Ἡ ψευδαίσθησις τῆς ἐργασιακῆς ἐλευθερίας

 

από τους Αδιάβροχους

«Οι τοκογλύφοι είχαν ανακαλύψει ότι το σύστημα της δουλοκτησίας απέφερε λιγότερα κέρδη σε σχέση με το σύστημα της ‘ελεύθερης’ εργασίας. Όποιος ήταν ιδιοκτήτης δούλου έπρεπε να τον συντηρεί στη ζωή και σε καλή κατάσταση, ώστε να είναι σε θέση να εργαστεί. Το σύστημα της δουλείας παρουσίαζε μεγαλύτερο κόστος απ’ ό,τι η ‘ελεύθερη’ εργασία βάσει της οποίας στο καπιταλιστικό σύστημα ο εργοδότης δεν έφερε οποιαδήποτε ευθύνη. Η ήττα των δουλοκτητών είχε ήδη καθοριστεί, είχε προαποφασιστεί». Έζρα Πάουντ, «Η Αμερική και οι αιτίες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου», σελ. 51, ΕκδόσειςΠερίπλους Συνέχεια

Μήπως ὁ συμβιβασμός γιά τήν Siemens εἶναι πρόβα καί γιά τί ἀποζημιώσεις;

του Αρχαιοπτέρυγος

http://www.weltvertrag.org/e375/e719/e989/AgreementonGermanExternalDebts1953_ger.pdf

Το μεταπολεμικό θαύμα της Γερμανίας οφείλεται βασικά στον Ψυχρό Πόλεμο. Ο φόβος της Δύσης για τους Σοβιετικούς.  Λες και δεν ήταν εν μέρει δημιούργημα των Γερμανών του Α’ ΠΠ οι Σοβιετικοί,  για να κλείσει το Ανατολικό μέτωπο. Βέβαια τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα ούτε ελέγχονται πάντα, ή 100%,, αλλά… Αυτός ο φόβος της Δύσης, όχι αδικαιολόγητος, αλλά άγνωστο πόσο καλλιεργημένος, ρύθμισε τα χρέη της Γερμανίας, περί το1953, όχι όμως όλα:

Article 5

Claims excluded from the Agreement Συνέχεια

Κυβέρνηση-Τροϊκα ἐφαρμόζουν τὸ σχέδιο Δημεύσεων τῶν Κεμαλοναζί! Varlik Vergisi!

Γράφει ο netakias

Όσοι καταγόμαστε από την Κωνσταντινούπολη, οι περισσότεροι έχουμε ακούσει από τους παλαιότερους για το Varlik Vergisi,  όμως στο πλαίσιο της Ελληνοτουρκικής φιλίας και της τηλεοπτικής αηδίας κυριαρχεί η ιδεοληψία του «αιγαίου που ανήκει στα ψάρια» με το…αζημίωτο βέβαια για την ελίτ, που εξάγει τα κρασιά της και τα CD της.

Τι είναι ο Varlik Vergisi (Βαρλικ Βεργκισί); Συνέχεια

ΗΜΕΡΙΔΑ: 57 χρόνια ἀπό τὰ Σεπτεμβριανά τῆς Πόλης 1955.

Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών

Ημερίδα στην 57η Επέτειο των Σεπτεμβριανών (6-7/9/1955) με θέμα:

«Αδήριτη η Ανάγκη της Αποκατάστασης και Δικαίωσης

του Ελληνισμού της Κωνσταντινούπολης»

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα έναρξης 10.30 π.μ.

Πνευματικό Κέντρο Κωνσταντινουπολιτών

Δημητρίου Σούστου 46 – Αμπελόκηποι

Συνέχεια

Γιωργάκης 21 Οκτ.2010 «Αὐτά ἦταν τὰ τελευταῖα μέτρα»!

netakias.wordpress.com

Γ.Α.Παπανδρέου Σωτήριον έτος 2010 μ.Χ., Περιστέρι 

“…[…]… Αλλά σε όσους παίζουν παιχνίδια με τη φωτιά ενόψει εκλογών (σ.σ.εννοεί τις Δημοτικές), μιλώντας δήθεν για «νέα επώδυνα μέτρα» σε βάρος των αδύναμων συμπολιτών μας μετά τις εκλογές, επαναλαμβάνω: η καλύτερη απάντηση είναι η συνέπειά μας….[…]…

…[…]…Πλέον, όμως, έχουμε ένα πρωτόγνωρο αποτέλεσμα. Οι θυσίες πιάνουν τόπο και Συνέχεια

Καταλάβατε γιατί θέλουν νά βάλουν στό χέρι τήν ΔΕΗ;


netakias.wordpress.com

Η Τροϊκα κι οι εγχώριοι πρόθυμοι λακέδες τους, έχουν βαλθει να ξεπουλήσουν τα πάντα και να μας τα παρουσιάσουν σαν…”ανάπτυξη”. Τα χάρισαν όλα στο Tαμείο Αξιοποίησης κι τώρα θα μας “αξιοποιήσουν”…Η παρακάτω είδηση από το Συνέχεια