Ὅλοι* στηρίζουμε Κ.Χατζηδάκη γιὰ τὴν Σωτηρία μας*!

netakias

Έκκληση από το βήμα της Βουλής για να σταματήσει ο “εμφύλιος πετροπόλεμος” και για συμπόρευση των πολιτικών δυνάμεων ζήτησε ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ο Υπουργός ΓΙΔΙΩΝ-Ανάπτυξης Κωστής Χατζιδάκης.

Ακόμα τόνισε πως η πολιτική του Υπουργείου του στηρίζεται σε τρείς άξονες:

  • Ενίσχυση της ρευστότητας,
  • επανεκίνηση των… ΜΕΓΑΛΩΝ έργων και
  • προώθηση… ΜΕΓΑΛΩΝ  έργων
  • και προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρυθμίσεων.

ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΜΗΤΣΟ ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΕΤΑΤΖΗ…

*ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ…ΟΛΟΙ = > Συνέχεια

Μὲ τὸ λόμπι τῆς εὐρω-χούντας ἡ Αλέκα!!!

Του Θύμιου Παπανικολάου

Η Αλέκα Παπαρήγα στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό επιτιθέμενη εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, είπε:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει ένα τμήμα επιχειρηματιών στην Ελλάδα, το λεγόμενο λόμπι της δραχμής. Διότι υπάρχουν συμφέροντα που θα ευνοηθούν με την επιστροφή στη δραχμή, όπως για παράδειγμα επιχειρηματικά συμφέροντα που αναμένουν ότι θα κερδίσουν με τα κρουαζιερόπλοια από τον τουρισμό ή ενδεχομένως και ο κλάδος των κατασκευαστών, οι τσιμεντάδες που τους συμφέρει η επιστροφή στη δραχμή».

Συνέχεια

Τὸ ΔΝΤ φεύγει (;) ἀπὸ τὸ ἑλληνικό Μνημόνιο!

Την επόμενη Τρίτη είναι προγραμματισμένη η νέα έκτακτη Σύνοδος του Eurogroup με θέμα την Ελλάδα. Ως γνωστόν, θεωρείται ειλημμένη απόφαση η χορήγηση διετούς παράτασης στην εφαρμογή του βραχυπρόθεσμου ελληνικού προγράμματος.Αντικείμενο διαφωνίας εξακολουθεί να παραμένει όμως, ο χρόνος που η Ελλάδα θα πρέπει να ρίξει το χρέος της στο 120% του ΑΕΠ και ο τρόπος που θα χρηματοδοτηθεί η επιμήκυνση.

Καλά…τί «διαπραγματεύτηκε»; Ὁ Σαμαρᾶς ἔφερε τὶς Συμφωνίες τοῦ ΓΑΠ γιὰ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ τῆς Βουλῆς!!

netakias.com

Λίγο πριν μας φέρουν το Παπαδήμο στην σύνοδο του Οκτωβρίου 2011 (netakias.com 30/10/2011) είχαν αποφασίσει την κατάργηση της Βουλής!

Ο “λογαριασμός” δηλαδή που ναι μεν θα είναι στην ΤτΕ αλλά θα τον εγκρίνουν Αλλοδαποί Γύπες κι αν δεν πάνε καλά τα νουμερα, θα κάνουν κωλόχαρτο τον Προϋπολογισμό της Βουλής και θα παίρνουν “αυτόματα” νέα Μέτρα! 


“Αυτόματη”εκποιήση τη περιουσίας του Εθνους και των Παιδιών μας !

Κι αυτό μας το παρουσιάζουν σαν “διαπραγματευτική νίκη” του Σαμαρά!

Πολιτική για τα Γίδια! 

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΓΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2011 :

.

H ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ! Συνέχεια

Δρ.Κ.Τόμπρας «Νόμπελ Οἰκονομίας στὸ λόμπυ τοῦ Μνημονίου»

 

Η αποτυχία του Μνημονίου αποδεικνύεται από τα ίδια τα αποτελέσματα της εφαρμογής του.

Η Ελλάδα υποτίθεται ότι μπήκε στο Μνημόνιο για 2 βασικούς λόγους :

  1. για να βελτιώσει τη χαμηλή της ανταγωνιστικότητα και να αυξήσει το ΑΕΠ της  και
  2. για να βελτιώσει τα δημοσιονομικά της στοιχεία και, ειδικότερα, το πρωτογενές της έλλειμμα και το δημόσιο χρέος.

Όλα αυτά μαζί θα είχαν σαν αποτέλεσμα

τη βελτίωση του κλάσματος ΧΡΕΟΣ / ΑΕΠ,

προκειμένου αυτό να μειωθεί στα όρια βιωσιμότητας του Συμφώνου Σταθερότητας,

δηλαδή από το 120% του 2010, στο 90%.

Ποιο είναι  όμως το πραγματικό αποτέλεσμα μετά από 3 χρόνια Μνημονίων,

εσωτερικής υποτίμησης, ύφεσης και ενός PSI ;;; 

. Συνέχεια

Κι ὅμως, τὸν Κόσμο τὸν ἀλλάζουν οἱ λίγοι Τρελλοὶ κι Ὀνειροπόλοι!

«…οὐδεμίαν ἀρχὴν πράγματος ἡγητέον μικράν, ἦν οὔ ταχὺ ποιεῖν μεγάλην τὸ ἐνδελεχές…»¹
Πλουτάρχου -Ιούλιος Καίσαρ.