Γιαχβέ ἤ Διόνυσος;

Εἶναι ἕνα ἐρώτημα ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀπασχολῇ ὅλους μας. Ἰδίως αὐτοὺς ποὺ θεωροῦν πὼς πιστεύουν σὲ ἕναν θεὸ ἀδιαπραγμάτευτον καὶ μὴ ἀμφισβητήσιμον.
Γιαχβέ λοιπόν ἤ Διόνυσος; Ἴακχος ἤ Διόνυσος; Μήπως συζητᾶμε γιά τό αὐτόν πρόσωπο; Καί μήπως ἀκόμη ἀναζητοῦν οἱ Ἑβραῖοι τό πραγματικό ὄνομα τοῦ θεοῦ τους; (Αὐτὸ τὸ τελευταῖο δὲν μᾶς ἀφορᾶ, ἀλλὰ ἀπαιτεῖται νὰ τὸ γνωρίζουμε γιὰ νὰ μποροῦμε νὰ βάζουμε σὲ ἄλλες βάσεις τοὺς συλλογισμούς μας!)

Αὐτὸ ποὺ πιστεύω πὼς πρέπει νὰ ἀναζητήσουμε δὲν εἶναι μόνον ἡ σχέσις Ἰάκχου-Γιαχβέ-Διονύσου. Εἶναι καὶ ἡ σχέσις Διός-Διονύσου.
Ὁ Δίας, βάσει τῆς μυθολογίας μας, ἦταν πατὴρ Διονύσου. Ἀλλὰ τὸ πρῶτο συνθετικὸ τῆς λέξεως Διόνυσος προέρχεται ἀπὸ τὸν Δία. Αὐτὸ λοιπὸν ποὺ μὲ προβληματίζει κατὰ καιροὺς εἶναι τὸ ἐὰν τελικῶς συζητᾶμε γιὰ τὸ ἴδιο πρόσωπο. (Ἐὰν φυσικὰ ἀναφερόμαστε σὲ πραγματικὰ πρόσωπα κι ὄχι φανταστικά!)
Ἄρα, ἐὰν εἶναι τὸ αὐτὸν πρόσωπο, τότε τί σχέσιν ἔχουν Δίας-Ἴακχος-Γιαχβέ; 

ΓΙΑΧΒE & ΔΙOΝΥΣΟΣ…

Γράφει ο “Επτάγονος”

Φίλε Βισάλτη, διάβαζα εχθές ένα καινούργιο βιβλίο που μόλις παρέλαβα από Αμερική. Για την ακρίβεια αγόρασα τρία σχετικού θέματος βιβλία γραμμένα από Αρχαιολόγους Αμερικανούς και Εβραίους οι οποίοι μετά από μελέτες της αρχαίας ιστορίας του Ισραήλ, ανακάλυψαν ευρήματα παλαιών Θεοτήτων που λάτρευαν οι αρχαίοι Ισραηλίτες.

Ακού λοιπόν και φρίξε..

Ο Γιαχβέ ήταν απλώς μία ακόμη Θεότητα μέσα σε άλλες τις οποίες πίστευαν οι Εβραίοι. Μάλιστα είχε διάφορα ονόματα. Παλαιότερα η κύρια Θεότητά τους ήταν θηλυκή και ονομαζόταν Asherath (η γνωστή Ελληνική Άρτεμις). Δηλαδή η θρησκεία των αρχαίων Εβραίων ήταν Μητριαρχική όπως και η θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων πριν την λατρεία του Δία.

Η Asherath ήταν η λεγόμενη Μητέρα των Θεών και του Ουρανού και της Γης, το αντίστοιχο της θεότητας Ιννάνα των Σουμερίων και της Αστάρτης των Βαβυλωνίων κτλ. 
Ήταν η Μητέρα Θεά Γη, Μάννα των Θεών που αφού γέννησε από τον ίδιο της τον εαυτό τον υποδεέστερο Γιαχβέ (ο λεγόμενος δηλαδή Ιαχέ ή Ίακχος, ή Βάκχος μια ονομασία που αποδίδεται στον Ελληνικό Θεό Διόνυσο), ύστερα τον παντρεύτηκε. (Βλέπε αντίστοιχο αιγυπτιακό μύθο περί Ίσιδος και Οσίριδος).

Από τον ιερό γάμο (συνεχίζει η κατά τα άλλα Εβραϊκή αρχαία Θεολογία) της Asherath με τον Yawheh (Γιαχβέ) προήλθε ο φωτεινός Υιός Εωσφόρος, όπου τον συμβόλιζαν αστρολογικά με τον πλανήτη Αφροδίτη δηλαδή την Πούλια και τον Αυγερινό. Ο Πλάτωνας ονόμαζε των φωτεινό Υιό την Πούλια και τον Αυγερινό, δηλαδή και πάλι τον πλανήτη Αφροδίτη. Ο Πλάτων συνεχίζοντας έλεγε, πως είναι ο φορέας της γνώσης αυτός ο Ήφαιστος (ως άλλη ονομασία που απέδιδε στον φωτεινό Υιό που μάλιστα δεν ήθελε να αποκαλύψει γιατί ήταν μυστικό των Ελευσίνιων).

Ο Γιαχβέ λοιπόν ήταν εβραϊκός Θεός με Ελληνικές ρίζες (τουλάχιστον κατά την ονομασία του) και η μεγαλύτερη Θεότητα ήταν η Asherath -΄Άρτεμη. Μάλιστα ο Σολομώντας είχε ιερό της Θεάς μέσα στον γνωστό ναό του.

Αργότερα πέρασε η μπογιά της θεάς Asherath και επικράτησε η πατριαρχική θεότητα του Γιαχβέ. Ακριβώς το ανάλογο δηλαδή του περάσματος στην Αρχαία Ελλάδα από την Μητέρα χθόνια Θεά στον Θεό Δία. Επίσης οι αλλαγές αυτές χρονολογικά στα δύο έθνη είναι ίδιες.

Μετά οι Εβραίοι εξέλιξαν και άλλο την θρησκεία του Γιαχβέ δημιουργώντας τον Χριστιανισμό, (πρώτα ως Εβραϊκή αίρεση που κυνηγήθηκε από τους ίδιους τους Εβραίους επίσημους ιερείς οδηγώντας στα γεγονότα της σταύρωσης) με πρωτεργάτη τον επίσης Εβραίο Ιησού.

Το αποτέλεσμα είναι πως σήμερα οι Έλληνες λατρεύουν μία αρχαία ειδωλολατρική Εβραϊκή θεότητα τον Γιαχβέ και έπαψαν να λατρεύουν την δική τους αρχαία ειδωλολατρική θεότητα τον Δία. Και αν κάποιος Έλληνας πιστέψει ξανά στο δωδεκάθεο με τον αρχηγό Δία και τις υπόλοιπες θεότητες τον κατηγορούν ως ειδωλολάτρη, ενώ τώρα που πιστεύει στον επίσης ειδωλολατρικό θεό Γιαχβέ με τις κατώτερες υπόλοιπες αγγελικές εβραϊκές οντότητες που τον συνοδεύουν τον αποκαλούν Πιστό.

Δηλαδή σταματήσαμε τις δικές μας αρχαίες παραδοσιακές Ελληνικές λατρείες (οι οποίες δαιμονοποιήθηκαν από την ΝεοΕλληνική Χριστιανική εκκλησία ως Σατανικές – Παγανιστικές), για να οδηγηθούμε στο να λατρεύουμε τις αρχαίες Εβραϊκές λατρείες που μάλιστα είναι και αντιγραφή των αρχαίων Ελληνικών.

Δηλαδή αν το καλοσκεφθείς λίγο περισσότερο, μιλάμε για σκέτη παράνοια.!

Μια λέξη μόνο…

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ !!!!

Βισάλτης

 Οἱ  Ἑβραῖοι  θεωροῦν, καθῶς ἐπίσης καὶ οἱ χριστιανοὶ καὶ οἱ μουσουλμάνοι-ἑβραιογενὴς θρησκεία-, πὼς ὁ θεός τους εἶναι ὁ ἴδιος ἀπὸ ἀρχῆς γενέσεως κόσμου. Δῆλα δὴ πὼς πρὶν ἀπὸ αὐτὸν δὲν ὑπῆρχε ἄλλος θεός. (Καὶ ἴσως νὰ ἔχουν δίκαιον, ὅσον ἀφορᾷ στὸν δικό τους κόσμο. Διότι πότε ἀκριβῶς ἐνεφανίσθησαν οἱ  Ἑβραῖοι στόν πλανήτη;)

Οἱ  Ἕλληνες  πάλι ἐπίστευαν πὼς ὁ Δίας δὲν ἦταν θεός τους ἀπὸ ἀρχῆς γενέσεως κόσμου. Πρὸ αὐτοῦ ὑπῆρξαν ἄλλες θεότητες, ὅπως γιὰ παράδειγμα ὁ Κρόνος. (Βέβαια, μέσα στὴν μυθολογία μας, γράφεται πὼς ὁ Ζεὺς εἶναι πατὴρ θεῶν κι ἀνθρώπων. Ἀλλά εἶναι τό αὐτόν πρόσωπον Ζεύς Δίας; Ἤ μήπως καί σέ αὐτό μᾶς ἔχουν συσκοτίίσει; Καί τί ἀκριβῶς μᾶς λέει ἡ ἑτυμολογία; Προσωπικῶς τὴν συγκεκριμένη παρέμβασιν τὴν θεωρῶ ἐν τελῶς σκοταδιστική!!!)

Ἐὰν λοιπὸν συνδυάσουμε  τὶς δύο ἀπόψεις γιὰ τὸ θεῖον, μήπως τελικῶς ὁ Ἴακχος-Γιαχβέ δέν ἦταν θεοί τῆς ἀνθρωπότητος ἀπό ἀρχῆς γενέσεως κόσμου; Καί ποιός ἦταν πρῶτος; Ὁ Ἴακχος-Γιαχβέ; Ἤ ὁ Δίας; Ἤ μήπως συζητᾶμε γιά τό αὐτόν πρόσωπο πού ἀλλάζει ὅμως ὄνομα, ἀναλόγως τῶν ἐποχιακῶν ἀπαιτήσεων;
Δὲν ξέρω… Ἀναρωτιέμαι….. 

Φιλονόη. 

Σημείωσις:

Ὅπως ἔχω δηλώσει ἀρκετὲς φορές, ἀπὸ ἐδῶ μέσα, οἱ θρησκευτικὲς ἐνασχολήσεις τοῦ κάθε ἑνὸς δὲν μὲ ἀφοροῦν. Ὅμως ἔχω δικαίωμα καὶ γνώμη στὸ θέμα γιὰ πολλοὺς λόγους. Μεγάλωσα καὶ ἐκπαιδεύθηκα σὲ μίαν θρησκευτικὴ κοινωνία, συναναστρέφομαι μὲ ἀνθρώπους ποὺ τὴν ἀποτελοῦν καὶ ἐπηρεάζομαι ἀπὸ τὶς πράξεις τους καὶ τὶς ἰδέες τους. 
Ἄν καὶ δὲν μοῦ πέφτει κάποιος λόγος γιὰ τὸ πῶς ὁ καθεῖς ἐξ ὑμῶν διαχειρίζεται τὸ πολὺ προσωπικό του θέμα τῆς κοσμοθεάσεως, ὀφείλω στὸν ἑαυτόν μου, καθῶς καὶ στοὺς γύρω μου, νὰ καταθέτω τὶς γνώσεις καὶ τὶς πληροφορίες ποὺ ἔχω συλλέξει κατὰ καιρούς, καθῶς ἐπίσης τὶς σκέψεις μου καὶ τοὺς προβληματισμούς μου. Εἶναι δικό τους θέμα τὸ ἐὰν θὰ τὶς ἀξιολογήσουν ἤ θὰ τὶς πετάξουν.

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

3 thoughts on “Γιαχβέ ἤ Διόνυσος;

  1. Ἄν καὶ δὲν ἀνήκω εἰς τοὺς ἐβραιολάγνους ὤστε νὰ προσπαθῶ νὰ δίδω μὲ κάθε εὐκαιρίαν ἀξίαν εἰς τοὺς μὴ ἔχοντας (ἀξίαν), τὸ ἐρώτημα ἐν τούτοις εἶναι εὔστοχον. Οὐδέποτε ἀμφέβαλα ὅτι Γιαχβὲ καὶ Ἴακχος ταυτίζονται μὲ ἀρχαιότερον βεβαίως τὸ Ἴακχος, ὅπως οὐδέποτε ἀμφέβαλα ὅτι τὸ ὄνομα τῆε μητρὸς τοῦ Διονύσου, τῆς Σεμέλης ταυτίζεται μὲ τὸ προσωνύμιον Σουμελᾶ, ἤ Σουμέλα ἤ Σημέλα ὅπως τὴν ἐπρόφερεν ὁ Κερασσούντιος παπποῦς μου Παναγιώτης, ὅπως ἐπίσης θεωρῶ ὅτι τὸ Πανγαία ταυτίζεται ἀπολύτως μὲ τὸ Παναγία διότι ἡ πρώτη λατρεία τῶν ἀνθρώπων -ητο αὐτὴ τῆς Γαίας, ἤγουν τῆς Πανγαίας, ἤγουν τῆς Παναγίας .(ἤ Παναγιᾶς). Καὶ πολλὰ ἄλλα τὰ ὁποῖα δὲν εἶναι ἐπὶ τοῦ παρόντος. Τέλος, οὐδέποτε ἀμφέβαλα ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία σὲν εἶναι ἄλλόν τι ἀπὸ τὴν παλαιὰν, πρὸ τοῦ Δωθεκαθέου, παγανιστικὴν θρησκείαν συγκεκαλυμμένην.
    Αὐτά. ,

Leave a Reply to ΦιλονόηCancel reply