Η Ελλάδα και η οικονομία θυμίζουν τον Τιτανικό, στον οποίο σβήνουν σιγά-σιγά οι μηχανές, λίγο πριν να βυθισθεί.
Το ΕΣΠΑ του 2014 αναβάλλεται συνεχώς, ενώ έχουμε ήδη μπει στο 2016.
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Σίγμα
Ἀντὶ νὰ προστατεύονται οἱ πολίτες ἀπὸ τὴν ἀστυνομία…
Στην Ελλάδα μπορεί κάποιος να κλέβει και να σκοτώνει χωρίς το παραμικρό άγχος, γιατί οι χιλιάδες μόνιμοι αστυνομικοί προστατεύουν, με δικά μας έξοδα, όλους τους πάμπλουτους κλέφτες της πολιτικής, της ενημερώσεως και των τεχνών.
Χρειαζόμαστε ἐπειγόντως νέους …«σωτῆρες»!!!
Και τώρα που το σύστημα κέρδισε τον χρόνο που ήθελε, με τους γραφικούς λαγούς της αριστεράς, που αγωνίστηκαν πραγματικά ΜΟΝΟ για το σύμφωνο συμβιώσεως, ξέρουν ότι τα πληγωμένα και αηδιασμένα πρόβατα-ψηφοφόροι θα αναζητήσουν ενστικτωδώς σωτηρία στην απέναντι όχθη, στην συντηρητική δεξιά.
Ετοιμάζουν λοιπόν ήδη τους λαγούς της …«ευρύτερης πατριωτικής δεξιάς», ενώ όλα τα ΜΜΕ συντονισμένα διαχέουν ένα γενικό κλίμα αποτυχημένης αριστεράς και ηθικής παρακμής.
Ἡ …«κόκκινη ἐπανάστασις» προστατεύεται ἀπὸ τὰ …«δεξιά» ΜΑΤ!!!
«Ακροδεξιά» ΜΑΤ να προστατεύουν τα γραφεία της «κόκκινης επαναστάσεως»…
Ἀπὸ τὴν στοὰ τῆς «Ἀθηναϊκῆς Λέσχης» μᾶς ἔρχονται πάλι οἱ …«σωτῆρες»!!!
Από τη Στοά της …«πατριωτικής» Αθηναϊκής Λέσχης θα ξεκινήσει ο …«επαναστάτης» Φραγκούλης με τον Μπαλτάκο, για να παρασύρουν απεγνωσμένους ψηφοφόρους.
Ἡ «ἐπανάστασις» ἔχει πολὺ χρῆμα!!!
Αγωνία στους κόλπους της Μοσάντ για την τύχη της Κάρτας του υπόδουλου Πολίτη.
Αγωνία για να κερδηθεί ο αγώνας κατά της …φοροδιαφυγής (!) από την …«αντικρατική» πάλη των δημοσιογράφων της Μοσάντ.
Ο Τσίπρας, μαζί με τους εκατομμυριούχους χρηματιστές Υπουργούς του, μάχεται κατά του …φιλελευθερισμού!!!
Τι δεν καταλαβαίνεις σύντροφε;

