ μέσα σὲ ὅλα τὰ ἄλλα, τώρα ποὺ ξεκίνησαν οἱ Ἕλληνες σιγὰ σιγά, ἀλλὰ σταθερά, νὰ ἐπιστρέφουν στὶς πατρογονικές τους ἑστίες, νὰ καὶ οἱ λῦκοι… Νὰ καὶ οἱ ἀρκοῦδες… Νὰ καὶ τὰ φίδια, μέσα στὰ χωριὰ καὶ στὰ σπίτια…
Ὄχι… Ὄχι…
Δὲν στρέφομαι κατὰ τῶν ζωντανῶν… Τί φταῖν αὐτά;
Τοὺς ἁρπάξαμε κάθε σπιθαμὴ χώρου τους καὶ τώρα ζητοῦμε τὰ ῥέστα…. Συνέχεια
Τὸ μικρὸ ἀσήμαντο PET μπουκαλάκι
Xατζηαναγνωστου Γιώργος
Το Ασήμαντο Pet μπουκαλάκι νερού .
Ξέρετε αυτό που έχει 2 υλικά (pet το σώμα ,πολυπροπυλένιο το καπάκι) και το αγοράζουμε 0,50€ενώ έχει διατίμηση 0,30€ , αλλά δεν βαριέσαι..που να τσακώνεσαι τώρα για 0,20€ , αυτό που το πετάμε στον κάδο ….αυτό που «μεριμνά» ο Δήμος να μας εκπαιδεύει να το πετάμε για να το μαζεύει και να το πάει για θάψιμο στην Φυλή για να λειώσει μετά από 100χρόνια ,αλλά δεν βαριέσαι …..που να το κουβαλάς τώρα….
Εγώ λοιπόν το μικρό ασήμαντο pet μπουκαλάκι θα σε πείσω ότι μπορώ να σου ανορθώσω από το πουθενά την Ελληνική Οικονομία σου, ενώ ταυτόχρονα θα σε εκπαιδεύσω σαν πολίτη να συνεργάζεσαι με τον γείτονα που δεν τον «γουστάρεις» αλλά ζεις στην ίδια τοπική κοινωνία.
Η μεθοδολογία μου απλή …. Συνέχεια
Μία εὐτυχισμένη ἀρκουδοοικογένεια!!!
Καστοριὰ 25-05-2014.
Μία μεγάλη, πολλὴ μεγάλη μητέρα, ἴσως ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες ποὺ ἔχω δεῖ ποτέ, μὲ τὰ δύο μικρά της, σὲ κάποιαν περιοχὴ τοῦ Νομοῦ Καστοριᾶς. 
Ἐμπειρότατατη καθὼς ἦταν, μὲ κατάλαβε ἀμέσως κι ἄλλαξε τὴν πορεία της, κυττῶντας συνεχῶς ἐὰν τὴν ἀκολουθοῦν τὰ δύο μικρά. Συνέχεια
Ἀπογόρευσις ἀλιείας γιά προστασία τοῦ …γόνου;
Κι ενώ το Ισραήλ κινεί τα νήματα στην επίθεση κατά της Συρίας, εφόσον το Ισραήλ, εκπαιδεύει, εξοπλίζει και νοσηλεύει τους μισθοφόρους που αιματοκυλούν τη χώρα του Άσαντ…
…τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ θάλασσες θα μολύνουν με τα χημικά προς καταστροφή.
Αυτό σημαίνει επικυρίαρχος…
Κι αυτό είναι το αποτέλεσμα της επιλογής των πολιτικών μας από το Λόμπι κι όχι από τον λαό. Συνέχεια
Τὰ δάση ποὺ ἔγιναν …βοσκοτόπια!!!
Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω, παρατηρῶντας τὰ δεδομένα, εἶναι πὼς συντόμως δὲν θὰ ὑπάρχουν φτωχοὶ καὶ πλούσιοι, παρὰ μόνον φτωχοί.
Δὲν θὰ ὑπάρχουν «γυαλιστεροί» τύπου ποὺ θὰ ἔχουν εἰκοσάμετρα σκάφη ἀναψυχῆς, παρὰ μόνον βαρκάρηδες καὶ ψαράδες, ποὺ θὰ πασχίζουν νὰ ψαρέψουν κάτι γιὰ νὰ χορτάσουν τὴν πείνα τους.
Δὲν θὰ ὑπάρχουν ἀκριβὲς καὶ φθηνὲς περιοχές… Μόνον φαβέλες…
Τότε γιατί ἀποχαρακτηρίζουν δάση καί τά μετατρέπουν σέ βοσκοτόπια; Σέ τί θά χρησιμεύσουν;
Γιά βίλλες; Γιά ξενοδοχεῖα; Γιά χώρους ἀναψυχῆς;
Ὄχι… Γιὰ ἄλλον λόγο…
Κάποιος θέλει νὰ ξεφορτωθῆ περιουσία ποὺ τὸν βαραίνει… Μὲ τὴν ἰσχύουσα νομοθεσία ἀδυνατεῖ.
Ἄρα; Συνέχεια