Ἰδανικὰ (δείγματα) τῆς κατάντιας μας οἱ εἰκόνες τῆς Νέας Φιλαδελφείας!!!

Γιατί διαμαρτυρόμεθα; Γιατί ἐκνευριζόμεθα; Γιατί θυμώνουμε;
Τὰ ὅσα συνέβησαν στὴν Νέα Φιλαδέλφεια ἐμέναν μὲ εὐχαριστοῦν καὶ μοῦ ἐπιβεβαιώνουν αὐτὸ ποὺ ἤδη ἅπαντες γνωρίζουμε: τελειώσαμε!!!

Μέ ποιόν τρόπο τέλος πάντων πρέπει νά τό ποῦμε γιά νά γίνῃ πλήρως συνειδητό;
Τελειώσαμε ὡς χώρα. Ὄχι διότι αὐτὲς οἱ μανδάμες εἶναι (ἢ δὲν εἶναι) μαθητριοῦλες. Ὄχι διότι ἐκφράζουν μόνον μικρὸ τμῆμα τῆς (μποῦ χὰ χὰ χά…!!!) κοινωνίας μας. Ὄχι διότι γελοιοποιῶντας κάτι ποὺ δὲν ἀντιλαμβάνονται αὐτογελοιοποιῶνται. Αὐτὰ εἶναι τὰ προφανῆ καί, λίγο ἔως πολύ, τὰ βλέπουμε ἅπαντες.
Ὅμως ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ πρέπει νὰ ἀρχίσουμε νὰ κυττᾶμε καὶ πίσω ἀπὸ τὰ ὀφθαλμοφανῆ, καλὸ εἶναι νὰ ἀναρωτηθοῦμε γιὰ τὰ αἴτια ὑπάρξεως αὐτῶν τῶν μανδάμων (τῶν κάθε λογῆς, ὄχι τῶν συγκεκριμένων), τὸν χῶρο ποὺ κατέλαβαν ἢ θὰ καταλάβουν μά, κυρίως πρῶτα κι ἐπάνω ἀπὸ ὅλα, τὶς δικές μας ἐκπτώσεις, ἀνοχὲς κι ἀντοχές.
Διότι, τελικῶς, ὅλες αὐτὲς οἱ μανδάμες (καὶ μανδάμοι, μὰ καὶ κάθε ἄλλες ἀνάλογες ὑπό-ὁμαδοῦδες τῆς σαχλαμαρούγκας) ὑπάρχουν διότι μία ὁλόκληρος (μποῦ χὰ χὰ χά…!!!) κοινωνία «ἀνέχεται», «ὑπομένει» καὶ ὑποχωρεῖ ἐπιτρέποντας νὰ τῆς στεροῦν ζωτικὸ χῶρο, ἐφ΄ ὅσον ὅταν ὅλοι αὐτοὶ «καταλαμβάνουν» τὸν δικό μας ζωτικὸ χῶρο, ἐμεῖς αὐτοβούλως περιοριζόμεθα σὲ ὅλο καὶ στενότερα πλαίσια. Τώρα ποὺ ἀντιλαμβανόμεθα τοὺς περιορισμοὺς δὲν μᾶς ἀρέσει. Καί ποῦ ἤμασταν ὅταν αὐτοί ξεκίνησαν νά ὑπάρχουν; Μήπως στρέφαμε ἀλλοῦ τίς κεφαλές μας;

Τώρα λοιπὸν ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ ἔμμισθα πρακτόρια, μὲ τὰ πSoroκωσταινέικα καὶ ξενομοδάτα πρότυπα, σήμερα δικαιοῦνται νὰ ἔχουν χῶρο καὶ λόγο ὑπάρξεως, ἀποδεικνύοντας, πολὺ ἁπλᾶ πὼς ἐμεῖς δὲν τὸν δικαιούμεθα.

Αὐτὸ τὸ κράτος, μὲ αὐτὰ τὰ (μποῦ χὰ χὰ χά..!!!!!!) πρότυπα καὶ μὲ αὐτὲς τὶς (μποῦ χὰ χὰ χά…!!!) «ἀρχές», ἔχει πρὸ πολλοῦ ὑπογράψη τὴν θανατική του καταδίκη. Εἰδικῶς δὲ τὶς τελευταίες δεκαετίες, κυρίως μὲ τὰ (φερόμενα ὡς) ἐκλογικὰ ἀποτελέσματα, ἁπλῶς ἐπιβεβαιώνει τὴν αὐτοχειρία του καί, ἰδίως, τὴν ἡμερομηνία λήξεώς του, ποὺ διαρκῶς πλησιάζει ἐπιταχυνομένη. Κι ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ ἐμεῖς εἴμεθα οἱ ἀπολύτως ἐξηρτημένοι ἀπὸ αὐτὸ τὸ κράτος (καὶ τὴν Μοίρα του) ὑπήκοοι, ἁπλῶς τὸ ἀκολουθοῦμε ἀδιαμαρτύρητα πρὸς τὸν θάνατό του.

Καί δέν ὑπάρχει ἐλπίς; Σαφῶς καὶ ὑπάρχει ἀλλὰ δὲν θὰ μᾶς προκύψη ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ἤδη κλεισθῆ στὰ «καβούκια» τους, ἀναμένοντες (μὲ σταυρωμένα χέρια) τὸ τέλος, παρὰ μόνον ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἤδη ἄνοιξαν τὰ «καβούκια» τους καὶ «ταξειδεύουν».

Τό καλλίτερον ὅμως ὅλων ποιό εἶναι;
Βγῆκε νὰ διαμαρτυρηθῇ ὁ (φερόμενος ὡς) δήμαρχος τῆς περιοχῆς. Δῆλα δή, ὁ ὑπέρ-μνημονιακὸς γιάννης βοῦρος, ὁ ὑπέρ-μΠατΣόΚος καὶ σημιτικὸς «ἐθνοσωτήρ», ποὺ ὑπηρέτησε πιστὰ τὶς σοσιαλιστικές του ἀπόψεις, οἱ ὁποῖες εὐθύνονται κυρίως γιὰ τὴν σημερινὴ κατάντια, σήμερα διαμαρτύρεται!!!
Ποῦ νά τό πῶ καί ποιός νά μέ πιστεύσῃ;;;

  • Βοῦρος Στεφάνου Ἰωάννης Β’ ΑΘΗΝΩΝ [email protected], http://www.giannisvouros.gr

Οἱ 229 (κι ὄχι μόνον) ἐθνοπροδότες.

Ἐξῳργίσθη λέει καὶ ἐξαπέλυσε …«κεραυνοὺς» καὶ ὕβρεις…

πηγὴ

Κι ἐμεῖς, ἐφησυχασμένοι (ἀλλὰ καὶ …δικαιωμένοι – μὴ χαιρετήσω!!!) ἀναπαράγουμε τίς διαμαρτυρίες τοῦ (φερομένου ὡς) δημάρχου Νέας Φιλαδελφείας γιάννη βούρου…

Πᾶμε καλά;  Ποῦ ἦταν αὐτός ὁ βοῦρος ὅταν ἀδιαφοροῦσε γιά τά νομοσχέδια περί ἀπαιδείας πού ἐψήφιζε ὡς βο(υ)λευτής; Ποῦ ἦταν ὅταν σάν χειροκροτητής τῶν μΠατΣόκων συμμετεῖχε στά «κοινωνικά προγράμματα» ἀποδομήσεως τῶν (ἀναγκαίων γιὰ τὴν ἐπιβίωσίν μας!!!) ἀξιακῶν μας ἀρχῶν; Ποῦ ἦταν ὅταν διεπίστωνε μόνος του (ἐὰν τὸ διεπίστωνε φυσικά…!!!) πώς τό μΠατΣόΚ ἦταν «Δούρειος Ἵππος» ἀνθελληνικῶν γραμμῶν, ἀλλά σιωποῦσε; Ποῦ ἦταν ὄταν κι αὐτός, μεταξὺ τόσων ἄλλων, δέν ἐδιάβαζε μνημόνια καί μνημονιακούς ὅρους, ἀλλά, κατὰ τὰ ἄλλα, τόν ἀκριβοπληρώναμε γιά νά μᾶς θυσιάζῃ στίς ὀρέξεις τῶν τοκογλύφων; Ποῦ ἦταν ὅταν ἡ συνείδησίς του ἔμεινε στό …σπίτι, δίχως του, γιά νά μπορῇ αὐτό τό κουδουνισμένο, μαζὺ μὲ τὰ λοιπά, νά «νομομαγειρεύουν» περί τῆς «βουλευτικῆς ἀσυλίας» τους; Ποῦ ἦταν, τέλος πάντων, ὅταν ὁ δικός τους χουντοχοΐδης διέταζε νά σπάζουν κεφάλια πολιτῶν, πρό κειμένου νά «ψηφισθοῦν δημοκρατικά» ὅλα ἐκείνα πού διέταζαν οἱ τοκογλύφοι, μή σεβόμενος τήν ἀνάγκη τῶν ψηφοφόρων του καί τοῦ λαοῦ;
Συζητᾶμε γιά τόν βοῦρο; Τό ἕνα ἀπό τά τόσα κουδουνισμένα πού μᾶς μετέτρεψαν σέ σφάγια πρό κειμένου νά ἐπιβιώσουν τά ἴδια; Κι αὐτός σήμερα ὡς …δήμαρχος διαμαρτύρεται;  Γιατί διαμαρτύρεται; (Καὶ) τῶν δικῶν του ἀνοχῶν, ἐκπτώσεων καὶ ὑπογραφῶν ἀποτέλεσμα εἶναι οἱ παραπάνω εἰκόνες.

Κι ἀπὸ τὴν ἄλλην… Ποῦ ἦσαν οἱ (κάθε λογῆς) κάτοικοι τῆς (κάθε λογῆς) Νέας Φιλαδελφείας πού μέ μνήμη-τσιμέντο ἐπέλεξαν γιά δήμαρχό τους ἕναν τέτοιον τύπο; Ποῦ ἡ (μὴ κομματικοποιημένη) ταὐτότης τους πού θά μποροῦσε νά ἐκφρασθῇ μέ ὁποιοδήποτε ἄλλο πρόσωπο, πλήν βούρου; Ποῦ εἶναι τέλος πάντων ἡ συνείδησις αὐτῶν τῶν (ἂς ποῦμε) πολιτῶν πού κατέληξαν νά ἔχουν γιά δήμαρχό τους κάποιον πού καί αὐτούς τούς ξεπούλησε, ὅταν οἱ ἐντολές του ἦταν τετοιες; Τί θέλουν τώρα; Τούς ἀρέσει ἡ κατάντια τοῦ Δήμου τους ἤ ὄχι; Κι ἐάν ὄχι τί ἔκαναν; Ἐξέλεξαν βούρους;

Τί ζοῦμε ῥέ φίλε; Τί ζοῦμε;

Φιλονόη

Υ.Γ. Προσωπικῶς πιστεύω πὼς πρέπει νὰ εὐχαριστήσουμε αὐτὰ τὰ κορίτσια διότι, κυριολεκτικῶς «ἐτράβηξαν τὸν φερετζὲ τῆς μεταπολιτεύσεως».
(Σχόλιον τοῦ φίλου Δημήτρη γιὰ τὰ παραπάνω καμώματα!!!)

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply