Στις 6 Μαϊου ψηφίστε Τούρκους,γιατί οι Ελληνες ως συνήθως… κομίζουν γλαῦκας εἰς Ἀθήνας!!
Καλά κάνετε…συνεχίστε έτσι..!
Ανακοίνωση της «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης» σχετικά με τις μεθαυριανές εκλογές… Συνέχεια
Στις 6 Μαϊου ψηφίστε Τούρκους,γιατί οι Ελληνες ως συνήθως… κομίζουν γλαῦκας εἰς Ἀθήνας!!
Καλά κάνετε…συνεχίστε έτσι..!
Ανακοίνωση της «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης» σχετικά με τις μεθαυριανές εκλογές… Συνέχεια

Εδώ ο κόσμος καίγεται και οι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,τον χαβά τους..
Ξέρουν αυτοί…Ύπουλα,μεθοδευμένα, ενώ όλοι ασχολούνται με την κρίση, τις εκλογές κτλ, αυτές στην «δουλίτσα» που τους έχει ανατεθεί!
Να στείλουν την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, πεσκέσι στους Τουρκαλάδες !
Να ζούν στην Ελλάδα, αλλά να αισθάνονται Τούρκοι..
( Υπάρχει άραγε κάποιος ειδικός λόγος γι’αυτόν τον καημό τον αγιάτρευτο που διακατέχει τις κυρίες Φραγκουδάκη και Δραγώνα, μιας και ο λόγος είναι γι’ αυτές;;)
Αλλά ευτυχώς που σε αυτή την χώρα, υπάρχουν και σκεπτόμενοι και κάτι τέτοιοι τύποι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ βρίσκουν τον μάστορα τους.. Συνέχεια
Αυτές δεν είναι απλές φωτογραφίες. Ειναι ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ!
Ντοκουμέντα προδοσίας! Ντοκουμέντα για το ποιοί είναι στ’αλήθεια,αυτοί που ζητάνε την ψήφο σου και μάλιστα για αυτοδυναμία!
Αυτοί που ετοιμάζουν (τον έχουν ήδη έτοιμο) τον διαμελισμό της Ελλάδας και την Κοσσοβοποίηση της Θράκης!
Είναι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ!! Τίποτε άλλο…..Θυμήσου το Ελλάδα,όταν θα ψηφίζεις σε λίγες μέρες… Συνέχεια