Σόκ!! Σὲ πολυεθνικὲς ἡ διαχείριση τοῦ νεροῦ – Ἀπαγόρευση χρήσης βρόχινου…!!!

 

[ σ.σ.netakias – Τα γράφουμε εδώ και μήνες και μας έλεγαν “υπερβολικούς” Γιωργάκης όπως Πινοσέτ; Κι οι δύο Πούλησαν το Νερό σαν εμπόρευμα! ]

Παραχωρούνται ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ (πήγες, ποτάμια, λίμνες) από τις Περιφέρειες στην ΕΥΔΑΠ, η οποία με τη σειρά τα ΠΟΥΛΑΕΙ σε ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ, που πλέον θα έχουν το απόλυτο μονοπώλιο, με ότι αυτό σημαίνει:

Με την παρούσα ΚΥΑ, προχωράει ένα βήμα περισσότερο, ο έλεγχος του νερού. Το κράτος, θεωρεί το νερό δικό του αγαθό. Η δικαιολογία είναι πως ‘πρέπει να προστατευθεί το περιβάλλον και η δημόσια υγεία’. Η πραγματικότητα είναι πως θέλουν να ελέγχουν το πόσοι και ποιοι από μας, θα έχουν νερό (άρα θα μπορούν να ζουν).

Αν πάμε στην αίτηση- δήλωση που προτείνει η ΚΥΑ, βλέπουμε πως στην προέλευση του νερού, αναφέρεται ‘μεταβατικά ύδατα, παράκτια ύδατα, άλλο’. Το νερό της βροχής, άνετα μπορεί να θεωρηθεί ότι ‘μεταβαίνει’ από τις ψηλότερες στις χαμηλότερες περιοχές. Αν λοιπόν φτιάξουμε μια δεξαμενή και το μαζεύουμε, θα πρέπει να το δηλώσουμε και να πάρουμε άδεια χρήσης, αφού ανήκει στα ‘μεταβατικά’.

Τροποποίηση της αριθ. οικ. 150559/10.6.2011 Συνέχεια

Ἐθνικὴ ἀφύπνιση! (ἤ..ὀθωμανικὴ ἐπαρχία;)

Εθνική αφύπνιση…ή οθωμανική επαρχία !

 

 ”Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδας στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει…”-ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ

 σ.σ.netakias – Αναρωτιέμαι αν η βλακεία, η ανικανότητα, η ραθυμία είναι ελαφρυντικά της Προδοσίας

Εθνική αφύπνιση!

του Νίκου Χατζηνικολάου

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ βαρυσήμαντη συνέντευξη του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναυάρχου κ. Κοσμά Χρηστίδη στη Real news και στον Πάρι Καρβουνόπουλο είναι μια πραγματική κραυγή αγωνίας για το μελλοντικό αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας μας. Και συνεπώς αποτελεί ισχυρό «σήμα κινδύνου» για τη μορφή και την κατεύθυνση των εξελίξεων που θα ακολουθήσουν στα ανοικτά μέτωπα των εθνικών μας θεμάτων. Οταν ο εν ενεργεία Αρχηγός ΓΕΝ αναγκάζεται να Συνέχεια

[VIDEO] Ἡ Ἀρβελὲρ ἐπιβεβαιώνει ὅ,τι μᾶς ὁδηγοῦν σὲ Failed State!

ΕΛΕΝΗ ΓΛΥΚΑΤΖΗ ΑΡΒΕΛΕΡ ….!

ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΞΕΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥXOΣ :

“ΕΧΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΡΙΟ ΤΟΥ 2013”

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=7KhgBiFiJkA]

Συνέχεια

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Προμήθειες στὸν ΟΣΕ! Ὑλικὸ ἀγοράστηκε πέρυσι 1847,00€ καὶ σήμερα…;

από τη  Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου Σιδηροδρομικών

Με σημερινή του ανακοίνωση το Δίκτυο Σιδηροδρομικών προχωρά σεσοβαρότατη καταγγελία για τιςπρομήθειες στον ΟΣΕ. Ενδεικτικά αναφέρετε  ότι το ίδιο ακριβώς υλικό που αγοράστηκε πέρυσι με 1847,00 €Ε , σήμερα κόστισε στον Οργανισμό 6.568,00 € !!!!!!
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για την απίστευτη αυτή υπόθεση . Συνέχεια

Ἡ θέση μας στὴν Παγκοσμιοποίηση. Θά εἶναι ἡ Ἑλληνική ἤ Τραπεζική;

 

γράφει ο netakias

  H παγκοσμιοποίηση ισοπεδώνει κάθε λαό και έθνος σαν οδοστρωτήρας. Oι νέες τεχνολογίες αν κι έφεραν τους ανθρώπους πιο κοντά έγιναν παράλληλα το μέσο για μεγαλύτερο έλεγχο της ζωής μας από τα Οικονομικά θηρία των Αγορών και την κατάργηση των δημοκρατικών θεσμών μας.

Αυτό που αποκαλούμε αγορές, δηλαδή τις 2-3 Τράπεζες κι άλλες 2-3 πολυεθνικές μαζί με τα παρακλάδια τους, δεν έχουν ανάγκη πια τις Υπερδυνάμεις για επιβάλλουν τα Οικονομικά τους Προγράμματα, αλλά λειτουργούν αυτόνομες και μάλιστα οι Υπερδυνάμεις έχουν πλέον ανάγκη τις Αγορές. Συνέχεια

Κυβέρνηση=Ὅταν Βάζεις Βαποράκια νὰ σοῦ κάνουν Ἀποτοξίνωση…

ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ-Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-Λ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ-Α.ΣΑΜΑΡΑΣ