Μην παραπονιέστε για τους πρόσφυγες δεν είναι το αίτιο του προβλήματος… Είναι το αποτέλεσμα.
To πρόβλημα που η Δύση και οι …«εταίροι» μας δημιούργησαν και με το οποίο δεν ασχολήθηκαν ούτε οι πολίτες, πόσο μάλλον οι πολιτικοί, έχει αλλού τις ρίζες του και τα αίτιά του…
Όταν, για παράδειγμα, πριν 3 χρόνια οι Ελληνόφωνοι προδότες πολιτικοί συμμετείχαν στις συναντήσεις των εχθρών της Συρίας και προσπαθούσαν να βλάψουν και να αποσταθεροποιήσουν την Συρία με κάθε τρόπο, δεν έδωσε κάποιος σημασία.
Δεν ασχολήθηκε κάποιος με το πρόβλημα, όταν με εντολές των ξένων απελάθηκε η Σύρια Πρέσβειρα.
Δεν διαμαρτυρηθηκε κάποιος που η Ελλάδα συμμετείχε στην αγέλη των λύκων που επιτέθηκαν στην Συρία.
Ήταν πολύ μακρυά η Συρία κι ο καθένας νόμιζε ότι το πρόβλημα δεν θα φτάσει ποτέ στην Ελλάδα.
Συνέχεια




