Τὸ χάος ἐξαπλώνεται! (ἀναδημοσίευσις)

Ἐδῶ γίνεται τῆς τρελλῆς!
Στὴν Εὐρώπη δὲν ὑπάρχει πόλις ποὺ νὰ μὴ ζῇ στὸν ῥυθμὸ κάποιων μεγάλων ἀναταραχῶν!
Στὴν Μέση Ἀνατολή, στὴν Ἀφρική, στὴν ὑπόλοιπο Ἀσία, στὴν Ἀμερική, στὴν Αὐστραλία πολιορκοῦνται πρεσβεῖες, δολοφονοῦνται ὑπεύθυνοι κι ἀνεύθυνοι καὶ γενικῶς ὁ πλανήτης βράζει!
Τὰ περισσότερα ἀπὸ τὰ ἐπεισόδια εἶναι ὀργανωμένα άπὸ κρατικοὺς ἤ παρακρατικοὺς παράγοντες.
Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν εἶναι πρόβλημα!
Παρ’ ὅ,τι φαινομενικῶς ἡ κατάστασις τείνει στὸ νὰ ξεφύγῃ ἀπὸ κάθε ἔλεγχο, οὐσιαστικῶς ἀκόμη ἐλέγχεται κανονικότατα!
Ἄλλως τέ, εἶναι προτιμότερον, γιὰ τοὺς κρατοῦντες, νὰ ἀντιμετωπίσουν μερικὲς χιλιάδες ἐντέχνως ἐκνευρισμένους διαδηλωτές, παρὰ νὰ ἀντιμετωπίσουν μερικὰ δισεκατομμύρια ἀνεξέλεγκτα!

Τὸ ζήτημα εἶναι ὅμως πὼς ἀνάβουν φωτιές!!!!
Κι ὅπως λέει ὁ πατέρας μου, «ὅσο περισσότερο πιστεύεις πὼς μπορεῖς νὰ ἐλέγξῃς μία φωτιά, τόσο πιὸ γρήγορα σοῦ ξεφεύγει ἡ ἄτιμη!!!»… Ἡ ἄτιμη… Κι ἀναφέρεται πάντα στὶς τόσες προσπάθειες ποὺ ἔχει κάνει στὴν ζωή του γιὰ νὰ σβήσῃ μικροεστίες ποὺ φαίνονταν ἀπολύτως ἐλέγξιμες, ἀλλὰ δὲν ἦταν τὶς περισσότερες φορές. (Ναί, ἔχει μαυρίσει πάρα πολλὲς φορὲς γιὰ νὰ σβήσῃ φωτιές… Δὲν ξέρω τὶ θὰ ἔκανε ὅμως στοὺς ἐμπρηστές… Γιὰ αὐτοὺς δὲν μιλᾶ! Ἀγριεύει!!)

Στὸ μεταξὺ στὴν Ἀμερικὴ δὲν ὑπάρχει πολιτεία ποὺ νὰ μὴν ἔχῃ προβλήματα.
Συνεπῶς, ἕνας πόλεμος ἀπαιτεῖται ταχύτατα, πρὸ κειμένου νὰ κλάψουν μαννοῦλες καὶ νὰ ξεφύγῃ ἡ σκέψις τῶν «πολιτῶν» ἀπὸ τὰ οἰκονομικὰ προβλήματα ποὺ διαρκῶς αὐξάνονται! (Ἐκεῖ κι ἐὰν ἔχουν προβλήματα! Τὰ δικά μας εἶναι γιὰ γέλια ἐμπρὸς στὰ δικά τους!)
Στὴν Μέση Ἀνατολὴ καὶ στὴν Ἀφρικὴ τάχα μου τοὺς προσέβαλαν τὸν Μωάμεθ. Ἀλλὰ οὐδεὶς ἀπῃσχολήθῃ μὲ τὸ δικαίωμα κάθε ἐλευθέρου ἀνθρώπου νὰ διατηρῇ τὴν ἄποψίν του γιὰ τὸ κάθε ἰσλάμ, καθῶς ἐπίσης καὶ γιὰ τὴν κάθε θρησκεία! Οὔτε φυσικὰ ὑπάρχει περίπτωσις νὰ ἐπιτρέψουν ὁποιασδήποτε μορφῆς ἀνεξιθρησκεία στοὺς «ἀπίστους»!!!
Στὴν Εὐρώπη θερίζουν οἱ τράπεζες κεφάλια…. Ἀλλὰ οὐδεὶς μᾶς εἶπε πὼς οἱ τράπεζες εἶναι ἀέρας κοπανιστός!

Τὸ χάος λοιπὸν ἐξαπλώνεται παντοῦ!
Ἀλλὰ ὥς τεχνητὸν ποὺ εἶναι, ἄν καὶ σὲ αὐτοὺς ποὺ τὸ  προκάλεσαν, φαίνεται ὥς ἐλέγξιμον, θὰ ἤθελα νὰ τοὺς δῶ σὲ λίγον καιρό. Τότε ποὺ αὐτὸ τὸ ἴδιο χάος θὰ γίνῃ στρόβιλος καὶ θὰ τοὺς ἀφανίσῃ!

Φιλονόη.

φωτογραφία

 

Πρώτη Δημοσίευσις 18 Σεπτεμβρίου 2012

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

5 thoughts on “Τὸ χάος ἐξαπλώνεται! (ἀναδημοσίευσις)

  1. Από το έτος της πρώτης δημοσιεύσεως αυτού του άρθρου έως την σήμερον ημέρα έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι
    Ζούμε πλέον στην εποχήν εκείνην κατά την οποίαν εδόθη ( ας μήν δηλώσω σε ποιους) η τεχνολογική δυνατοτης ώστε μέσω ηλεκτρονικού παλμού να τίθεται υπό έλεγχο η διαθεσις ατόμων ή ομάδων
    Πλέον είναι ( κατ απλουστευσιν ) θέμα μερικών πληγματων επί κάποιων πλήκτρων ( βαρβαριστι ονομάζονται κουμπιά) η διαμορφωσις της γεννεσιουργου προς δρασιν αιτίας ενός δεδομένου πλήθους και μάλιστα με ελεγχομενον τον βαθμον της επιθυμητής εντάσεως
    Καθώς φαίνεται ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού συναινεσε ( ενυπογραφως) εις το να μεταβληθη εις πομποδεκτην ηλεκτροπαλμικων η άλλου τύπου κυματων
    Αυτά τουλάχιστον υποστηρίζει ένα τμήμα του πληθυσμού και ως φυσικον ει δεν παρουσιάζονται δα και στα δελτία ειδήσεων ώστε να καταστούν αντικείμενον αποδοχής και εκ τού όλου
    Καλην εσπεραν

    • Θὰ διαφωνήσω μαζύ σου μόνον γιὰ ἕναν λόγο: Τὸ Χάος, ὡς συνθήκη, ἀδυνατοῦμε νὰ τὸ ἐννοήσουμε πλήρως, παρὰ μόνον πάντα μερικῶς. Κι ἀδυνατοῦμε διότι παραμένουμε μὲ …«πρίσματα» ἀντιληπτικά, ὁπτικὰ καὶ συνειδησιακά. Τοῦτον σημαίνει πὼς μόνον τὰ τοῦ στενοῦ μας περιβάλλοντος δυνάμεθα νὰ παρατηρήσουμε. (Ὅπου «στενὸ περιβάλλον» ὅρα τὴν γειτονιά μας, τὴν χώρα μας, τὴν ἡνωμένη εὐρώπη των, τὸν πλανήτη ὁλόκληρον ἢ κι ἀκόμη τὸν γαλαξία μας… Ἔως ἐκεῖ δῆλα δὴ ποὺ δυνάμεθα νὰ …«δοῦμε»!!!)
      Τί σημαίνει ἡ ἐν λόγῳ παρατήρησις; Ἔχω ἀρχίσει καὶ πιστεύω, χρόνια τώρα, πὼς τὰ ἐδῶ σύγχρονα συμβαίνοντα εἶναι …«καθρέπτισμα» ἄλλων, παλαιοτέρων. Ἐὰν ὅμως τοῦτον ἰσχύῃ, τότε τὴν ἐποχὴ ποὺ ἐγὼ ἔγραφα τὸ παραπάνω, ἁπλῶς ξεκινοῦσαν νὰ διακρίνονται οἱ ἀμυχὲς τοῦ φαινομένου.
      Εἰσήλθαμε, ἐδῶ καὶ καιρό, σὲ μὴ ἀναστρέψιμο πορεία κι αὐτὸ ἔχει ὡς συνέπεια πράγματι κάτι ἀνεξέλεγκτο. Μὴ πιστεύῃς τὶς παλαβωμάρες ποὺ κάποιοι διαδίδουν πὼς τάχα μου μὲ «παλμούς», «ἠλεκτρομαγνητικὰ κύματα» ἢ ἀκόμη καὶ ὑπερήχους (κι ἕναν σωρὸ ἄλλου εἴδους ὁπλικὰ συστήματα ποὺ ἀγνοοῦμε ἐμεῖς, τὰ χαχόλια…) δύνανται νὰ ἐλέγξουν τὴν δυναμικὴ τῆς χαοτικῆς ἐξαπλώσεως. Ἄλλως τέ… ἄλλο ἡ ὑπ΄ αὐτοὺς ἐλεγχομένη χαοτικὴ ἀναταραχὴ κι ἄλλο ἡ συμπαντικὴ χαοτικὴ διαταραχή.
      Λίγη ὑπομονὴ χρειάζεται γιὰ νὰ τὸ ἀπολαύσουμε. Καί, ἐὰν ζήσουμε, σίγουρα θὰ τὸ ἀπολαύσουμε.

  2. .
    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ …. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;;;

    Ζωντανή ροή πριν από 2 ώρες Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ….

    ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΡΑΓΙΑΔΕΣ;;;;ΜΑ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ

    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΕΔΩ

    https://www.amazon.com/SIBERIA-D-2038

    ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ SIBERIA 2038 AD
    / @siberiaad2038

    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ SIBERIA 2038 A.D.
    🌍 SIBERIA 2038 A.D. –

    Η ανθρωπότητα στο χείλος του πυρηνικού ολοκαυτώματος
    ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα και Ευρώπη οδηγούνται σε μια γεωπολιτική καταιγίδα χωρίς προηγούμενο.

    Το Κίνημα 21, ο Θανάσης Αλεξίου και ο Ζωής Μπέχλης αποκαλύπτουν το μυστικό παρασκήνιο μιας παγκόσμιας σύγκρουσης που ετοιμάζεται.

    🔴 Θα επιβιώσει ο λαός;
    Θα υπάρξει Νέα Τάξη ή Επανάσταση;


    ΣΧΟΛΙΑ

    @loengrinswan

    Βιβλία προπαγάνδας,των ίδιων για τους εαυτούς τους(το χουν σύστημα την παραμετροποίηση του φόβου)

    Να αγωνιστούμε όλοι με την επίκληση του Θεού να μην γίνουν αυτές οι μαλακίες.

    @ΕΛΑΑΑΤΟΣ

    Το βιβλίο αυτο μπορείς να το πάρεις και από Ελλάδα σε ηλεκτρονική μορφή γύρω στα 10 ευρώ

    https://www.youtube.com/watch?v=SJYvOUGIz6w

    .
    About the e-book Siberia A.D. 2038

    12 Ιουλ 2025

    https://www.youtube.com/watch?v=pXYo0fWUTh0

    .

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *