Ἔχουν φάει τόσο φτύσιμο, ποὺ δὲν ἀντιλαμβάνονται πλέον γιατί. Τὸ θεωροῦν δεδομένον νὰ τοὺς φτύνουμε!
Τοὺς φτύνουμε γιὰ τὶς «πολιτικές τους» ἀποφάσεις, γιὰ τὶς κοινωνικές τους παρεμβάσεις, γιὰ τὶς οἰκονομικές τους ἀτασθαλεῖες κι ἀνηθικότητες, γιὰ τὶς ἀνθελληνικές τους θέσεις, γιὰ τὴν ἀνυπαρξία τους σὲ ἐθνικὰ θέματα, γιὰ τὴν ἀνηθικότητά τους γενικῶς… Ἀλλὰ αὐτοὶ τίποτα δὲν ἀντιλαμβάνονται!
Εἶναι τόσο κουδουνισμένα ποὺ τελικῶς λειτουργοῦν ἀκριβῶς ὡς κουδουνίστρες. Μόνον γιὰ νὰ κάνουν θόρυβο!
Ἀνύπαρκτοι! Ἀνήθικοι! Εἶδος πρὸς ἐξαφάνισιν!
Υ.Γ. Πρότεινα εὐνουχισμό ὡς «ἀντίδοτο» καὶ «φάρμακο» στὴν ἀναπηρία τῶν παιδοφίλων. Νά προτείνω αὐτοκτονία ὡς φάρμακο στήν κατάντια τῶν «κυβερνώντων»; Θά τό ἀντιληφθοῦν;
Γκάφα Κουτρουμάνη: παρά λίγο να δοθεί επίδομα σε παιδόφιλους και τραβεστί
Η ‘γκάφα’ του υπουργού Εργασίας, έχει προκαλέσει πολλά ερωτήματα. Το 24h.gr επικοινώνησε με το γραφείο του υπουργού Εργασίας, στέλεχος του οποίου μας ενημέρωσε ότι το “θέμα είναι στον αέρα και ότι δεν θα ισχύσει ο συγκεκριμένος πίνακας, αλλά ειδική επιτροπή θα εξετάσει και θα διορθώσει όλες τις στρεβλώσεις”.Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.