Τὰ τελευταῖα χρόνια ὅποια φωνὴ διαμαρτύρεται κατὰ τῆς πολτοποιήσεως μας χαρακτηρίζεται, στὴν καλλιτέρα τῶν περιπτώσεων, ὡς φασιστική. Ἐὰν κάποιος τολμήσῃ νὰ διαμαρτυρηθῇ γιὰ τὰ κύματα τῶν ΛΑΘΡΟμεταναστῶν, ποὺ κατακλύζουν τὴν χώρα δέ, κρίνεται, ἀπὸ «κοινωνικές» μερίδες, συνήθως ΜΚΟ, ὡς ὑπάνθρωπος, φασίστας, ἀκροδεξιὸς καὶ λοιπὰ ἄλλα …κοσμητικά, ποὺ πρέπει ὅλοι μας νὰ υἱοθετήσουμε, διαφορετικῶς στοχοποιούμεθα.
Ἡ κοινή, κοινοτάτη λογικὴ φυσικὰ ἔχει ἐξοβελισθεῖ στὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον καὶ μόνον ἐὰν εἶσαι «συμβατός» μὲ τὶς νεοταξίτικες πολυπολιτισμικὲς θεωρήσεις, ἔχεις πιθανότητες νὰ μὴν διωχθῇς καὶ ποινικῶς.
Ἀφῆστε δὲ τὰ περὶ «ἀντιῤῥατσιστικῶν νόμων» ποὺ ἀφοροῦν ΜΟΝΟΝ στὰ «ἑβραϊκὰ ὁλοκαυτώματα», τὰ ὁποῖα …«φούσκωσαν» κάπως στὴν πορεία τῶν ἐτῶν. Συνέχεια →