Ἡ Κεραμέως ἐκφράζει ἐπακριβῶς τὴν κομματικὴ γραμμὴ τῆς ΝΔ ἀπὸ ἱδρύσεώς της (μὲ ἐξαίρεση τὴν μικρὴ παρένθεση Ἀβέρωφ).
Εἶναι ἡ καλλιτέρα βουλευτὴς τῆς ΝΔ, διότι ἐπενέλαβε αὐτό, ποὺ πρὶν λίγους μῆνες εἶχε διατυπώσῃ ὁ φωτισμένος ἀρχηγὸς τῆς ΝΔ ὁ Κυργιάκος.
Αὐτὰ ποὺ λέει ὁ Σπυρίδων Γεωργιάδης (Ἄδωνις) εἶναι παραπλανητικὲς δηλώσεις γιὰ νὰ τὶς χάφτουν οἱ χαζὸ δεξιοί. Συνέχεια

Ὁλοκληρώθηκε καὶ τὸ ἐχθεσινὸ Eurogroup καὶ φυσικά, χωρὶς κάποιαν συμφωνίᾳ.
Θυμάμαι (πρέπει νὰ ἦταν περὶ τὸ τέλος τοῦ 2010 ἢ ἀρχὲς τοῦ 2011), τὶς γεμάτες λυρισμὸ ἀναρτήσεις ποὺ ἐγράφοντο ἐδῶ μέσα, ἀπὸ ἐκπροσώπους τοῦ χώρου, πού, λίγο ἀργότερα ἄρχισε νὰ αὐτό-ἀποκαλεῖται «φιλο-εὐρωπαϊκὸ τόξο», γιὰ τὴν ἀνάγκη νὰ πληρώνουμε μὲ συνέπεια τοὺς φόρους μας, γιὰ νὰ σωθῇ ἡ πατρίς.Τὴν ἐποχὴ ἐκείνην εἶχε ἀρχίσει νὰ γίνεται συνείδησις τὸ «μαζὺ τὰ φάγαμε», μαζὺ μὲ τὴν πεποίθησι ὅτι αὐτὸ ποὺ μᾶς ᾡδήγησε στὴν κρίσι ἦταν κυρίως ἡ φοροδιαφυγὴ καὶ ἡ ἀπροθυμία μας νὰ εἴμαστε γενικῶς νομοταγεῖς κι ὄχι οἱ φαραωνικὲς δαπάνες τοῦ δημοσίου κι ὁ χωρὶς ὅριο ἐξωτερικὸς δανεισμὸς ποὺ τὶς ἐξυπηρετοῦσε.