Γράφει ο Μαγια
Λεηλατείται ανελέητα ο ελληνικό λαός για να μειωθεί, δήθεν, το χρέος και αυτό καλπάζει… Ξεπουλιέται η Ελλάδα, δήθεν, για να ελαττωθεί το χρέος και αυτό εκτοξεύεται…
«Σαμαράς, Βενιζέλος, Κουβέλης και Μνημόνιο ή χάος», διαλαλούν οι …μπέηδες και τα …γιουσουφάκια του διεφθαρμένου και χρεωκοπημένου συστήματος, επιχειρώντας, για μια ακόμη φορά, να τρομοκρατήσουν την κοινωνία και να εκβιάσουν τους πανικόβλητους
κυβερνητικούς βουλευτές, ενόψει της κρίσιμης ψηφοφορίας της Τετάρτης.
Μπροστά μας η πιο μεγάλη πρόκληση: Είμαστε ικανοί να αναχαιτίσουμε την επέλαση των δυνάμεων κατοχής, ή θα υπομείνουμε καρτερικά τη θανατική μας καταδίκη; Συνέχεια →