Χάσαμε τίς πραγματικές Αἰγές;

Ὁ τάφος τῆς Βεργίνας

Κάθησα καὶ μέτρησα τὶς λέξεις. Μόνον δεκαέξι εἶναι, μαζὺ μὲ δύο εἰκόνες καί, οὐδέποτε κάποιος θὰ ξανά-μιλήσῃ γιὰ τάφο τοῦ Φιλίππου στὴν Βεργίνα. Καταλαβαίνω ὅτι τὰ νομίσματα ποὺ ἀποδεικνύουν τὸ ἴδιο πρᾶγμα, δημιουργοῦν πρωτόγνωρα συναισθήματα. Τώρα ὅμως τὸ πεδίον εἶναι ἄλλο.

Ὑπάρχουν δύο ἀποδείξεις στὰ εὐρήματα ἐντὸς τοῦ τάφου, ποὺ τὸν τοποθετοῦν ἀνάμεσα στὸ 305 μὲ 280 π. Χ..
Ὅπως καταλαβαίνετε, γιὰ νὰ εἶναι τοῦ Φιλίππου, αὐτὸς θὰ ἔπρεπε νὰ ἔμεινε ἄταφος περίπου γιὰ σαράντα (40) χρόνια. Αὐτὸ οὐδεὶς θὰ τολμήση νὰ τὸ ἰσχυρισθῇ.

Ὑπάρχει ὅμως καὶ μία τρίτη ἀπόδειξεις, ποὺ μᾶς ὁδηγεῖ στὸν πραγματικὸ ἔνοικο τοῦ τάφου. Ἐλπίζω ὅτι κάποιος θὰ ἀνοίξη τὰ μάτια του καλλίτερα.

Ὅταν τὸ ἐπιθυμῶ ἑγὼ καὶ κάτω ἀπὸ τὶς καλλίτερες συνθῆκες, θὰ κάνω τὴν ἀποκάλυψη.
Ὅμως…
Ὁποιοσδήποτε ἀρχαιολόγος ἔλθῃ σὲ ἐπικοινωνία μαζύ μου, θὰ πάρη ἀμέσως τὸ ἀποδεικτικὸ ὑλικό.

Ὁ τάφος τοῦ πρίγκηπος

Σωστὴ ἡ ὀνομάτισις τοῦ τάφου στὴν Βεργίνα, γιατὶ περὶ πρίγκηπος πρόκειται. Μέχρι ἐκεῖ ὅμως. Ἀπὸ ἐκεῖ καὶ μετὰ τὸ χάος.
Ἐγγονὸς τοῦ Φιλίππου λέει, δηλαδὴ υἱὸς τοῦ Ἀλεξάνδρου!!! Στὴν ἀρχαιολογία, ὅτι ἐπιθυμεῖ κάποιος πολύ, τὸ εὑρίσκει. Τὴν ξεφτίλα, ποὺ κάποιαν στιγμὴ μπορεῖ νὰ ἔλθῃ, δὲν τὴν λογαριάζουν. Τοὺς λογαριάζει ὅμως αὐτή.

Ὁ καλλιτέχνης μᾶς ἔδωσε τοὺς γονεῖς τοῦ πρίγκηπος, στὸο ἀνάγλυφο ποὺ εὑρέθη μέσα στὸν τάφο. Μαζὺ εἶναι καὶ ὁ νεκρὸς πρίγκηψ.
Ὁ πατέρας ὑποβαστάζεται καὶ πνίγεται στοὺς λυγμούς.

Τὸ ἐρώτημα εἶναι ἁπλό. Ἀνακαλύψτε τοὺς γονεῖς, γιὰ νὰ ταυτοποιήσετε τὸν πρίγκηπα. Θὰ μπορούσα νὰ δώσω βοηθητικὰ στοιχεῖα, ἀλλὰ δὲν θὰ τὸ κάνω. Στὸ κάτω κάτω, μέ πολλούς  βασιλεῖς ἔχουμε νά κάνουμε;
Θὰ πῶ μόνον ὅτι τὸ ἀποδεικτικὸ ὑλικὸ εἶναι βουνό.

Πραγματικὸς Διόνυσος

Γιὰ νὰ μὴν ἀπατοῦν τὰ φαινόμενα, σὲ κάθε μορφὴ πρέπει νὰ ἀκολουθοῦμε τὰ γνωρίσματα ποὺυ μᾶς παραπέμπουν σωστά. Σὲ κάθε περίπτωση, ὅταν δὲν ὑπάρχουν τὰ κατάλληλα, εἶναι αὐθαίρετο νὰ ὀνοματίσουμε.

Δηλαδή, μόνον ὁ μεθυσμένος Διόνυσος ὑποβαστάζεται;
Καὶ νὰ εἶναι αὐτός, ὡραία.
Ποῦ εἶναι ὅμως ὅλα αὐτά πού τόν χαρακτηρίζουν; Καὶ δὲν εἶναι λίγα.

  • Ἔχει στεφάνι κισσοῦ;
  • Κρατᾶ κάποιος ἐκεῖ θύρσο;
  • Ὑπάρχει κάποιος πάνθηρ καί δέν τόν βλέπω;
  • Κάποια κληματαριά μέ μερικά σταφύλια;
  • Κάποια οἰνοχόη μέ ὁποιοδήποτε ἄλλο σκεύος οἴνου;

Τίποτα!
Τὸν εἶπε Διόνυσο ὁ Ἀνδρόνικος. Ἒ καί; Αὐτὸς ἀστόχησε σὲ κοτζαμὰν τάφο, στήν μινιατούρα θά εὐστοχοῦσε; Εἶπε καὶ τὸ παιδὶ Πάνα!!! Ποῦ εἶναι τὰ κέρατα; Ποῦ εἶναι τά ὁλόκληρα τραγίσια πόδια; Καὶ Πανάκι μικρὸ νὰ εἶναι, τὸ ἴδιο κάνει. Ἡ φλογέρα δὲν ἦταν μόνον τοῦ Πανὸς προνόμιο. Ἔπαιζαν καὶ τὰ παιδάκια ὅταν τοὺς ἄρεσε.
Ἔνας φίλος ἔγραψε ὅτι ἔχει γαμψὴ μύτη. Ἒ, ἀφοῦ πρόκειται γιὰ θνητό, τέτοιαν κληρονόμησε ἀπὸ τὸν πατέρα του.
Τῆν γυναῖκα, ποὺ κι αὐτὴ εἶναι θνητή, ὰς τὴν ἀφήσουμε.

Τὸ ὑπέροχο λουλούδι

Ἕνα ὑπέροχο λουλούδι ποὺ ἀνθίζει, εἶναι ἡ εἰκόνα ποὺ ἀπεκόμισε ἡ κα Κοτταρίδου ἀπὸ τὸ ψηφιδωτὸ τῆς Βεργίνας (εἰκόνα).

Δὲν εἶδε κάτι παραπάνω, ἀπὸ αὐτὸ ποὺ θὰ ἔβλεπε ὁ περιπτεράς, ὁ ὀπωροπώλης ἢ ὁ ὁποιοσδήποτε ἄλλος. Εἶναι τραγικό!
Βρέ παιδιά, ἕνας ἄλλος ἀρχαιολόγος δέν ὑπάρχει νά τήν ἐπαναφέρῃ σέ ἐπιστημονική τάξη;
Μᾶλλον ὄχι!
Ὅλοι βλέπουν ὑπέροχα λουλούδια νὰ ἀνθίζουν, γι’ αὐτὸ πηγαίνουμε ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο.
Ἁρπάζω τὴν εὐκαιρία γιὰ νὰ σᾶς δώσω ἔνα μήνυμα. Στὸ πολὺ κοντινὸ μέλλον, θὰ ντρέπεσθε νὰ λέτε τὸ ἐπάγγελμά σας. Αὐτὸ ἐσεῖς τὸ ἐπιλέγετε μὲ τὴν συμπεριφορά σας.
Ὁ σιωπὼν δοκεῖ συναινεῖν!

Ἐννοεῖτε βέβαια, ὅτι θὰ ἀκολουθήση μία ὑπέροχη δημοσίευσις μὲ αὐτὰ ποὺ δὲν βλέπουν, ἢ δὲν θέλουν νὰ δοῦν, οἱ ἀρχαιολόγοι.
Τὸ πρῶτο μέρος τῆς ἐν λόγῳ ἀναρτήσεως (ὁ τάφος μὲ τὸν θρόνο), καθὼς καὶ ὅσα ἀκολουθοῦν, ἕναν σκοπὸ ἔχουν: Νὰ περιορίσουν τὴν Βεργίνα στὰ δικά της εὑρήματα καὶ νὰ ἀφήσουν ἥσυχα τὰ ξένα ὀνόματα.

Τσίντσιφος Ἀστέριος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply