Ἀρχεῖα ἐτικέττας: νομιμοποίησις τοκογλυφίας
Ὅλοι* στηρίζουμε Κ.Χατζηδάκη γιὰ τὴν Σωτηρία μας*!
netakias
Έκκληση από το βήμα της Βουλής για να σταματήσει ο “εμφύλιος πετροπόλεμος” και για συμπόρευση των πολιτικών δυνάμεων ζήτησε ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ο Υπουργός ΓΙΔΙΩΝ-Ανάπτυξης Κωστής Χατζιδάκης.
Ακόμα τόνισε πως η πολιτική του Υπουργείου του στηρίζεται σε τρείς άξονες:
- Ενίσχυση της ρευστότητας,
- επανεκίνηση των… ΜΕΓΑΛΩΝ έργων και
- προώθηση… ΜΕΓΑΛΩΝ έργων
- και προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρυθμίσεων.
ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΜΗΤΣΟ ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΕΤΑΤΖΗ…
*ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ…ΟΛΟΙ = > Συνέχεια
Μὲ τὸ λόμπι τῆς εὐρω-χούντας ἡ Αλέκα!!!
Του Θύμιου Παπανικολάου
Η Αλέκα Παπαρήγα στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό επιτιθέμενη εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, είπε:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει ένα τμήμα επιχειρηματιών στην Ελλάδα, το λεγόμενο λόμπι της δραχμής. Διότι υπάρχουν συμφέροντα που θα ευνοηθούν με την επιστροφή στη δραχμή, όπως για παράδειγμα επιχειρηματικά συμφέροντα που αναμένουν ότι θα κερδίσουν με τα κρουαζιερόπλοια από τον τουρισμό ή ενδεχομένως και ο κλάδος των κατασκευαστών, οι τσιμεντάδες που τους συμφέρει η επιστροφή στη δραχμή».
Συνέχεια
Εἴδατε κάπου τόν σαῤῬαγκούση;
Αὐτὸ τὸ ἀπέραντα ἀνήθικον ἄτομον, αὐτὸ τὸ πολιτικὸ τίποτα, αὐτὸ τὸ κατάντημα τῶν ἐκτρωμάτων, ἐπρότεινε πρὸ τριῶν περίπου ἐτῶν τὴν Ἑλληνοποίησιν κάθε ΛΑΘΡΟεισαγωμένου, μὲ ἕναν νόμο ποὺ καταπατοῦσε τὸ Σύνταγμα, τὸ ἦθος καὶ τὴν ἴδια τὴν Πατρίδα.
Βρῆκε ὑποστήριξιν ἀπὸ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα πολιτικὰ τίποτα, βρῆκε καὶ μερικοὺς ἀνεγκεφάλους, ποὺ ζητοῦσαν συγγνώμη Συνέχεια
Δική του συνείδησιν δὲν ἔχει!
Οὔτε ἄποψιν! Οὔτε γνώμη! (Καί πῶς νά ἔχῃ γνώμη; Οὔτε μίαν ματιὰ δὲν ἔριξε σὲ αὐτὰ ποὺ ἐψήφισε!!!)
Ἔχει ὅμως ὁ πνευματικός του!
Μά καλά; Πόσους ἀκόμη ἠλιθίους θά τρέφουμε; Ἔ;
Ἔχουμε κουράγια;
Ἐγὼ δὲν ἔχω!
Κόβεται ὁ Σουλεϊμάν ὁ κτηνοβάτης
Μή κάνετε χαροῦλες. Γιά νά ἀκριβολογοῦμε τόν κόβουν οἱ Βαρδαρσκανοί.
Ἐμεῖς, προτιμοῦμε, περίοδος κρίσεως γάρ, νά βλέπουμε τά δωρεἀν σκουπίδια πού μᾶς παρουσιάζουν τά βοθροκάναλα τῶν νταβατζήδων τῆς ἐνημερώσεως καί ὄχι μόνο.
Δέν θά ὑπῆρχαν τέτοιου εἴδους σειρές στήν «ἑλληνική» τηλεόρασι ἄν ἐμεῖς οἱ ἴδιοι δέν τίς ἀπαξιώναμε μέ τήν στάσι μας.
Ἔγινε ἡ δοκιμή στούς ἀνεγκέφαλους, εἶδαν ὅτι ἔχει ἀπήχησι καί συνεχίζουν ἀκάθεκτοι.
Ἄντε. Μέ τό καλό νά μᾶς λένε καί τίς εἰδήσεις οἱ Μογγόλοι. Συνέχεια


