Σκόπια; Βαρντάσκα; ΗΠΓΔΜ;

Μία ἐνδιαφέρουσα προσέγγισις τοῦ ὀνόματος Βαρντάσκα, μέσα ἀπό τὴν Ἱστορία καὶ μόνον!

Τί ὀφείλουμε νὰ ξέρουμε καὶ τί ξέρουμε.

Ποῦ πρέπει νά στοχεύουμε καὶ ποῦ στοχεύουμε.

Καί τὸ σημαντικότερον, τί ἔχουμε κάνει καὶ τὶ πρέπει νά κάνουμε. Δὲν φταῖν πάντα οἱ ἄλλοι… Ἔχουμε κι ἐμεὶς σοβαρὲς εὐθῦνες σὲ πάρα πολλὰ ζητήματα. Καὶ δὲν ἀναφέρομαι φυσικὰ στοὺς μὴ μετέχοντες πολίτες! Ἀναφέρομαι στὴν ἀδύναμη καὶ ἀνίκανη ἐξουσία ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ διαχειριστῇ ἁπλᾶ πράγματα.. Ὄχι φυσικά νὰ τοποθετηθῇ πολιτικὰ καὶ ἱστορικὰ…

Ἄς τό σκεφθοῦμε….

Φιλονόη.

Συνέχεια

Θά τό κάνουμε τό ψυχικό!

Ἓτοιμο καί τό ἂγαλμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου πού θά στηθῇ σέ κεντρική πλατεία τῶν Σκοπίων!

Ἓτοιμα καί τά δικά μας τά καλόπαιδα νά τό ὑποδεκτοῦν! (Κάτι σέ “δέν ξέρω δέν εἶδα”  ἑτοιμάζουν πάλι, ἀλλά τώρα θά τούς μάθουμε;)

Μάλιστα λέγεται πώς θά ἒχουμε καί κάτι σέ ἐκλογές τίς ἡμέρες πού θά γίνουν τά ἐγκαίνια!

Ποιός νά βρῇ χρόνο γιά νά ἀσχοληθῇ μέ τά τοῦ ἀγάλματος;

Συνέχεια