Τὸ εἶδος τοῦ ὁπαδοῦ καταναλωτοῦ…

Τὸ εἶδος τοῦ ὀπαδοῦ-καταναλωτοῦ δὲν χρειάζεται ποιότητα προϊόντων γιὰ τὴν καταναλωτική του βουλιμία…
Τοῦ ἀρκοῦν οἱ ψευδαισθήσεις..

Ὁ ὀπαδὸς αὐτὸς θὰ καταναλώσῃ μὲ τὴν ἰδίαν εὐκολία καὶ τὸ πολιτικὸ σύνθημα, ποὺ τὸν μαγνητίζει, σὰν καταναλωτικὴ συσκευασία μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ εἰσπράξῃ ψυχολογικὰ τὴν φαντακτερὴ «ἀνωτερότητα» τοῦ συνθήματος, δίχως νὰ τὸν ἀπασχολῇ τὸ πραγματικὸ ἀντίκρυσμα..

Ἔτσι ἡ τέχνη τῆς πολιτικῆς περνᾶ ὅλο καὶ περισσότερο στοὺς ἐπιδεξίους τεχνίτες τοῦ μάρκετινκ, ποὺ ξέρουν νὰ κατασκευάζουν συνθήματα φαντακτερῆς «ἀνωτερότητος» καὶ ἀφίσσες μελετημένης ψυχολογικῆς ὑποβολῆς.

FINIS GRAECIAE (σελ30) X.ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ 1987

ἀπὸ Ὄθωνα Δρακᾶτο

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply