Ῥατσιστές μᾶς θέλουν;

Ὅσοι πολῖτες ἀντιδροῦν στὴν ἐγκατάσταση ἐποικιστῶν (δηλαδὴ ὑποτιθεμένων ἀσυνοδεύτων ἀνηλίκων, οὐσιαστικὰ ἀλλοδαποῦ στρατοῦ ποὺ στέλνει ὁ Ἐρντογὰν) στὶς περιοχές τους καὶ ἀντιμετωπίζουν ῥατσιστικὴ δίωξη νὰ μηνύσουν τοὺς μηνυτὲς γιὰ συνέργεια στὸ ἔγκλημα τοῦ ἐποικισμοῦ, καθὼς καὶ τοὺς εἰσαγγελεῖς ποὺ θὰ ἀσκήσουν τυχοῦσες ποινικὲς διώξεις καὶ νὰ ἀσκήσουν ἀγωγὲς στοὺς μηνυτές, ζητῶντας πολλὲς χιλιάδες εὐρῶ, μὲ κατάσχεση τῆς προσωπικῆς τους περιουσίας, γιὰ τὴν εἰς βάρος τοὺς ἀδικοπράξια.Δηλαδὴ συκοφαντικὴ δυσφήμηση, ψευδῆ καταμήνυση καὶ προσβολὴ προσωπικότητος.

Οἱ νομικοὶ πρέπει νὰ εἶναι σὲ ἐγρήγορση.

Καστρινάκη Λιάνα 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

8 thoughts on “Ῥατσιστές μᾶς θέλουν;

  1. Εγω παλι που πιστευα οτι ρατσες εχουν μονον τα ζωα, ενω οι ανθρωποι εχουν φυλες;
    Δηλαδη τι θα κανει ενας δικαστης, οταν του επιβαλλω να μιλαει την Ελληνικη γλωσσα στο δικαστηριο, διοτι αγνοω ξενες γλωσσες;

    Υπαρχει νομος κατα του φυλετισμου για να δικαστω;

    • Ὄχι, δὲν ὑπάρχει μὰ κι ἀπὸ τὴν ἄλλην θέλουν νὰ λησμονήσουμε τὶς φυλὲς ποὺ μᾶς ἔδιδαν ταὐτότητα γιὰ αἰῶνες.

  2. Πρὸς Λούλα: Ὁ δικαστὴς θὰ σοῦ ἐξηγήση (πιεστικῶς) πὼς εἶναι κατ’εὐθεῖαν ἀπόγονος τοῦ Δευκαλίωνα, πὼς εἶναι εὐσεβὴς καὶ εὐλαβέστατος ἑλληνοορθόδοξος καὶ μετὰ θὰ σοῦ μιλήση σὲ ἕνα ἀπίστευτο ἀνακάτεμμα καθαρεύουσας+δημοτικῆς+νεολογισμῶν, ποὺ δὲν εἶναι ἀπίθανο νὰ τὸ καταλάβης, ἀλλὰ πολὺ θὰ δυσκολευτῆς νὰ μὴ ξεσπάσης στὰ γέλια καὶ μὲ τὴ γλῶσσα του καὶ μὲ τὸ ὕφος του.

  3. Ἐν προκειμένῳ ἐγὼ διαφωνῶ καθέτως (καὶ ὁριζοντίως) μὲ τὴ Φιλονόη μας: Αὐτὲς οἱ καταστάσεις μόνο μὲ Λαϊκὰ Δικαστήρια (ποὺ πρέπει νὰ στήσουμε εἴτε ἐμεῖς εἴτε ὅσοι σκέφτονται ὅπως ἐμεῖς) ἐξαλείφονται.
    Ὅλα αὐτὰ ποὺ διαπράττουν τὰ καθεστήκια ὡς πρὸς τὴν Πατρίδα γενικῶς καὶ τὴν Παιδεία ἰδιαιτέρως ἀποτελοῦν κατάφωρη παραβίαση τοῦ συντάγματος. Αὐτοὶ νομίζουν πὼς ἀντλοῦν νομιμότητα ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τοῦ Ροῦζβελτ (ποὺ στὴν Ἑλλάδα τὴν ἔφερε ὁ andrew papandrew) πὼς δηλαδὴ “ἠ λαϊκὴ ψῆφος συνιστᾶ νομιμοποίηση”.
    Αὐτὸ ὅμως εἶναι νομικὸ σφάλμα, ἐπειδὴ οὐδέποτε ἔχει ἐπιψηφιστῆ – καὶ οὔτε καν γραφῆ. Δηλαδή: Ἐὰν αὔριο ἐγὼ π.χ. ὑποστηρίξω τὴν ἐπαναφορὰ τῆς δουλείας καὶ μετὰ ψηφιστῶ ὡς πρωθυπουργός, πρόεδρος δημοκρατίας… αὐτὸ θὰ σημαίνη πὼς ἡ ἐπαναφορὰ τῆς δουλείας εἶναι νόμιμη;

    • Μοῦ ἀρέσει τὸ σκεπτικό σου.
      Μά, τελικῶς, ἀνεξαρτήτως τοῦ τί γράφεται, ἡ δουλεία, ἐμπράκτως, εἶναι νομιμότατος καὶ μόνον στὰ μυαλά μας ἔχει τελειώση. Κῦττα γύρω σου, ξανά-πιᾶσε τὴν γνωστή μας οἰκογενειοκρατία ἀπὸ τὴν ἀρχή, μελέτησε τὸ πῶς μᾶς ἀντιμετωπίζουν καὶ πάλι, θυμήσου τὸν κίσινγκερ καὶ τὶς ἀπόψεις του καὶ μετὰ ἔλα νὰ μιλήσουμε πάλι γιὰ δουλεία.

Leave a Reply to Δημήτρης ΜιχαλόπουλοςCancel reply