Μία ἐνδιαφέρουσα προσέγγισις τοῦ ὀνόματος Βαρντάσκα, μέσα ἀπό τὴν Ἱστορία καὶ μόνον!
Τί ὀφείλουμε νὰ ξέρουμε καὶ τί ξέρουμε.
Ποῦ πρέπει νά στοχεύουμε καὶ ποῦ στοχεύουμε.
Καί τὸ σημαντικότερον, τί ἔχουμε κάνει καὶ τὶ πρέπει νά κάνουμε. Δὲν φταῖν πάντα οἱ ἄλλοι… Ἔχουμε κι ἐμεὶς σοβαρὲς εὐθῦνες σὲ πάρα πολλὰ ζητήματα. Καὶ δὲν ἀναφέρομαι φυσικὰ στοὺς μὴ μετέχοντες πολίτες! Ἀναφέρομαι στὴν ἀδύναμη καὶ ἀνίκανη ἐξουσία ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ διαχειριστῇ ἁπλᾶ πράγματα.. Ὄχι φυσικά νὰ τοποθετηθῇ πολιτικὰ καὶ ἱστορικὰ…
Ἄς τό σκεφθοῦμε….
