Ἄν ὁ Ἄδωνις δὲν ἦταν Πατριώτης…

του netakias.com

AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Αγαμέμνων, η Ελένη με τον Μενέλαο θα είχαν μεταναστεύσει μόνοι τους στη Τροια, λαντέρης και χορεύτρια.

AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Λεωνίδας, θα υπέγραφε Μνημόνιο με τους Πέρσες να δώσει “Γη και Υδωρ” και θα το πέρναγε από την Απέλλα ως ΤΑΙΠΕΔ.

Συνέχεια

ΚΚΕ.Τὸ κόμμα σου Χαφιέ. Ἡ ΠΑΠΑΡΗΓΑ «ΚΕΡΔΙΣΕ» ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ !

Ο Άδωνις  Γεωργιάδης και ο Μάκης Βορίδης χειροκροτούσαν μανιωδώς την Αλέκα Παπαρήγα (γγ ΚΚΕ), κάνοντας πράξη το όνειρο της εθνικής συμφιλίωσης!

Μπράβο Αλέκα! Συνέχεια

Ὅταν οἱ «ὑπηρέτες τοῦ λαοῦ» γίνονται δυνάστες καὶ δεινοθέτες!

της Χριστίνας Ντούβαλη

«Οφείλουμε να σώσουμε τη χώρα από την καταστροφή» δηλώνει  ο Αντώνης Σαμαράς  στην Κοινοβουλευτική Ομάδα (K.O.) της Νέας Δημοκρατίας, η οποία συγκλήθηκε ενόψει της κρίσιμης ψηφοφορίας επί των νέων μέτρων ( ξέχασε τα 18 σημεία της προεκλογικής εκστρατείας).

Η κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε από τις τράπεζες και κατόπιν έγινε δημοσιονομική,αφού αναγκάστηκε το δημόσιο να αναλάβει το χρέος τους,το οποίο πληρώνουν φυσικά  οι φορολογούμενοι.

Τραπεζίτες ἐναντίον κοινωνίας.

 

Γράφει ο Μαγια

Λεηλατείται ανελέητα ο ελληνικό λαός για να μειωθεί, δήθεν, το χρέος και αυτό καλπάζει… Ξεπουλιέται η Ελλάδα, δήθεν, για να ελαττωθεί το χρέος και αυτό εκτοξεύεται…

«Σαμαράς, Βενιζέλος, Κουβέλης και Μνημόνιο ή χάος», διαλαλούν οι …μπέηδες και τα …γιουσουφάκια του διεφθαρμένου και χρεωκοπημένου συστήματος, επιχειρώντας, για μια ακόμη φορά, να τρομοκρατήσουν την κοινωνία και να εκβιάσουν τους πανικόβλητους
κυβερνητικούς βουλευτές, ενόψει της κρίσιμης ψηφοφορίας της Τετάρτης.

Μπροστά μας η πιο μεγάλη πρόκληση: Είμαστε ικανοί να αναχαιτίσουμε την επέλαση των δυνάμεων κατοχής, ή θα υπομείνουμε καρτερικά τη θανατική μας καταδίκη; Συνέχεια

Δρ.Κ.Τόμπρας: «Ἡ ἀπομυθοποίησις τῆς ἐπομένης δόσεως»

του Δρ.Κυριάκου Τόμπρα

Κάποιος είπε ότι αν το 1940 υπήρχε τηλεόραση, στο μέτωπο δεν θα πήγαινε κανείς.

Και το ιστορικό ΟΧΙ θα είχε γίνει ΝΑΙ σε όλα.

Κάπως έτσι η τηλεόραση δημιούργησε και το μύθο της επόμενης δόσης.

Ότι δηλαδή είναι αναγκαία και αναπόφευκτη.

Αφού είμαστε δήθεν υποχρεωμένοι να την πάρουμε, γιατί αλλιώς θα πάθουμε ασφυξία, θα πεινάσουμε, θα πτωχεύσουμε, θα βγούμε από το ευρώ, θα γυρίσουμε στη δραχμή, θα κλείσουν οι τράπεζες και θα χάσουμε της καταθέσεις μας.

  Συνέχεια

Μᾶς δουλεύουν οἱ δῆθεν Ἀντί-Μνημονιακοί! Τί (δέν) Ψήφισαν…;

Γιάννης Χριστόπουλος*

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!!

Αν οι ψευτοαντιμνημονιακοί Βουλευτές
– ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (διαγραμμένοι από ΝΔ),
Συνέχεια