“…Ας πάρουν κι άλλα μέτρα και θα…. Τι θα ρε; Τι θα; Τι θα κάνεις δηλαδή;…”
γράφει ο Βασιλίσκος
Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε όλοι το σήριαλ “η διάσωση της Ελλάδας” Νομίζω πως θα έρθει μια μέρα που θα συναγωνίζεται άνετα με κάτι αμερικανικά σήριαλ που βλέπει η μάνα μου από τότε που ήμουν παιδάκι και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, με τους πρώτους κύριους πρωταγωνιστές να έχουν αποδημήσει ήδη εις Κύριον! Συνέχεια





Ένα βήμα. Τόσο απέχουμε εσύ κι εγώ από την καλοσχεδιασμένη καταστροφή που μας ετοίμασαν. Μα, ένα βήμα μπορεί να γίνει και το ξεκίνημα για την λευτεριά μας. Προς τα πού θα βαδίσουμε το λοιπόν; Εκεί που μας πηγαίνουν ή εκεί που εμείς θέλουμε να πάμε;