Τόσο δύσκολο ἀλήθεια…
Μὰ καὶ τόσο ἀναγκαῖον…
Μὲ κάθε εὐκαιρία.
Ὅλα ξεκινοῦν φυσικὰ νὰ ἐκδηλώνονται ἀπὸ τὸ πῶς ἐμεῖς ἀρνούμεθα, σὲ ἀρκετὲς τῶν περιπτώσεων, νὰ δεχθοῦμε τὴν καταπίεσιν τῶν ἄλλων. Ἰδίως ἐὰν αὐτὸ εἶναι πολὺ ἔντονο καὶ ἐνοχλητικό!
Σωστὸ τὸ ἐρέθισμα, ἀλλὰ λάθος ἡ …στιγμή!!!
Εἶναι πράγματι πολὺ καλὸς δείκτης ἡ συμπεριφορὰ τῶν ἄλλων πρὸς ἐμᾶς.
Ὅμως γιὰ νὰ φθάσουμε στὸ νὰ ἐκληλώνουν οἱ ἄλλοι συμπεριφορὲς κάθε εἴδους ἀπέναντί μας, κάποιος τοὺς ἔδωσε τὸ …δικαίωμα.
Καὶ αὐτὸς εἴμαστε μόνον ἐμεῖς…
Ἄς γίνουμε λοιπὸνπαρατηρητὲς τῶν συμπεριφορῶν μας καλλίτερα καὶ μετὰ ἄς ἐπανεξετάσουμε τὸ ποῦ, πότε, πῶς οἱ γύρω μας παραβιάζουν ὅρια. Ἀπὸ ἐκεῖ ξεκινᾶμε…
Ἄλλως τέ… Τὸ ἐπόμενον στάδιον εἶναι ἡ προάσπισις τοῦ ἑαυτοῦ μας…
Μὰ γιὰ νὰ συμβῇ αὐτὸ ἀναγκαία παράμετρος εἶναι ὁ αὐτοσεβασμός.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.