Ὅταν καλοπληρώνονται οἱ δημοσιογράφοι, ἁπλῶς …σιωποῦν, γιὰ νὰ πουληθῇ ἄνετα ἡ ΔΕΗ!!!

Θα μοιράσουν 3.000.000 ευρώ, από τα λεφτά της ΔΕΗ, στα ΜΜΕ, ώστε οι δημοσιογράφοι να δουν το ξεπούλημα με …άλλο μάτι, πιο …χαλαρό.

Το ίδιο κάνουν από καιρό με τον ΟΠΑΠ και με τις Τράπεζες, μέσω των οποίων ταΐζουν και τον τελευταίο πουλημένο δημοσιογράφο της επαρχίας.

Σίγμα

3 εκατομμύρια ευρώ για να διαφημίσουν το ρεύμα που το έχουν μονοπώλιο!!!

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 700.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Σε μια περίεργη απόφαση είχε προχωρήσει πέρυσι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, αναφορικά με το μέγεθος της διαφημιστικής δαπάνης της Επιχείρησης.

(Το ίδιο έκανε άραγε και φέτος;)

Την ώρα που τα τιμολόγια του ρεύματος έχουν πάρει την ανηφόρα και τα νοικοκυριά αδυνατούν να εκπληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός παραδέχτηκε ότι η Επιχείρηση ξοδεύει ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 3 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική της προβολή. Μια Επιχείρηση δηλαδή, η οποία αποτελεί μονοπώλιο στην αγορά ξοδεύει ένα υπέρογκο ποσό, δίχως ιδιαίτερο αντίκρυσμα.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η διαφήμιση αποσκοπεί σε ένα και μόνο σκοπό. Μέσω αυτής οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να γίνουν γνωστές στο διαφημιστικό κοινό, η πελατεία αυξάνει και τα κέρδη μεγαλώνουν έναντι των ανταγωνιστών τους. Στην περίπτωση της ΔΕΗ ανταγωνιστές δεν υπάρχουν. Η πελατεία είναι δεδομένη και μάλιστα εξαιτίας των επιλογών της Διοίκησης αδυνατεί να απολαύσει ένα στοιχειώδες αγαθό όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα.

Τη διαφημιστική δαπάνη των 3 εκατ. ευρώ, παραδέχτηκε ο ίδιος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, σε έγγραφο που διαβιβάστηκε στη Βουλή.

«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».

Την ίδια ώρα που γύρω στους 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην Επιχείρηση εξαιτίας της βαθιάς οικονομικής ύφεσης και των διαδοχικών αυξήσεων στα τιμολόγια του ρεύματος.

πηγή

Πρῶτα σκορπίζουν τόνους λάσπης καὶ μετὰ πολὺ ἄνετα …ξεπουλοῦν!

Ἀλήθεια, ποιόν ἐξυπηρετεῖ ἡ διαφήμισις τῆς ΔΕΗ;

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply

Discover more from Φιλονόη καὶ Φίλοι...

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading