Καλὰ ἔκαναν κι ἔκαψαν τὴν εὐρωπαϊκὴ σημαία.
Δὲν ὑπάρχει ἡνωμένη Εὐρώπη τῶν λαῶν!!
Ἡ σημαία αὐτὴ κατήντησε σύμβολο τῆς ὑποδουλώσεως τῶν λαῶν κάτω ἀπὸ τὴν μπότα τῶν τοκογλύφων καὶ τῶν συνεργατῶν τους, ἐκχωρίων καὶ μή!!!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Εὐστρατία
Τὰ καλὰ τῆς κρίσεως.
Τὰ καλὰ τῆς κρίσεως
Ἔχει καὶ καλά!
Οὐδὲν κακὸν ἀμιγὲς καλοῦ!
Μᾶς φέρνει πιὸ κοντά
Μᾶς μαθαίνει νὰ καταναλώνουμε αὐτὰ ποὺ πράγματι χρειαζόμαστε!
Μᾶς κάνει ἀλληλεγγύους!
Συνέχεια
Βενιζέλε, ὅταν λές «χώρα», τί ἐννοεῖς;

Πῶς θά «ἀνεβῆ» ἡ χώρα βρέ Βενιζέλε, ὥστε νά ἀνεβῇ καί τό ΠΑΣΟΚ ὅπως λές;
Μέ τήν πείνα;
Μέ τήν ἔλλειψη καυσίμων καί φαρμάκων;
Μέ σπίτια χωρίς ῥεῦμα, χωρίς θέρμανση καί, προσεχῶς, καί χωρίς νερό;
Μέ τά χαράτσια στά σπίτια, στά φαρμακεία καί στά νοσοκομεῖα;
Συνέχεια
Τί θά πῇ «κομματική» πειθαρχία;
Τί θά πῆ «κομματική πειθαρχία» Ὅ,τι ἀποφασίζει ὁ ἑκάστοτε «ἀρχηγός»;
Ἐλέῳ «θεοῦ» δηλαδή;
Κι ἐάν αὐτός ἐκδηλώσῃ σκιζοφρένεια ἤ εἶναι διεφθαρμένος καί κάνει συμφωνίες κάτω ἀπό τό τραπέζι ἤ εἶναι προδότης, θά γίνετε πιόνια του;
Συνέχεια
Ὁ Ἡράκλειτος τὸ εἶπε: «μὴ πετᾶτε τὰ διαμάντια στοὺς χοίρους»…..

«Ἐκστασιασμένοι» παρακολουθήσαμε τὴν τελετὴ τοῦ τίποτα.
Ὅ,τι πιὸ αἰσχρὸ καὶ κακόγουστο… Ὅ,τι πιὸ ζοφερό…
Ἕνα ἀνοσιούργημα, κατάλληλο μόνον γιὰ μυαλὰ βελανιδοφάγων ποὺ εἶχε, φυσικά, οὐδὲ μίαν σχέση μὲ τὸ Ὀλυμπιακὸ Ἰδεῶδες;!!!
Συνέχεια
Ἡ ἀναγκαιότης τῆς Ὀδυσσεικῆς σκέψεως ὡς ἀέναον μέσον ἐπιβιώσεως.
Εἶναι πολὺ σημαντικό, αὐτὲς τὶς κρίσιμες ὧρες, νὰ ῥίξουμε μία ματιὰ στὴν Βίβλο τῶν Ἑλλήνων, δηλαδὴ στὰ Ὁμηρικὰ Ἔπη καὶ νὰ διδαχδοῦμε, ἔστω καὶ τὴν τελευταία στιγμή, ἀπὸ τὸ πνεῦμα τοῦ Ὀδυσσέως.
Δηλαδή: Νὰ κρατήσουμε τὴν ψυχραιμία μας, νὰ ἐλέγξουμε τὴν παρόρμηση, νὰ ἔχουμε τὶς αἰσθήσεις μας καὶ τὶς κεραῖες μᾶς ἀνοικτὲς καὶ νὰ μὴν παρασυρθοῦμε ἀπὸ τὴν ὀργὴ καὶ τὸ μένος ποὺ μᾶς διακατέχει, ὥστε νὰ γίνουμε βοῤῥᾶ, στοὺς συγχρόνους «μνηστῆρες».
Ὅταν ὁ Ὀδυσσεὺς φθάνῃ στὴν Ἰθάκη, ἡ μεγίστη ἐπιθυμία τοῦ εἶναι νὰ πάρῃ πίσω τὸν κόσμο του, τὸν κόσμο ποὺ τοῦ ἔκλεψαν.


