
Τρεις μέρες κράτησε η καταδίκη της βίας “από όπου κι αν προέρχεται” μετά τη δολοφονία των δύο ατόμων έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Φυσικά κι όλη η Ελληνική Κοινωνία, οι απλοί και συνειδητοποιημένοι και δημοκρατικοί Πολίτες καταδίκασαν και καταδικάζουν την βία.
Αλλά – υπάρχει και αλλά – το καθεστώς που προσπαθεί πάντα να αποκομίσει πολιτικά οφέλη από το αίμα , όλες αυτές τις μέρες “απαιτούσε” όπως οι Φαρισαίοι, οι μοναδικοί υπερούσιοι προστάτες του Νόμου και της Τάξης, να καταδικάσουμε την βία, αφού την καταδικάσαμε, αποφάσισε να βάλει αστερίσκο και να εισβάλει, δια της βιας των πραιτωριανών του, στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ. Συνέχεια →