Ἐμεῖς ἤ οἱ ἄλλοι;
Μποροῦμε νὰ καταλογίσουμε στοὺς «διδασκάλους» πάρα πολλά. Ἄλλα τόσα στοὺς πανεπιστημιακούς… Ἀκόμη περισσότερα στοὺς «γλωσσολόγους».
Αὐτὸ ὅμως ποὺ δὲν θέλουμε νὰ συνειδητοποιήσουμε εἶναι ἡ ἔμφυτος ξενολαγνεία καὶ ξενολατρεία μας. Εἴμαστε πρῶτοι καὶ κύριοι ὑπεύθυνοι ἐμεῖς γιὰ κάθε τὶ ποὺ μᾶς συμβαίνει! Πρῶτοι καὶ κύριοι ἐμεῖς!
Ὅταν γιὰ παράδειγμα σὲ ὁλόκληρον κεντρικὸ δρόμο στὸν Πειραιᾷ, πρὸ ἐτῶν, μέσα σὲ πλῆθος τοὐλάχιστον ἐκατὸ καταστημάτων δὲν βρῆκα οὔτε μία πινακίδα μὲ ἐλληνικοὺς χαρακτῆρες, πῶς θά κατηγορήσω τούς ἀνεγκεφάλους πού μᾶς φέρνουν νεολογισμούς καί ἀπογραμματισμούς; Μέ ποιόν τρόπο προστατεύσαμε ἐμεῖς τήν γλῶσσα μας καί τήν πνευματική μας ὑγεία; Μήπως μέ κανέναν;
Πρὶν σᾶς ἀφήσω μὲ τὴν ἔρευνα τῆς ὁμάδος Παυσανίας, μία ἀκόμη λεπτομέρεια.
Στὴν ἐφηβεία μου ἤμουν ἡ μόνη ποὺ ἀρνούμουν νὰ ἀκούσω ξένη μουσική, ὅσο μεγάλη ἐπιτυχία κι ἐὰν ἦταν τὸ ἄσμα. Μὲ κορόιδευαν ὅλοι! Σήμερα μπορῶ νά πῶ κάτι γιά τήν δική τους πορεία ἤ ὅλοι μας γνωρίζουμε τό ποῦ βρίσκονται οἱ τότε συνομήλικοί μου;
sales ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ….
και μετά μας φταίει μόνο η vodafone που είχε κάνει την διαφήμιση με τα γκρικλις
Ας επανέλθουμε στην κακοποίηση της γλώσσας μας και ας δούμε τα ελληνικά κανάλια πως διαφημίζουν τα καλούδια τους…
στο….Weekend 4 Movies
δικαιολογεί την χρήση της πλούσιας αγγλικής….
Τα γκρικλις δυστυχώς είναι παντού, χιλιάδες ελληνόπουλα γράφουν μόνο μ αυτά με αποτέλεσμα οι λέξεις να χάνουν το νόημα τους αλλά και τα ιδια να γίνονται ανορθόγραφα.
Βλέπετε είναι πολύ χωριάτικο να γράφεις τ όνομα σου με ελληνικά η να διαφημίζεις κάτι…Ενώ η ξενογλωσσία δίνει και παίρνει. Δείτε παρακάτω….

σε real time μετάδοση βρίσκουμε το κείμενο στη σελίδα του σπορ φμ

Και φυσικά αυτό το κατάστημα μας προτρέπει να φάμε πραγματικό η αληθινό φαγητό!
Αλλά να μη ξεχάσω ότι όλα τα body action είναι σε προσφορά
Big sales ….εεεεε άμα είσαι Ευρωπαίος βρε αδερφέ θες να είσαι big…
Τελος να κλείσω με δυο πιο ψαγμένες λέξεις το γνωστό σε όλους μας πλέων χιλιοειπωμένο live που χρησιμοποιούν όλοι….
Που κρύβει ενα μυστικό αν το διαβάσουμε ανάποδα…live-evil=διαβολικό ….
Και το επίσης γνωστό shop που συναντάμε σε όλα τα εμπορικά και το οποίο συνοδεύεται μόνο από αγγλικούς τίτλους ευγενείας….

Μην τρώτε όμως τόσο κουτόχορτο γιατί τα εγγλεζακια ξέρανε οτι μέσα από την λέξη shop-ψώνια μπορούν να κρύψουν την ελπίδα S-HOPE …. Εσείς το μόνο που κάνετε είναι να καταναλώνετε την ελπίδα σας τρώγοντας την γλώσσα σας….
Πηγή ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ