
.
netakias.com
Εχθες συζητούσαν στη Βουλή για το Ξεπούλημα μέσω ΤΑΙΠΕΔ της Δημόσιας περιουσίας :
ΕΛΠΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΟΔΙΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΕΛΤΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κτλ.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Α :
Ο πρωθυπουργός εμφανίζεται αποφασισμένος να προχωρήσει άμεσα στην ψήφισή τους, ανεξάρτητα από τη στάση της ΔΗΜΑΡ.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Β :
Το σύνολο της επόμενης δόσεως θα πάει για την “στηριξη” του Τραπεζικού Συστήματος.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Γ :
Υπολογίζουν ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις είναι 25δις κι όχι 50δις! ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ !
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Δ :
Ο πρωθυπουργός “ελπίζει” ότι τα λεφτά που θα δοθούν στις Τράπεζες θα πέσουν στην Αγορά και στην Ανάπτυξη !
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ “ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ” ; Συνέχεια →