Κάποιοι ἀπολαμβάνουν τὴν …ἧττα τοῦ Μαδοῦρο!!!

Η ήττα του Μαδούρο στην Βενεζουέλα δεν στεναχώρησε κάποια εφημερίδα της σιωνιστικής αριστεράς.
Ούτε μία αρνητική αναφορά στην αντιπολίτευση του Μαδούρο, που είχε την στήριξη όλων των δικτύων του Σιωνισμού, των ΗΠΑ κλπ. Από τον Ομπάμα και τις κυρώσεις εναντίον της Βενεζουέλας, μέχρι την OTPOR-CANVAS (JAVU), που καλούσε να δολοφονούνται οι οπαδοί του Τσάβες, οργανώνοντας τους ακροδεξιούς, αλλά και έως  το Human Rights Watch του Soros… 

Κάποιοι ἀπολαμβάνουν τὴν ...ἧττα τοῦ Μαδοῦρο!!!6 Συνέχεια

Περαστικά;;;

Όταν βγάζει γραπτή ανακοίνωση ο ίδιος ο πρωθυπουργός και απαντάει σε μια ξένη εφημερίδα (που έγραψε ότι η Ελλάδα μοιάζει με «ακυβέρνητο καράβι») λέγοντας ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ, αυτό που καταλαβαίνει η εφημερίδα και οι αναγνώστες της και ο κόσμος όλος (ο πολιτισμένος) είναι ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου αυτού είναι εντελώς ακυβέρνητος από την λογική και το μέτρο. Και κατ’ επέκταση και η χώρα. Άρα την επιβεβαιώνει.

Συνέχεια

Ὁ ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τοὺς …«μπαχαλάκηδες» ποὺ ἀντιμάχονται τὸν …ΣΥΡΙΖΑ!!!

 

Κοίτα να δεις συμπτώσεις!

Ο «Σουηδός», με σύμβολα την κουκούλα, την γροθιά και την μολότωφ, δίνει τηλέφωνα στους μπαχαλάκηδες εξωτερικού για ιατρική (medical εννοεί…) και νομική βοήθεια.

Ὁ ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τοὺς ...«μπαχαλάκηδες» ποὺ ἀντιμάχονται τὸν ...ΣΥΡΙΖΑ!!!1

Συνέχεια

Σταθάκειες …ἀβλεψίες!!!

Σταθάκειες ...ἀβλεψίες!!!

Συγχαρητήρια κ.Σταθάκη.

Εἶστε κάτοχος τεσσάρων (4) διαμερισμάτων- τριῶν (3) καταστημάτων καὶ μιᾶς ἐξοχικῆς οἰκίας – κατὰ 100%.

Ἐπιπλέον εἶστε ἀναξιοπαθὼν συμμέτοχος ἀπὸ 4% ἕως 60% σὲ 38 ἀγροτικὰ ἀκίνητα τῆς συζύγου σας.
Ἐξ ἀδιαιρέτου ὅπως λέει ὁ νόμος. Συνέχεια

Στὰ «ἡνία τῆς ἐξουσίας» ἐπιτρέπονται μόνον …ἐξαγορασμένοι!!!

Αν ήμασταν εμείς στην εξουσία ανθρώπους σαν τον Σταθάκη θα τους απαγορεύαμε κάθε πρόσβαση σε Δημόσια Θέση και θα φροντίζαμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές τους.
Αλλά εμείς δεν θα βρεθούμε ποτέ στην εξουσία, γιατί ακριβώς ΜΟΝΟΝ άνθρωποι σαν τον Σταθάκη την κατακτούν, με τον …δικό τους τρόπο.
Αριστερός Υπουργός Οικονομίας,  που τον ψάχνουν εισαγγελείς, τον ψάχνει η εφορία  κι αυτός είναι ακόμα εκεί για να υπογράφει νέα δάνεια και νέους φόρους, καταστρέφοντας οικονομικά τους Έλληνες.
Στὰ «ἡνία τῆς ἐξουσίας» ἐπιτρέπονται μόνον ...ἐξαγορασμένοι!!!1

Συνέχεια

Ἡ βελτίστη ἐπένδυσις εἶναι ἡ Γῆ!!!

Ἡ βελτίστη ἐπένδυσις εἶναι ἡ Γῆ!!!6
Κάποιες σκέψεις μου :

-Ἀφιερωμένο σὲ ὅσους τὰ ἀκοῦν καὶ μιλοῦν γιὰ «θεωρίες συνωμοσίας» καὶ δαιμονοποίηση «προσώπων».
-Ἀφιερωμένο σὲ ὅσους ἀναρωτιοῦνται: «Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὰ σπίτια… Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὴν ἀκίνητη περιουσία… Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὰ χωράφια… Τί θά τά κάνουν; Θά μείνουν σέ ὅλα ταὐτοχρόνως; Θά τά καλλιεργήσουν;;;» 

Ὄχι ἠλίθιε, θὰ τὰ πάρουν γιὰ ἕνα κομμάτι ψωμί, θὰ τὰ κρατήσουν κάμποσο καιρό, μετὰ θὰ ἀνεβάσουν τεχνητὰ τὴν ζήτηση μὲ κάποιες κινήσεις ἐντυπωσιασμοῦ καὶ θὰ τὰ μοσχοπουλήσουν. Συνέχεια