Τὰ καθάρματα ἢθελαν καὶ τὸ γλεντάκι τους….

Ἔτσι, νὰ τοὺς μαζεύουμε, νὰ τοὺς ταΐζουμε, νὰ τοὺς κοιμίζουμε, νὰ τοὺς παρέχουμε τὰ πάντα δωρεάν, ἀπὸ ἐκπαίδευσι ἔως ἐπιδόματα γιὰ νὰ συντηροῦν σκηνὲς καὶ θάμνους, νὰ τοὺς κανακεύουμε γενικῶς, νὰ τοὺς λέμε κι εὐχαριστῶ ποὺ μᾶς προτίμησαν… Κι αὐτοὶ νὰ παραπονοῦνται… Τοὺς στερήσαμε τὸ γλέντι.  (Στὸ μεταξὺ ἔχουν φτιάξει τὰ σπίτια τους στὴν πατρίδα τους, τὰ μαγαζιά τους, τὶς ἐπιχειρήσεις τους… Πλήρωνε Ἕλληνα… Καὶ φέρνε Καστανίδηδες γιὰ νὰ σὲ λένε καὶ ῥατσιστὴ ἀπὸ ἐπάνω…)

Εἶπαν λοιπὸν πὼς ἔπρεπε νὰ τὸ διοργανώσουν μόνοι τους τὸ γλεντάκι…

Αλβανοί ληστές –βιαστές : «Αφού κάναμε καλή μπάζα να το γλεντήσουμε (με τα θύματά μας)»

Τον πέρα από κάθε αρρωστημένη φαντασία τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν οι νεαροί Αλβανοί ληστές – βιαστές περιέγραψαν τα θύματα τους στην Αστυνομία. Τα νεαρά αυτά ανθρωπόμορφα κτήνη παρα το γεγονός ότι μεγάλωσαν και σπούδασαν σε μία κοινωνία ανοχής που της έχει γίνει συστηματική προπαγάνδα για την αποδοχή του διαφορετικού και του ξένου, θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να δείξουν την ευγνωμοσύνη τους κλέβοντας, ξυλοκοπώντας και βιάζοντας ομαδικά ανυπεράσπιστες γυναίκες.

Οι δύο γυναίκες που βιάστηκαν από τους νεαρούς Αλβανούς φαίνεται να περιγράφουν στους αστυνομικούς τους δράστες ως ανθρώπους ψύχραιμους και κυνικούς που έπιναν χυμούς και κάπνιζαν τσιγάρα πριν μαζέψουν τη λεία τους και φύγουν.

Όπως κατέθεσε στην Αστυνομία η 47χρονη γυναίκα που βιάστηκε από τους Αλβανούς «…σκεπάστηκα με τα σεντόνια για να μην καταλάβουν πώς είμαι ξύπνια και έκανα πως κοιμόμουν. Μπήκαν στο δωμάτιό μου και άνοιξαν τις ντουλάπες. Πάνω από το κρεβάτι είχα μια ντουλάπα και ο ένας με πάτησε προκειμένου να την ανοίξει. Τότε έβγαλα μια δυνατή κραυγή και κατάλαβαν πως είμαι ξύπνια. Με απείλησαν με μαχαίρι, με ρωτούσαν πού είναι το αμάξι. Απαντούσα πως δεν έχουμε αυτοκίνητο. Αυτός με το μαχαίρι έδειξε προς το δωμάτιο του γιου μου και με ρώτησε τι είναι εκεί. Όταν του είπα, αυτός απειλητικά μου είπε ”ή τα λεφτά ή το γιο σου”. Τους υπέδειξα ένα φάκελο με λεφτά στο σακάκι του άνδρα μου.

Αφού τα πήρε είπε ”αφού κάναμε καλό μπάζο να το γλεντήσουμε”. Ήρθε προς το κρεβάτι, με έπιασε από τους ώμους και με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού με αποτέλεσμα να χάσω τις αισθήσεις μου. Όταν συνήλθα είδα ότι ήταν περίπου πέντε τα ξημερώματα, βρισκόμουν γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου…».

Η 33χρονη μητέρα με τα δύο παιδιά την οποία οι νεαροί Αλβανοί την βίασαν ενώ ο άντρας της και τα παιδιά της ήταν κλειδωμένα στο διπλανό δωμάτιο περιέγραψε στους αστυνομικούς όσα πέρασε με τους δύο από τους κατηγορουμένους αφού έκλεισαν την οικογένειά της στην κρεβατοκάμαρα.  Οι νεαροί -εκτός από δύο- ομολόγησαν στους αστυνομικούς τη δράση τους και μάλιστα ένας από αυτούς λέει «Παραδέχομαι τη συμμετοχή μου σε κάποιες ληστείες. Μου έδιναν 200-300 ευρώ για τη συμμετοχή μου. Όμως για μια ληστεία στου Παπάγου πήρα μόλις 5 ευρώ γιατί η λεία δεν ήταν μεγάλη».

Η 16χρονη κατηγορουμένη στην υπόθεση παραδέχεται πως γνώριζε ότι ο φίλος της και οι άλλοι έκαναν ληστείες και αναφέρει πως τα ΑΚ-47 τα προμηθεύονταν από κάποιον στη Λούτσα. Ο 20χρονος Αλβανός, περιγράφει με ψυχραιμία όσα έγιναν στο σπίτι στη Γλυφάδα με τη γυναίκα και τους συνεργούς του και αναφέρει πως από εκεί πήραν το Μερσεντές.

Αυτό που ανησυχεί τους Αστυνομικούς είναι η μεταχείριση που θα έχουν οι νεαροί Αλβανοί της συμμορίας οι οποίοι δεν συμμετείχαν στους βιασμούς και οι οποίοι μπορεί να εκτίσουν ποινές 3-4 χρόνια μόνο και να βρεθούν στους δρόμους πάλι σύντομα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα πέρασε ομόφωνα από το υπουργικό Συμβούλιο ο περίφημο νόμος για την αντιμετώπιση της «Ξενοφοβίας και του Ρατσισμού» του Χ.  Καστανίδη,  ο οποίος θα προβλέπει ότι

“Όποιος με πρόθεση, δημόσια, είτε προφορικά είτε διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή μίσος, κατά ομάδας προσώπων ή προσώπου, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή ή τον σεξουαλικό  προσανατολισμό, κατά τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή η πράξη ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως  άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή τριών χιλιάδων έως δέκα χιλιάδων (3.000 – 10.000) ευρώ”.

Τελικά η καλύτερη έκφραση για την περιγραφή της κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και στα μυαλά των κυβερνώντων είναι το περίφημο  «Σφάξε μου Αγά μου να αγιάσω». Αυτή είναι η Ελλάδα σήμερα δυστυχώς, η αποθέωση του μαζοχισμού και του αυτοχειριασμού. (πηγή)

Εἶμαι ἐξαγριωμένη… 

Ἀπίστευτα!

Ἀδυνατῶ νὰ τὸ συνειδητοποιήσω. 

Δὲν εἶναι τίποτα ἀφροασιᾶτες ποὺ τόσα ξέρουν καὶ τόσα κάνουν. (Λέμε τώρα…) Εἶναι «παιδιὰ τῆς γειτονιᾶς  μας».. Μεγάλωσαν μὲ τὰ δικά μας παιδιά.. Διάβασαν ἀπὸ τὰ δικά μας βιβλία.. Κάθισαν στὰ δικά μας θρανία. Ψήφισαν στὰ δικά μας ἐκλογικὰ κέντρα. Ἔφαγαν ἀπὸ τὸ ἐπίδομα ποὺ δὲν ἔφαγε ὁ πατέρας μου. (Ἀληθές! Διότι ὁ πατέρας μου δὲν πληροῦσε προϋποθέσεις! Βλέπετε εἶχε-δὲν ἔχει πλέον-780 εὐρώπουλα σύνταξι!!!) Νοσηλεύτηκαν στὰ δικά μας νοσοκομεῖα. Ἔπαιξαν στὶς ἀλᾶνες μας καὶ στὶς παιδικές μας χαρές. Τραγούδησαν τὸν ἐθνικό μας ὕμνο. Σήκωσαν τὴν σημαία μας.

Γιατί;

Τί συμπέρασμα νὰ βγάλω τώρα ἐγώ; Ἔζησαν ἐδῶ σχεδὸν ὅλην τους τὴν ζωή τρέφοντας μόνον μῖσος γιὰ ἐμᾶς; Καὶ καλὰ αὐτοί, ἀπεκαλύφθησαν, διότι ἁπλῶς ἦσαν πιὸ βίαιοι καὶ πιὸ ἀπρόσεκτοι. Τί θὰ πρέπῃ νὰ συμπεράνουμε γιὰ ὅλους τοὺς συντοπίτες  τους; Μήπως πὼς τρέφουμε φίδια στοὺς κόρφους μας;
Διότι αὐτοὶ ἦταν ἁπλῶς ἕνα σύμπτωμα. 

Τὸ αἴτιο ὑπάρχει! Καὶ εἶναι ὀρατόν ἀπὸ ὅλο καὶ περισσοτέρους πλέον.  (Μόνον τὰ κουδουνισμένα βλέπουν αὐτὰ ποὺ δὲν φαίνονται!) Διότι δὲν εἶναι δυνατὸν ἕνα πρωϊνὸ νὰ σοῦ ξυπνήσουν μὲ τόσο μίσος. Τὸ μίσος κτίζεται! Δημιουργεῖται σταλιὰ σταλιά! Ποιός τὸ δόμησε λοιπόν; Ἐμεῖς ἢ οἱ γονεῖς τους; Κι ἐὰν τὸ κατάφεραν μὲ αὐτούς, γιατί νὰ μὴν τὸ ἔχουν καταφέρει καὶ μὲ ἄλλους;

Γιατί λοιπόν τόσο μίσος;  Γιατί νὰ θέλουν νὰ προκαλέσουν τόσον πόνο; Διότι τὸν πόνο ἤθελαν νὰ τὸν προκαλέσουν. Αὐτὸ ἀπεδείχθῃ ἀπὸ τὶς πράξεις τους!  

Ποτὲ δὲν ἤμουν ῥατσίστρια. Δὲν θὰ μποροῦσα ἄλλως τε. Ἤμουν λογικὴ μόνον. Ἢ (ὅπως λέει κι ἕνας φίλος) ὀρθολογιστίς. Βλέπω, ζυγίζω καὶ κρίνω. Κι ἐδῶ ἔχω θυμώσει. Ἡ κρίσις μου θόλωσε. Τὸ μυαλό μου ἐδῶ καὶ τόσες ἡμέρες γυρνᾶ γύρω ἀπὸ αὐτὲς τὶς γυναῖκες ποὺ δεινοπάθησαν στὰ χέρια τους. Εἶναι σὰν νὰ τὸ ἔζησα ἐγώ.

Γιατί λοιπόν; Γιὰ πόσο ἀκόμη;

Ἀντιλαμβάνεστε πὼς ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα εἶναι ξεκάθαρο ζήτημα δικῆς μας ἐπιβιώσεως;

Δυστυχῶς πρέπει νὰ περιμένουμε λίγο ἀκόμη… Τὰ γεγονότα τρέχουν πρὸς ἐκείνην τὴν κατεύθυνσι ποὺ πρέπει νὰ μᾶς πᾶνε. Κι ἐκεῖ θὰ «γυρίσουν» τὰ δεδομένα. Αλλὰ ἔως τότε τί; Ποῦ εἶναι ἡ φύλαξις τῆς γιαγιᾶς καὶ τοῦ παπποῦ; Ποῦ εἶναι ἡ φύλαξις τοῦ παιδιοῦ; Ποῦ εἶναι ἡ οἰκογενειακὴ ἀσφάλεια; Ποῦ ἡ ζωή μας;

Κουδουνισμένα, τὸ μόνον ποὺ ἔχω νὰ σᾶς πῶ, εἶναι ἕνα:

γιὰ αὐτοὺς τοὺς βιασμούς, εἰδικὰ γιὰ αὐτούς, εἶστε μόνον ἐσεῖς ἀπολύτως ὑπεύθυνοι. Δὲν περιμένω τὶς παραιτήσεις. Ἄλλως τε τί νὰ τίς κάνουμε πλέον; Ἄχρηστες εἶναι ὅπως κι ἐσεῖς, μαζὺ μὲ τὰ τσιράκια σας! 

Ἔχουμε ζητήσει τὴν παραίτησι Παπουτσῆ στὸ Σάμινα. Δὲν ἵδρωσε τὸ αὐτί του. Βλέπετε ἡ καρέκλα..
Τὴν ζητήσαμε στὴν Κερατέα.
Στὴν δολοφονία τῶν παιδιῶν τῆς ΔΙΑΣ.
Στὴν ἀπιστεύτου ὄγκου χρήσι βίας καὶ δακρυγόνων.
Τώρα δὲν τὴν ζητῶ πλέον.
Θέλω νὰ εἶναι ἐκεῖ ὁ Παπουτσής. Κι ὁ Οἰκονόμου. Καὶ ἡ Νταράλα-Σαραγκούση. (Κι ἂς τὴν «ἔκανε μὲ ἐλαφρὰ πηδηματάκια». Κι ἂς μᾶς χρωστᾶ ἀκόμη τὰ 300.000!!!!) Καὶ ὁ Πάκης. Καὶ ὁ Καστανίδης. Καὶ ὁ Σαῤ-Ῥαγκούσης. Καὶ ὅλοι τους. Ὅλοι ἐκεῖ!
Θέλω αὐτοὶ νὰ εἶναι ἐκεῖ κι ἐγὼ ἀπέναντι. Θέλω νὰ ἔλθουν ἀντιμέτωποι μὲ τὶς συνέπειες τῆς ἐγκληματικῆς τους ἀδιαφορίας. Θέλω νὰ τιμωρηθοῦν κι ὄχι νὰ συνταξιοδοτηθοῦν ἄνευ ἐπιπτώσεων.
Διότι τὴν βλέπω τὴν σκηνή.
Αὐτοὶ θὰ εἶναι ἐκεῖ, ἐκεῖ ποὺ στρογγυλοκάθονται τώρα καὶ καμαρώνουν πιστεύοντας πὼς εἶναι ἄτρωτοι, θὰ κουνοῦν τὰ πόδια καὶ θὰ καπνίζουν ἀμέριμνα…
Κι ἐγὼ θὰ εἶμαι ἀπέναντι! Μαζὺ μὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ τόσον καιρὸ καταγράφουμε τὰ ἐγκλήματά τους. 

Ἀπέναντι!!! 

Ἐν τελῶς !

Φιλονόη.

Υ.Γ.Εἶσθε τόσο ἠλίθιοι.. Μὰ τόσο ἠλίθιοι… Ξέρετε τί φτιάξατε;  Μερικοὺς θαυμασίους ἐπιδόξους δολοφόνους! Αὐτὰ τὰ παιδιὰ, ποὺ ἔγιναν μάρτυρες τῆς ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ κτηνωδίας-μὴ ξεχνιόμαστε, ἡ κτηνωδία ἀπὸ ἐσᾶς προέρχεται- θὰ εἶναι τὰ  ἰσχυρότερα  ὅπλα ποὺ θὰ στραφοῦν ἐναντίον σας! Νὰ τὸ θυμᾶσθε! 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Τὰ καθάρματα ἢθελαν καὶ τὸ γλεντάκι τους….

  1. Δυστυχῶς άκολουθοῦντες ΚωλετοΜαυροκορδάτους αὐτὰ ὑφιστάμεθα. Εἶναι θέμα κάποιων πτυχώσεων τοῦ ἐγκεφάλου, προφανῶς. Ἐν προκριμένω ἔχω μίαν μικρὰν, τοσοδοῦλαν διαφωνίαν καὶ αὐτὴ ἔγκειται εἰς τὸ ὄνομα Σαραγκούσης. Τοῦτο εἶναι ἀνύπαρκτον διότι ἡ κατἀληξις -ουσης εἶναι συνήθης εἰς τὰ Κυκλάδας ὅπου ἐπὶ παραδείγματι ὁ Ράγκος γίνεται Ραγκούσης, ὁ Καλαβρὸς Καλαβρούσης,, ὁ Κολιός Κολιούσης, κλπ. Καὶ ἐπειδὴ ἐγεννήθην εἰς τὴν Καλλίπολιν τοῦ Πειραιῶς, εἰς τὴν αὐτὴν γειτονιὰν μὲ τοὺς Ραγκούσιδες, τοὺς Σημίτες, τοὺς Καράληδες (ἀναφέρομαι εἰς τὴν ἀείμνηστον Μαλβίναν), τοὺς Παπαμιχαήλ.καὶ ἄλλους καλοὺς κυρίους, εἶμαι εἰς θέσιν νὰ γνωρίζω πολὺ καλῶς καὶ τὸ ποιόν των, καὶ τὴν καταγωγήν των ἄν ἐπιτρέπετε, διότι καὶ μὲ κάτι Ραγκούσιδες (ὄχι αὐτόν) ὑπῆρξα φίλος καὶ συμμαθητής. Αὐτὸ τὸ Σαραγκούσης εἶναι προϊόν γνωστοῦ εὐφαντάστου νοῦ, καὶ μέχρις ἐδῶ..

Leave a Reply