Ἡ λάσπη κατὰ τοῦ Ἐρντογὰν αὐξάνεται…

Η δημοκρατία που δεν φέρνει τα …«σωστά» αποτελέσματα για την Νέα Τάξη,  συκοφαντείται ως ..καθεστώς. 

Ἡ λάσπη κατὰ τοῦ Ἐρντογὰν αὐξάνεται... Συνέχεια

Ὁ …«λαγός» Φίλης!!!

Ο Φίλης ήξερε πολύ καλά τι είπε και γιατί το είπε.
Κι ο ΣΥΡΙΖΑ πίεζε τον Σαμαρά νε περάσει το αντιρατσιστικό για λογαριασμό των Σιωνιστών. Κι αν προσέθεσαν και την Ποντιακή Γενοκτονία ήταν για ξεκάρφωμα, για να μην καταλάβουμε ποιος επιβλλει τους νόμους στην Ελλάδα και για ποια συμφέροντα δουλεύουν οι νομοθέτες μας.

Ο Φίλης ήξερε πολύ καλά τον αντίκτυπο της δηλώσεώς του, σε ώρα υψηλής τηλεθεάσεως και κάποιοι πολύ γρήγορα οργάνωσαν διαδηλώσεις, την ίδια στιγμή που είναι δυσκίνητοι για οποιαδήποτε άλλη αντικυβερνητική δράση.
Ακόμα και οι εφοπλιστές-καναλάρχες ανέβηκαν στα …κάγκελα εναντίον του Φίλη.
Λέτε ξαφνικά να έγιναν πατριώτες;

Ὁ ...«λαγός» Φίλης!!!3 Συνέχεια

Τοὐλάχιστον σώσαμε τὶς …τράπεζες!!!

Χάθηκαν 250.000 επιχειρήσεις και 800.000 θέσεις εργασίας αλλά σώθηκαν οι ξένοι κερδοσκόποι, μαζί με 4 Ελληνικές τράπεζες και 4 εφοπλιστές-εκδότες.

Τοὐλάχιστον σώσαμε τὶς ...τράπεζες!!!1 Συνέχεια

Ἡ …«ὑπερθέρμανσις» ἀναβάλλεται γιὰ …25 χρόνια ἀλλὰ οἱ φόροι παραμένουν!!!

Οι πάγοι της Ανταρκτικής αυξάνονται σταθερά, εμείς ως καθυστερημένοι πληρώνουμε φόρους για την …δήθεν «υπερθέρμανση και η NASA, μην ξέροντας πώς να δικαιολογήσει την πτώση της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτου, επιδίδεται σε ρεσιτάλ περιβαλλοντικής …ασυναρτησίας και μεταθέτει την …«καταστροφή» για μετα από …25 χρόνια.

Ἡ ...«ὑπερθέρμανσις» ἀναβάλλεται γιὰ ...25 χρόνια ἀλλὰ οἱ φόροι παραμένουν!!!2
Ως τότε οι «πράσινοι» φόροι θα συνεχίσουν να εισπράττονται… Συνέχεια

Κάποιοι ἔνοχοι εἶναι πιὸ …ἔνοχοι!!!

Δεν ελέγχονται και δεν διώκονται αυτοί που κάνουν «δουλειές» με τις ΗΠΑ ή το Ισραήλ.
Όσοι όμως κάνουν δουλειές με την Ρωσσία παραμένουν στο στόχαστρο…

Κάποιοι ἔνοχοι εἶναι πιὸ ...ἔνοχοι!!!2  Συνέχεια

Ἡ ἀπουσία ἀσθενοφόρων μᾶς ἀποτελειώνει ἀλλὰ οἱ τοκογλύφοι πληρώνονται κανονικά!!!

Χωρίς ασθενοφόρο η Σαντορίνη, η βιτρίνα της χώρας αλλά τα υποβρύχια που δεν πήραμε πληρωμένα μέχρι δεκάρας.
Περισσότερα από 20.000 ασθενοφόρα θα αγοράζαμε με τα ανύπαρκτα υποβρύχια.
Περισσότερα 4000 ασθενοφόρα με το ανύπαρκτο C4I.

Ἡ ἀπουσία ἀσθενοφόρων μᾶς ἀποτελειώνει ἀλλὰ οἱ τοκογλύφοι πληρώνονται κανονικά!!!4 Συνέχεια