Ῥόλοι ποὺ δὲν μᾶς χρειάζονται

Ὅλοι μας, κατὰ περίπτωσιν, παίζουμε περισσότερο ἢ λιγότερο ῥόλους, συνήθως ἀσυνειδήτως καὶ ἀπολύτως προσηρμοσμένους στὶς ἑκάστοτε συνθῆκες. Ῥόλοι ποὺ μᾶς προέκυψαν εἴτε λόγῳ κάποιας μιμήσεως, εἴτε λόγῳ κάποιας βιαιότητος, εἴτε ἀκόμη καὶ ἀπὸ ἁπλῆ προσαρμοστικότητα. Ὁ κόσμος εἶναι πλαστὸς καὶ εἶναι πράγματι βαρετὸ νὰ τὸ διαπιστώνουμε μὲ ὅλες τὶς εὐκαιρίες.

Οἱ ῥόλοι μας συνήθως γίνονται δευτέρα φύσις μας καὶ εἰσερχόμεθα σὲ αὐτοὺς αὐθορμήτως. Δὲν εἶναι εὔκολο νὰ ἀπαλλαγοῦμε ἀπὸ αὐτούς, ἐὰν δὲν τοὺς συνειδητοποιήσουμε καὶ ἐὰν δὲν τὸ ἀποφασίσουμε μόνοι μας.

Οἱ ῥόλοι μας εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ πρῶτα «πεδία μαχῶν» ποὺ καλούμεθα νὰ περάσουμε. Εἶναι ἴσως τὰ δυσκολότερα στάδια τῆς ζωῆς μας, ἀλλὰ ἐὰν ξεκινήσουμε ἀπὸ κάτι μικρό, εἶναι αὐτονόητον πὼς γρήγορα θὰ καταῤῥεύση ὅλο τὸ οἰκοδόμημα τῶν ῥόλων.

Γιὰ νὰ ἐπιτευχθῇ ὅμως αὐτὴ ἡ διαδικασία ἀπαιτῶνται κάποιες συνειδητὲς ἀποφάσεις καί, κυρίως, στενὴ παρακολούθησίς μας. Ἐὰν μπορέσουμε νὰ «ἀποστασιοποιηθοῦμε τοῦ ἑαυτοῦ μας», γιὰ κάθε στιγμὴ ξεχωριστά, τότε θὰ ἀνακαλύψουμε γρήγορα τὸ ποῦ καὶ πῶς ὑποκρινόμεθα καὶ θὰ ἐπιλέξουμε τὸ ἐὰν μᾶς χρειάζεται ἤ ὄχι ἡ ἐν λόγῳ συμπεριφορά μας.

Φιλονόη

εἰκόνα

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

1 thoughts on “Ῥόλοι ποὺ δὲν μᾶς χρειάζονται

  1. .
    ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

    Σεπτεμβρίου 18, 2025

    Ο Βακάς είναι ο 4 γιος μίας μέσης Πακιστανικής οικογένειας.

    Κερδίζει 170 ευρώ το μήνα από την εργασία του.

    Για το Πακιστάν είναι ένας πολύ καλός μισθός.

    Ο Βακάς έχει αδερφό μεγαλογιατρό και εκείνος πολύ καλά τακτοποιημένος .

    Κερδίζει 250 ευρώ το μήνα από την εργασία του.

    Ο Αχμέτ είναι προνομιούχος, ανήκει στο 1% των εργαζομένων του Πακιστάν.

    Ο Βακάς και ο Αχμέτ ζουν ειρηνικά στη χώρα τους.

    Δεν έχουν πόλεμο.

    Το Πακιστάν είναι μέλος των G8, έχει πυρηνική όπλα,

    διαθέτει κονδύλια για Αεροδιαστημικές Έρευνες, έχει τεράστιο στρατό άριστα εξοπλισμένο, είναι σύμμαχοι με τη Τουρκία

    και μάλιστα μετά το πραξικόπημα του Ερντογάν

    και τον αποκεφαλισμό πληθώρας στελεχών

    των ενόπλων δυνάμεων του,

    το Πακιστάν του έχει διαθέσει δικούς του αξιωματικούς, που πετάνε ακόμα και τα αεροπλάνα του.

    Κυρίως όμως το Πακιστάν δεν έχει ανεργία.

    Ίσα ίσα που επειδή θέλει εργατικό δυναμικό,

    ζητάει μετανάστες από την Ινδία και το Μπαγκλαντές.

    Το Πακιστάν διαθέτει και άλλο ένα προνόμιο για τους πολίτες του,

    «ξεχνάει» την ύπαρξη τους μόλις πάνε για λαθρομετανάστες

    και σκίσουν τα επίσημα έγγραφα τους.

    Αρνείται κατηγορηματικά να τους δεχτεί, όσα διαβήματα

    και να κάνει το κράτος που υφίσταται την εισβολή.

    Τους ξαναθυμάται βέβαια μόλις πάρουν άσυλο σε ευρωπαϊκή χώρα

    και τους δίνει έγγραφα προκειμένου να ταξιδέψουν

    ξανά στο Πακιστάν για διακοπές.

    Ο Βακάς, έμαθε από φίλους του, που του τηλεφωνούν,

    ότι στην Ελλάδα, ζει ένα περίεργο κράμα ανθρώπων.

    Είναι εντελώς ηλίθιοι.

    Πεινάνε οι ίδιοι αλλά δίνουν για να καλοπερνάνε οι λαθρομετανάστες.

    Φτάνει να περάσει στην Ελλάδα και όλα θα είναι καλά.

    Κανένας δεν θα του κάνει έλεγχο και αν σκίσει και τα χαρτιά του

    θα πει ότι είναι Αφγανός ή Σύριος

    και θα ζητήσει άσυλο ή θα πει ότι είναι ανήλικος.

    Μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση του και να απορριφθεί,

    θα έχουν περάσει 3-4 χρόνια και τότε θα ισχυριστεί

    ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί με τη χώρα,

    ότι δεν έχει κανένα πίσω στο Πακιστάν

    και έτσι θα του δώσουν άδεια παραμονής

    και σε λίγο καιρό και την ιθαγένεια.

    Οι Ευρωπαίοι είναι εντελώς αδύναμοι απέναντι στο Ισλάμ.

    Ο Αλλάχ έχει τα σχέδια του,

    δεν πρέπει κανένας άπιστος να έχει παραπάνω

    από αυτά που έχουν οι μουσουλμάνοι

    και τους έχει διδάξει ότι δεν είναι αμαρτία να παίρνεις με τη βία

    αυτό που θέλεις από τους απίστους.

    Ο Βακάς πήγε με ένα αεροπορικό εισιτήριο των 50 ευρώ

    στη Τουρκία και μετά από εκεί βρήκε μέσω facebook μία ΜΚΟ

    που θα τον μετέφερε με ασφάλεια απέναντι στην Ελλάδα.

    Μόλις έφτασε στη Λέσβο

    του είπαν ότι δεν χρειάζεται να σκίσει τα χαρτιά του.

    Έφτανε να πει ότι είναι ομοφυλόφιλος

    και τότε θα του έδιναν άσυλο

    γιατί ο σεξουαλικός τους προσδιορισμός

    επέφερε τη ποινή του θανάτου στις χώρες του Ισλάμ

    και η Ελλάδα είχε νομοθετήσει υπέρ τους.

    Ο Βακάς έγινε ομοφυλόφιλος με το δικό μας κώλο κυριολεκτικά.

    Γιατί ο Βακάς για να καλοπερνάει μαμάει εμάς κυριολεκτικά.

    Ο Βακάς ενημερώθηκε στη γλώσσα του

    ότι θα παίρνει 400 ευρώ επίδομα

    ως “Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα”,

    από τους φόρους των Ελλήνων.

    Θα παίρνει κουπόνια για το super market,

    ένα διαμέρισμα με όλα τα πάγια πληρωμένα,

    θα τρώει από τα συσσίτια των εκκλησιών,

    θα παίρνει ρούχα από τις ΜΚΟ και θα περνάει φίνα.

    Έτσι θα μπορεί άνετα να κάνει και δουλειές του ποδαριού.

    Να πλένει κανένα τζάμι, να διακινεί πρέζα ή πουτάνες,

    να κλέβει κινητά και στον ελεύθερο χρόνο του

    να βιάζει και καμία που θα βρεθεί στο δρόμο του.

    Ο Αλλάχ το επιτρέπει

    γιατί έτσι πρέπει να συμπεριφέρονται στους άπιστους

    και βέβαια θα μένει ατιμώρητος

    γιατί το δικαιολογεί η κουλτούρα του

    που τόσο πολύ σέβονται και υπερασπίζονται

    όλοι αυτοί που τον φροντίζουν.

    Ο Βακάς κάθε μήνα θα στέλνει τουλάχιστον ένα χιλιάρικο

    στον αδερφό του τον Αχμέτ,

    μέσω Western Union και χωρίς Capital Control.

    Ο Αχμέτ περιμένει πως και πως αυτά τα χρήματα.

    Με 1200 ευρώ αγόρασε τριάρι διαμέρισμα

    σε συγκρότημα κατοικιών με πισίνα και γυμναστήριο.

    Με 8 ευρώ τρώει στα καλύτερα εστιατόρια του Πακιστάν

    μαζί με τη συνοδό του.

    Κάθε φορά διαλέγει και άλλη συνοδό από πρακτορεία μοντέλων.

    Της δίνει 5 ευρώ για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο.

    Παίζει τένις στο τοπικό κλαμπ με 12 ευρώ το μήνα.

    Πάνω από όλα όμως επενδύει στην Pakistani Aerospace Co,

    στην Avant Garde (Pvt.) Ltd και στην

    Ecommerce Gateway Pakistan (Pvt.) Ltd και τσεπώνει μερίσματα.

    Μαζί με τον Βακάς

    θα χτίσουν εμπορικό κέντρο στη Λαχόρη σε λίγα χρόνια.

    Μέχρι τότε ελπίζει να έχει και μία μεζονέτα δίπατη με πισίνα.

    Κάθε τρία χρόνια ο Βακάς έρχεται για διακοπές στο Πακιστάν

    και ελέγχει και τα περιουσιακά τους στοιχεία.

    Ο Βακάς είναι περήφανος γιατί είναι πολύ πετυχημένος

    και παίρνει πολλά προξενιά από νύφες με μεγάλες προίκες.

    Σύντομα θα παντρευτεί αλλά η νύφη θα μείνει στο Πακιστάν.

    Ούτως ή άλλως και αυτός θα γυρίσει σύντομα

    και θα είναι πολύ πλούσιος …

    Ο Βακάς θα είναι πολύ πλούσιος με το κώλο των Ελλήνων.

    Με το κώλο των Ελλήνων

    που πληρώνουν από το αίμα τους υπέρογκους φόρους

    για να τρέφουν κάτι σαν τον Βακάς,

    όταν τα δικά τους παιδιά πεινάνε…..

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ Τα οικονομικά στοιχεία είναι αληθινά,

    μπορείτε να το διαπιστώσετε εδώ

    https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp…

    https://sinomosiologos.blogspot.com/2025/09/blog-post_882.html
    .
    .

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *